Elämänohjeita lapualaisille

Tein lapualaisille taulun jonka voitte tulostaa, kehystää ja ripustaa seinälle. Näillä ohjeilla pärjäätte pitkälle. 😇 https://aijaa.com/tpmVkz

16

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämänohjeeksi Lapuaalisten isien tekemiä juttuja:IKL, Muilun veljekset, Kosolan Vihtori konkursseineen, Mäntsälän kapina, Herätäjäyhdistyksen muuttuminen homoseuraksi, Lapualaisten syntien vuoksi piispan ja Tuomiokapitulin pois vienti ym.

      • Anonyymi

        Koetappas kuunella noita ja ota ensin se foliopussi pois päästäsi.
        "Kaikki planeetat laulavat ja soivat, koko Universumissa humisee sfäärien harmonia ja sinfonia."

        Ei ihimekkään jottakun nuo taivasta vahtaavat ei kuulematta mitään foliopäät


    • Anonyymi

      Ajaton häiväys elämän ikuisuutta pyykitettynä :

      "Minä uskon, että musiikki on suurta, jos kuulija jossakin vaiheessa onnistuu tavoittamaan häivähdyksen iäisyyttä ajan ikkunan läpi." -

      Etsikääme sitä tajunnastamme löytöretkin, sillä kaikki on jo valmista.

      Harmoninen hengellisyys / ( minun hellanmaani ) lapuan helmi

    • Anonyymi

      Lapuan Ideaparkkiyritys makaa nyt maan alla tien vieressä. JA TE TUOTTE RAHANNE IDEAPARKKIIN MEILLE SEINÄJOELLE. Buaaahahhhaa! Ei teistä ollut siihenkään!!!

      • Anonyymi

        Jaa kaupiaskos sieltä itte ylistää voittoaan mutta muuutta

        Puutarhan hoito se on elämän suola etusijalla kaiken, eikä sekään niin tärkiää ole
        Lapuan leppoisuudelle ei mikään veä vertojaan.

        "Älkää kiinnittäkö huomiota mitä kriitikot sanovat, kriitikoille ei ole koskaan pystytetty yhtään patsasta." - Jean Sibelius (1865 - 1957) suomalainen säveltäjä


    • Anonyymi

      VAI VERTAA TÄMÄ IDIOOTTI SIBELIUKSEN TEKEMIÄ HIENOJA TÖITÄ OMIEN ESI-ISIENSÄ RIKOKSIIN.... Lapualaisten historia on yhtä rikollista röyhistelyä, buuuaaahhhahhhaaa!!!!

      • Anonyymi

        Katsoppas tätä sinä levoton sielu.

        "Älä vain harjoita taidetta, vaan pakota tiesi sisälle sen salaisuuksiin; taide ansaitsee sen, sillä tieto siitä voi kohottaa ihmisen jumalaisuuteen."

        eikös vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppas tätä sinä levoton sielu.

        "Älä vain harjoita taidetta, vaan pakota tiesi sisälle sen salaisuuksiin; taide ansaitsee sen, sillä tieto siitä voi kohottaa ihmisen jumalaisuuteen."

        eikös vaan

        Ja IKL: ää kannattavilla Homokörttisilläkö näin on käynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja IKL: ää kannattavilla Homokörttisilläkö näin on käynyt?

        "Mozartin sonaatit ovat ainutlaatuisia: ne ovat liian helppoja lapsille ja liian vaikeita aikuisille." - Artur Schnabel (1882 - 1951) itävaltalainen, sittemmin yhdysvaltalainen pianisti ja säveltäjä

        Tuntuukos noi helpolta vetasta ja ymmärtää ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mozartin sonaatit ovat ainutlaatuisia: ne ovat liian helppoja lapsille ja liian vaikeita aikuisille." - Artur Schnabel (1882 - 1951) itävaltalainen, sittemmin yhdysvaltalainen pianisti ja säveltäjä

        Tuntuukos noi helpolta vetasta ja ymmärtää ?

        Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"

        Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
        ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.


        Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.


        Mozartisi käristyy Helvetissä! 🔥😈


        Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.



        Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

        Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!





        Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.

        Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen.



        Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"

        Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
        ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.


        Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.


        Mozartisi käristyy Helvetissä! 🔥😈


        Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.



        Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

        Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!





        Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.

        Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen.



        Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.

        Tällaisiako ovat Lapualaiset, jotka hyökkäsivät laillisen presidentin kimppuun, tekivät kapinan Suomen valtiota vastaan, olivat IKL-läisiä omine rikoksineen, olivat niin syntisiä, että heilä vietiin piispa ja Tuomiokapituli, ja joiden ylin organisaatio, herättäjäyhdistys, muuttui Homokörttiseuraksi?


    • Elämän ohje lapualaisille. Siskoa ei saa nussia ja isistä ei pysty lypsämään maitoa vaikka muuta sanovat

      • Anonyymi

        Kokemusasiantuntijan vahva mielipide


    • Anonyymi

      On nua sekaasta porukkaa, jotka lapuan palstalla vierailevat, varmasti ovat tualta pöyröömästä paikasta, joo onneksi tua raitsikkarata päättyy huhurannevalle, jotteivat vallan torileasti pääse huutelemaan juttujaan.
      Kävelles taivasta vaharanneet ja niin kupsahtaneet päänsä lyören, ei siinä muuta tarvita tapahtua ja kun on muutenkin pohojia tuolle pöyröisyyrelle jo alla.

    • Anonyymi

      Lapualaisten maailmankatsomus on homokörttiläisyys. Ei ne miehiä ole.

      • Takalisto pystyssä huoltsikan nurkalla


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe