Migzi Oulussa kaikki sekaantuivat samaan 13 v:hen?

Anonyymi

Miksi kaikki Oulun refugeet ovat sekaantuneet yhteenkö tyttöön joka oli se sama 13 vuotias?

Mikä tuossa oli järkevä?

Samako tyttö?
Samanko ikäisiä vain kaikki tytöt?

Miksi refuge miehet tulivat yksin ja jättivät vaimonsa kotiin?
Mitä järkeä?

Mitä ajattelvat Suomesta, Lännestä?
Että vapaat naiset antavat suosiolla?

Kyllä ne arabi-muslimi maat itse kontrolloivat toisiaan kun toisilla on sotia.
Kyllä noilla muslmimailla on joku EUn kaltainen suhdeliiketoiminta alkanut,
niin Eurooppa ei ole ainoa vaihtoehto...pitää vain tajuta.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olivat varmaan tutustuneet toisiinsa jonkin hyysäreiden järjestämän hyve -projektin kautta , tai sitten peruskoulussa. tuskin 13-vuotias enää päiväkodissa ole.

      • Anonyymi

        ei saatana, onko tosi? nuo kehitysmaalaiset on saatana vielä todellisuutttakin karmeampia tyyppejä.


    • Anonyymi

      Tyttö olisi otettava huostaan. Noin nuoren tytön kuuluu olla kotona, mutta nyt vanhemmat ovat laiminlyöneet kasvatuksen.

    • Anonyymi

      hyeenat nappaa heikoimmat. omat lait heillä suomessa

    • Anonyymi

      Joo tyttö hankki hyvät rahat 8×20 000 on 160 000 euroo raha puhtaana käteen....sitä saa pienitulonen hankkii 5 vuotta ja verottomana 6-7 vuotta...

      • Anonyymi

        no me suomalaisethan tuon maksamme pienistä tuloistamme. vai ajattelitko että lähi-idän retku tuon itse maksaa?


    • Anonyymi

      Perussuomalaisten kansanedustaja Vilhelm Junnila jätti maanantaina hallitukselle kirjallisen kysymyksen. Junnila kysyy tiedostaako hallitus, kuinka tärkeää on puuttua nuorten naisten seksuaaliseen häirintään ja miksi kulttuurineuvos Veijo Baltzarin toimintaan ei kuitenkaan reagoitu, vaikka siitä oltiin korkeakouluyhteisöissä ja ministeriöissä tietoisia vuosien ajan.

      • Anonyymi

        Ei ole kyllä tuolla persujen ääntenkalastelulla mitään rajaa. Törkeästi hyväksikäytetään hyväksikäyttöäkin.


      • Anonyymi

        Koska demarit suojelivat demari Bantzaria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyllä tuolla persujen ääntenkalastelulla mitään rajaa. Törkeästi hyväksikäytetään hyväksikäyttöäkin.

        Asiallisesta asiasta puhuminen ei ole mitään äänten kalastelemista. Eikö se mene sinulle jakeluun - ei näytä menevän. Persut vastustavat maamme mamuja hyysäävää ja meille veronmaksajille aivan liikaa maksavaa liberaalipolitiikka mamujen suhteen. Suomi kun ei ymmärrä ottaa oppia Ruotsista - siellä on harjoitettu liian liberaalia politiikka maahanmuuttajia kohtaan ja nyt niitetään katkeraa satoa siitä.

        Oikeita pakolaisia pitää auttaa, muttei tällaista nuorten miesten joukkoa, joka on rantautunut Suomeen nauttimaan liian löysästä sosiaalipolitiikasta. Oikeusprosessit käydään viimeisen päälle kaikki läpi, jotta saataisiin pitkitettyä Suomen täysihoitosysteemiä viimeisen päälle, vaikkei olisi mitääm edellytyksiä saada oleskelulupaa Suomeen.

        Faktaa kaikki vai väitätkö muuta?


    • Anonyymi

      Persut puhuu suomen ongelmista ja josse on ääntenkalastelua niin miksi teidän edustamanne puolueet eivät niistä puhu?....

      • Anonyymi

        Mitkä ihmeen "teidän edustamanne puolueet"? En minä edusta mitään puoluetta eikä mikään puolue edusta minua. Iljettää vain tuon persujen touhu:.


    • Anonyymi

      Britanniassa ne kierrätti näitä pikkulikkoja kebabmieheltä toiselle, juottivat känniin ja tankkasivat niihin huumeita. Likka on sattanut olla näitä sijoituspaikkakarkulaisia, helppoja uhreja groomaukselle.
      Suomessa demareiden mielestä syy näihin raiskauksiin on väinämöisen, kohta ne varmaan kieltää Kalevalan opettamisen kouluissa.

    • Anonyymi

      Älä sitte lässytä ääntenkalastelusta...jos sulla ei oo puoluekantaa ni tälaaset asia ei sillon sulle kuulu..

      • Anonyymi

        Täh? Mistä asti Suomessa on vaadittu puoluekanta siihen, että saa ottaa kantaa asioihin? Tai on minulla yksi puoluekanta: vastustan persuja, perustelut ylempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Mistä asti Suomessa on vaadittu puoluekanta siihen, että saa ottaa kantaa asioihin? Tai on minulla yksi puoluekanta: vastustan persuja, perustelut ylempänä.

        Oliko tämä sinun kirjoitus!
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16136281/migzi-oulussa-kaikki-sekaantuivat-samaan-13-vhen#comment-99939043

        Minun mielestä on tapahtuneista asioista keskusteltava maahanmuuton ongelmista eikä antaa rajan yli kävellä kaikki ketkä haluaa. Kohta venäjäkin tulee rajan yli. Ja huudetaan tervetuloa.. jotain rajaa pitäs olla.


      • Anonyymi

        opettelehan, kuule, maahanmuuttaja, ensin kirjoittamaan oikein Suomen kieltä, ennenkuin kommentoit täällä yhtään mitään kirjoitusvirheinesi


      • Anonyymi

        et taida olla soomalaanen?


    • Anonyymi

      Ilmeisesti susilauman tapaan valitsivat kehitysvammaisen tytön.

      • Anonyymi

        Tytöt huonon vanhemmat heittäneet hänet heitteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytöt huonon vanhemmat heittäneet hänet heitteille.

        TOTTA, KELVOTTOMAT VANHEMMAT, KUN EIVÄT OLE HUOLEHTINEET LAPSESTAAN!!!°


    • Anonyymi

      on se oulu liattu paikka ja vailla suomalaisen asujan turvallisuutta
      kaikilla huuhhailla oulu täytettiin lonsijjoilla

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe