Krimiä ei miehitetä väkisin, kuin Kuuban Guantamoa Yhdysvallat, joten hävetkää !?

Anonyymi

Jos kansalaiset ei olisi niin tyhmiä, ne valtais Suomen mediat ja oppilaitokset ja Sauli Niinistökin sais turvapaikan Trumpilta !?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Krimhän on jo miehitetty ja takuuvarmasti väkisin. Olet lähes kuusi vuotta myöhässä otsikkosi virheellisen väitteen kanssa.

• Anonyymi

Quantanamo on vuokrasopimuksen nojalla USA:n hallinnassa. Sata vuotta vanha sopimus.

Krim on sotilaallisesti vallattu alue.

• Anonyymi

Krimiläiset halusi irti Natokkimasesta Ukrainasta.

• Krimin valtaamisen jälkeen Venäjälle asetettiin talouspakotteita, jotka romahduttivat maan talouden. Kun vertaa Venäjän nykyistä bruttokansantuotetta siihen, mikä se oli ennen valtausta, voi päätellä, että venäläiset ovat viiden vuoden aikan menettäneet tuloja 5000 miljardia dollaria.

Kun summan jakaa Krimin pinta-alalla, saa Krimin hinnaksi 1,8 miljoonaa dollaria hehtaarilta. Se on kallis hinta.

Sopii kysyä, olisiko ollut parempi tehdä Ukrainalle ostotarjous Krimistä. Tällä hinnalla olisivat taatusti myyneet.

Paljon ihmishenkiäkin olisi säästetty.

• Anonyymi

Hyvin on romahtanut mielestäsi, kun edelleen Suomeen verrattuna velatonmaa !?
        Et varsinaisesti ottanut asiaan mitään kantaa ja totuuteen, outoa !?

Venäjä selviää aina, mutta Suomi velkoineen ei ilman Venäjää ja Venäjän naapuruutta !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin on romahtanut mielestäsi, kun edelleen Suomeen verrattuna velatonmaa !?
        Et varsinaisesti ottanut asiaan mitään kantaa ja totuuteen, outoa !?

Venäjä selviää aina, mutta Suomi velkoineen ei ilman Venäjää ja Venäjän naapuruutta !?

Abrahammin mielestä Neuvostoliitto ja tsaarien Venäjäkin olisivat olleet ikuisia. Mites kävi?

• Anonyymi

Suomi kärsi pakotteista itse eniten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10352
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6913
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5054
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4597
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4326
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3913
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2908
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36