Listeriavaara paljastunut, mutta

Anonyymi

missäpäin Lieksaa se sijaitsee, etelässä vai idässä ja miksei näy kartoilla eikö löydy karttahaulla.

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistelen nuoruudessani kiivenneen sille.
      Listeriavaara on Hallanvaarasta etelään 3 km, heti seuraavana on Metsäpalonvaara.

• Anonyymi

Missäpäin Lieksaa nuo väärät löytyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin Lieksaa nuo väärät löytyy?

Ruukki Group Oy:n toimitusjohtaja Marjo Miettinen ei kuitenkaan haluaisi nähdä Suomea satoja vuosia ja tapatti SUOMEN kielen opiskelu ulkomailla myös niiden olivat niin 8mg lääkäriltä hieman vaatia itseltäni kysyttiin ihmisiltä hissanmaikk

• Anonyymi

Eikö se olekin siellä Piiroislouhilla, yksi Piiroislouhen huipuista, siellä Karhuvaaran vieressä.

• Anonyymi

Missä on Märjälahti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on Märjälahti?

Se sama jossa on rähmänkämppä.

• Anonyymi

Menin käymään Matovaarassa mutta en mene enää, sain siellä heti lapamadon.

• Anonyymi

Jos lapamato on oikeanpuoleisessa lavassa, voit poistaa sen vasemmalla kädellä ja jos se on vasemmanpuoleisessa lavassa, voit poistaa madon vasemmalla kädellä. Ei lapamadoista tarvitse kärsiä.

• Anonyymi

Susivaarankin korkeutta liioitellaan, ei se kummoisen korkea ole. Olen itse sen todennut, helppo päästä moisesta pikku vaarasta yli.

• Anonyymi

Tää on hyvä ketju lisää tällaisia.

• Anonyymi

Kuyllä tässä yhdessäkin on jo kestämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuyllä tässä yhdessäkin on jo kestämistä.

Niin on, kun meinasin tukehtua nauruun.

• Käviskö pyöränketju tai moottorisahan teräketju?

• Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

Käviskö pyöränketju tai moottorisahan teräketju?

Paremmin sopisi vaikka vetoketju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paremmin sopisi vaikka vetoketju

Mulle välttää vaikka ketjukolari kunhan en itse ole mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle välttää vaikka ketjukolari kunhan en itse ole mukana.

Ketjukolari on vain polkupyöräilijöiden ongelma silloin kun ketjut tippuu päältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjukolari on vain polkupyöräilijöiden ongelma silloin kun ketjut tippuu päältä.

Myös ketjukirje olisi hyvä kun siihen voi kaikki osallistua.

• Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

Käviskö pyöränketju tai moottorisahan teräketju?

Ja parasta olisi jos yksi olisi useampia. Pankko voi auttaa korkeimmassa matossa. Hän hallitsee sen.

• Tuosta lavantaudista vielä minun käsitys.
      Sitä tietysti esiintyy kuormureissakin ohikiitävänä, mutta luulen sen tarttuvan tanssilavoista.
      Lavantaudin saaneet kiertää lavalta toiselle pitkin kesää, talveksi se bakteeri koteloituu kantapäihin.

• Anonyymi

Jythhyää Urrila on huuto iik bokmål BBC bjukkola nurmmed nurkka juuuopppoo biisejä kehiin maailman saasteista pörssi alittaa taas Ryysyranta vastaus huippuhyvä tai lokakuu määrää uimahalli geenit vy8mg on juuri Oulu konsti Komu tai pienille lapsille ja nuorille aikuisille yh6 mg MHz Savonlinna Mikkeli maraton ja puolikas uusia mölyää hissanmaikk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jythhyää Urrila on huuto iik bokmål BBC bjukkola nurmmed nurkka juuuopppoo biisejä kehiin maailman saasteista pörssi alittaa taas Ryysyranta vastaus huippuhyvä tai lokakuu määrää uimahalli geenit vy8mg on juuri Oulu konsti Komu tai pienille lapsille ja nuorille aikuisille yh6 mg MHz Savonlinna Mikkeli maraton ja puolikas uusia mölyää hissanmaikk

Nyt on hissa saanut syntettistä huumetta käyttöönsä, on senverran pahasti sekaisin. Koeta hissa jos oppisit lentämään jonkun kerrostalon katolta.

• Anonyymi

Sanotaan miten vaara vaanii. Ei minua yksikään Lieksan vaaroista ole vaaninut mitenkään kun olen niillä kiipeillyt tai marjastanut. Ihan mukavia paikkoja, voiko sanoa että vaarattomia. Hauskaa jos on vaaraton vaara, voisiko Kolin vaara ollakin vaaraton ? Vaaraton vaara onkin tasamaata.

• Parempi virsta väärään kuin vaaksa vaaraan.

• Anonyymi

Mikä olisi vaarallinen vaara tai vaaraton vaara ? Voih nyt sekoon ?

• Anonyymi

Lieksan palstan sekapäisin avaus ja ketju aikoihin ja se on jo aika paljon.

• Anonyymi

Et sie huumorrii ymmärrä, ja harmitonta rupattelluu? Tuota Kamuttajan mainitsemaa tanssilavantautia on monen sorttista. Joillakuilla se on mukavantuntuista, ja saattaa johtaa parinmuodostukseen ja/tai seksiin. Toisilla se taas aiheuttaa horjuvaa ja epämääräistä käyttäytymistä, jopa kaatuilua, tappeluita ja pahan oksennustaudin ja päänsäryn seuravana aamuna. Rehellisenä miehenä tunnustan, että taudin molemmat oireyhtymät on elon varrella tullut podettua. Mielestäni vaihteeksi ihan mukava ketju Lieksan osiossa.👍

• Anonyymi

Tauttii ja vaaraa tulloo nyt mieleenni monenlaista.

Tuolla naapurikunnan, Nurmeksen puolella Porosaaressa on yksi niemi, se on nimeltään Kullinniemi. Aikoinaan veneillessäni, ja silloista morsianta riiatessa heinäkuun helteellä, sielläpäin, pikku myötätuulessa muskeliveneen pintakaasulla ajeltiin Pöntönrannan ohi. Oli niin kivinen ranta ja vuolaistua täysi, että ei rantauduttu. Hana pohjaan ja Heklaan. Mikäpä oli silloin Heklassa köllötellä. Oi niitä aikoja.

Joku minnuu rikkaampi sen sitten sennii hietikon vallotti ja osti. Kaupunkiko sen sitte minulta kysymättä möi? Häh? Olokkoon. Minulla on jo muuta hiekkaa riittävästi.

• Anonyymi

Ja hölö, höpsö. Suurin vaara on Väärälemmenvaara. Koordinaatit ilmoitan myöhemmin. Näitä vaaroja on jääkauden jälkeen maansiirtymän aiheuttamina noussut sinne suin tänne.

https://www.youtube.com/watch?v=zQpf3YoNNiE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hölö, höpsö. Suurin vaara on Väärälemmenvaara. Koordinaatit ilmoitan myöhemmin. Näitä vaaroja on jääkauden jälkeen maansiirtymän aiheuttamina noussut sinne suin tänne.

https://www.youtube.com/watch?v=zQpf3YoNNiE

78minuuttia niin kotona minulla on paha keuhko otsassa nurkassa on poistettu asiattomasta ilmoituksesta tai Komu tai pienille lapsille ja Kino valmistus koneiden tai Komu tai pienille lapsille ja nuorille Yhyy 9mg lääkäriltä hieman vaatia väärää tietoa että kohisee se oli asiallinen Komu tai Komu tai pienille lapsille ja yrittävät valmistus on lieksalainen hissanmaikk 56ilo Komu tai pienille lapsille ja hissanmaikk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

78minuuttia niin kotona minulla on paha keuhko otsassa nurkassa on poistettu asiattomasta ilmoituksesta tai Komu tai pienille lapsille ja Kino valmistus koneiden tai Komu tai pienille lapsille ja nuorille Yhyy 9mg lääkäriltä hieman vaatia väärää tietoa että kohisee se oli asiallinen Komu tai Komu tai pienille lapsille ja yrittävät valmistus on lieksalainen hissanmaikk 56ilo Komu tai pienille lapsille ja hissanmaikk

77633minuuttia atomin ydin on siinä olisi avain kamuttajan ja wanhan lieksalainen vetää sitä sakkia ja hinnasto Komu tai Komu tai pienille lapsille ja 87998mg lääkäriltä luvan liikkua niinkuin mottiin jääneille on tyypillistä kun e tiedetä asiasta niin monet muutkin kuin kukaan muu voi ilmoittaa kuin kukaan olisi ollut Komu kommunismi taas pienille lapsille ja hissanmaikk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

77633minuuttia atomin ydin on siinä olisi avain kamuttajan ja wanhan lieksalainen vetää sitä sakkia ja hinnasto Komu tai Komu tai pienille lapsille ja 87998mg lääkäriltä luvan liikkua niinkuin mottiin jääneille on tyypillistä kun e tiedetä asiasta niin monet muutkin kuin kukaan muu voi ilmoittaa kuin kukaan olisi ollut Komu kommunismi taas pienille lapsille ja hissanmaikk

Mutta jos lepakot ja Komu tai pienet lapset ei lumi 800 mg tiistai on meteorologinen epäpuhtaus myös Kinna tai Komu voi vangita kaikki pienet lapset sitten sahateollisuus ja 100 megahertsiä kun on vetopäällä kärryissä mutta Komu tai pienille lapsille saa olla takatalvi tai helle hissnmaikk

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4597
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      80
      3723
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      130
      3151
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2534
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2131
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2047
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      225
      1810
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1697
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1659
    Aihe