Yksi hakee huomiota olemalla käyttämättä isoja kirjaimia ja välimerkkejä, toisen aloituksista kaikki ovat jotain huomionhakuista mamuttelua, kolmas hakee huomiota esittämällä "viisasta" ainaisella evoluutioselityksellään, siihen päälle vielä "top 10" ja jännämiehistä jauhajat ym.. Ei sissus sentään.
Ovatko palstalaiset kelkasta pudonneita idiootteja?
44
<50
Vastaukset
Hihhiihahuhhahhee 😝
Jollain se huomio on saatava... 😁
- Anonyymi
Enimmäkseen kyllä.
- Anonyymi
Harvinaisen tyhjentävästi sanottu! *peukku ylös Mieti jos tapaisit livenä nämä mestarit :D
- Anonyymi
dissen exä tapasi dissen, voisi kysyä siltä naiselta.
- Anonyymi
Parta-Jeesus juutelee jälleen.
Mikähän olisi tytöille... vaaleansininen minimekko ;SD - Anonyymi
No mitäpä veikkaat, Frank?
Ehkä heidän ainoa mahdollisuus olla olevinaan jotain? - Anonyymi
Joo,
Palstan tasohan on nykyään juuri tuo.
Ja sitten on muutama naisettomuudesta kärsivä valittaja. Haluttais sanoa, että V..tu, nyt terästä selkärankaan ja valitus seis.
Eikä nuo kahden kolmen ihmisen keskinäiset "keskustelu"ketjut juuri tasoa paranna. Jotain sisäpiirijuttua ja keskinäistä lässytystä.
Missä on oikeat keskustelut, joissa paneudutaan ihmissuhdeproblematiikkaan positiivisella asenteella ja hurtilla huumorilla?- Anonyymi
Niin. Olen huomannut, että jos tulee joku mielenkiintoinen aihe, niin siihen ei juuri kukaan osaa ottaa kantaa. Mutta kun tulee joku tylsä ja loppuunkulunut tai muuten outo aihe, niin kommentteja tulee aivan valtavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Olen huomannut, että jos tulee joku mielenkiintoinen aihe, niin siihen ei juuri kukaan osaa ottaa kantaa. Mutta kun tulee joku tylsä ja loppuunkulunut tai muuten outo aihe, niin kommentteja tulee aivan valtavasti.
Kutomista tuokin, yksi oikein ja kaksi nurin.
😎 - Anonyymi
No nuo muutamat ikuiset kiusanhenget saavat ihmiset kyllästymään. Jankuttavat samaa soopaa jokakohdassa, eikä synny mitään keskustelua.
Tarvitaan enemmän keskustelevia ihmisiä, jotka voivat ottaa myös vastaan erilaisia mielipiteitä. Nyt ei ole kuin nuo samaa ”jännämiesjuttujaan” jankkaavat....
- Anonyymi
Kuin pulkasta pudonnut anti-rengas autosta irronnut ajossakin.
- Anonyymi
Täytyy vastata ettei aikoihin ole yksikään idiooteistamme pudonnut tästä kelkasta, täällä me istutaan vielä ja suhteellisen sovinnollisesti tapellaan/kinastellaan.
Ja aina asian vierestä; näin saadaan tänne eksyneen vieraan huomio ja kiinnostus juurikin tätä palstaa kohtaan.
Tämä palsta on kuin virus; joka talviflunssan tapaan edetessään vain pahenee ja pitää kourissaan pitkään ja sitkeästi. Niin ett porukkaa pukkaa palstalle aina näin syksyisin ja talvisin ja osasta tulee jo palstailu kroonikkojakin. (kuten allekirjoittaneestakin) =))
trollikkaTuo on muuten totta. Tästä tulee tapa, kuten kahvinjuonnista. 😀
Aina kun on sopiva sauma, voi toiveekkaasti vilaista, olisiko palstalla jotain kivaa. Ja joskus on, joskus ei, joten sitten pitää keksiä muuta.
Itse kävin hitsailee rekeä nippuun. Vetopäässä on pirusti hitsattavaa ja kun ei ole sen alan ammattilainen, teetättää töitä. Mutta eiköhän tuota jo huomenna pääse hiomaan ja ehkä maalaamaankin? 😬
Pari juttua ehkä vielä palstalta tsekkaan ja sit otan päikkärit. 😁👌- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tuo on muuten totta. Tästä tulee tapa, kuten kahvinjuonnista. 😀
Aina kun on sopiva sauma, voi toiveekkaasti vilaista, olisiko palstalla jotain kivaa. Ja joskus on, joskus ei, joten sitten pitää keksiä muuta.
Itse kävin hitsailee rekeä nippuun. Vetopäässä on pirusti hitsattavaa ja kun ei ole sen alan ammattilainen, teetättää töitä. Mutta eiköhän tuota jo huomenna pääse hiomaan ja ehkä maalaamaankin? 😬
Pari juttua ehkä vielä palstalta tsekkaan ja sit otan päikkärit. 😁👌Renkaat ja sukset irtoilee jaloistakin normaalia mersuille.... tuo kilpailu;:alppihiihdon pujottelu, hirvittävä sumu ei juurikaan näe mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Renkaat ja sukset irtoilee jaloistakin normaalia mersuille.... tuo kilpailu;:alppihiihdon pujottelu, hirvittävä sumu ei juurikaan näe mitään.
No niin. Nyt tulee taas hyvää tekstiä...
Onkohan jäänyt joku pilleri dosettiin aamulla? Käyhän tarkistamassa...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Pari juttua ehkä vielä palstalta tsekkaan ja sit otan päikkärit. 😁👌Oltiin juuri syömässä ruokalassa, lihamureketta&muusia sienikastikket rehuja.
Panin tekemäni occo buccon pakastimeen, syödään se myöhemmin, kun tänään oli tuota färssiä lounas ruokalistalla... on vanhempieni herkkua.
Sitt mulle tuli puhelu... taloni kuivaukseen ja muuhunremonttiin arvioivat menevän vähintään kuukauden... tai kakskin. Eli vanhempani joutuvat olemaan evakossa sen aikaa!
Pakolaiseni menivät nyt pelaamaan Lempin peliluolaan toisten pelihullujen kanssa, mä meen yläkertaan ja Faijan rommipullolle... kaadan tukevan lorauksen siintä kahvimukiini kerman tilalle ja sitt meen päikkäreille myös... jos nyt sitt saan edes nukuttua.
Nykyään menee taas kaikki asiat päin prrr settä! =-C Moikka ja hyviä unia sulle.
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin juuri syömässä ruokalassa, lihamureketta&muusia sienikastikket rehuja.
Panin tekemäni occo buccon pakastimeen, syödään se myöhemmin, kun tänään oli tuota färssiä lounas ruokalistalla... on vanhempieni herkkua.
Sitt mulle tuli puhelu... taloni kuivaukseen ja muuhunremonttiin arvioivat menevän vähintään kuukauden... tai kakskin. Eli vanhempani joutuvat olemaan evakossa sen aikaa!
Pakolaiseni menivät nyt pelaamaan Lempin peliluolaan toisten pelihullujen kanssa, mä meen yläkertaan ja Faijan rommipullolle... kaadan tukevan lorauksen siintä kahvimukiini kerman tilalle ja sitt meen päikkäreille myös... jos nyt sitt saan edes nukuttua.
Nykyään menee taas kaikki asiat päin prrr settä! =-C Moikka ja hyviä unia sulle.
trollikkaFärssi on superhyvää. Heti otan vaimokseni ja kaikkeni annan kun löytyy A-luokan färssintekijä.
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin juuri syömässä ruokalassa, lihamureketta&muusia sienikastikket rehuja.
trollikkaNo joskus kaikki vaan menee päin hanuria.... sille ei voi mitään. Mutta silloin kun vaan koittaa pitää mielislan edes jotenkin stabiilina... ei anna itsensä pudota mihkään alakuloon. 🤔
Mä oon joskus miettinyt tuota aikaa... se on jännä. Joskus 2 min on pitkä aika ja taas 2 vuotta sitten oli kuin eilen? Ja ei siinä ehkä se aika tosiaan muutu, vaan se, miten se itse käsitellään. Eli se sun kämppä on kuiva sitten kun se on kuiva. Ja sen se vaatii ja sen aikaa sen pitää saada viedä mitä vie. Mietit muuta ajan mittariksi..😊👌
Ehän mä mitään päikkäreitä saanut otettua. Pojan tyttöystävä tuli, puti pompata ylös ja sit keittelin kaffeet. Laitan auton lämpiimään ja lähden hitsailee noi hommat loppuun. 😊👌
Palaillaan ja taemppiä sinne. Kyllä kaikki tuppaa hoitumaan aikanaan. 😀Disse kirjoitti:
Pari juttua ehkä vielä palstalta tsekkaan ja sit otan päikkärit. 😁👌"Tästä tulee tapa..."
Rovasti tarjosi piispantarkastuksella moukkuja.
Piispa: "Veljen kannattaa olla tuon alkkoholin kanssa hyvin varovainen. Siitä voi tulla tapa."
Rovasti: "Kuulkaas herra piispa, minä olen ottanut moukut joka päivä jo 40 vuoden aikana, eikä siitä ole vielä tullut tapaa."Firdawsi kirjoitti:
"Tästä tulee tapa..."
Rovasti tarjosi piispantarkastuksella moukkuja.
Piispa: "Veljen kannattaa olla tuon alkkoholin kanssa hyvin varovainen. Siitä voi tulla tapa."
Rovasti: "Kuulkaas herra piispa, minä olen ottanut moukut joka päivä jo 40 vuoden aikana, eikä siitä ole vielä tullut tapaa."Joo. 😁
No tapojakin on monenlaisia... aamulla hampaiden pesu ja autossa aina turvavöihin kytkeytyminen ei ole kai huonoja tapoja?
Täällä eli yli satavuotiaaksi eräs herrasmies ja se tempaisi joka ilta pienen snapsilasillisen konjakkia ennen nukkumaanmenoa. Huono tapa vai ei? Mutta kaveri eli pitkään. 😬- Anonyymi
Tuskinpa ne vieraat saavat mitään hyvää kuvaa palstasta kun täynnä ulkomaalaisvihaa ja väkivallan ihannointia.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No joskus kaikki vaan menee päin hanuria.... sille ei voi mitään. Mutta silloin kun vaan koittaa pitää mielislan edes jotenkin stabiilina... ei anna itsensä pudota mihkään alakuloon. 🤔
Mä oon joskus miettinyt tuota aikaa... se on jännä. Joskus 2 min on pitkä aika ja taas 2 vuotta sitten oli kuin eilen? Ja ei siinä ehkä se aika tosiaan muutu, vaan se, miten se itse käsitellään. Eli se sun kämppä on kuiva sitten kun se on kuiva. Ja sen se vaatii ja sen aikaa sen pitää saada viedä mitä vie. Mietit muuta ajan mittariksi..😊👌
Ehän mä mitään päikkäreitä saanut otettua. Pojan tyttöystävä tuli, puti pompata ylös ja sit keittelin kaffeet. Laitan auton lämpiimään ja lähden hitsailee noi hommat loppuun. 😊👌
Palaillaan ja taemppiä sinne. Kyllä kaikki tuppaa hoitumaan aikanaan. 😀"No joskus kaikki vaan menee päin hanuria.... sille ei voi mitään. ->
Eli se sun kämppä on kuiva sitten kun se on kuiva. Ja sen se vaatii ja sen aikaa sen pitää saada viedä mitä vie. Mietit muuta ajan mittariksi..😊👌"
Hitto en mä tuota aikaa niinkään sure... mutt mun henkilökohtainen taloudellinen tilanteeni on pahasti miinuksella muutenkin, ja lisä laskut on jo arsenikkiä.
Saattaa romahtaa taloprojektini kasaan, eli menee myyntiin jotta pystyn maksamaan
noita lisä velkojani; remontti kustannuksia omasta kukkarostani pahimmassa tapauksessa.
Vakuutusyhtiön kantaa kun en vielä tiedä. Se tarkastajakin kun käy tänään vissiin jossain välissä "työmaalla".
Sopivat ajan LVI-firman edustajan kanssa... mua ei siellä kuulemma tarvita, sanoi sen saneeraus porukan pomo puhelimessa, kun soitin hänelle kysellen kuulumisia.
Olet kyllä oikeassa; turhaa sitä on surra etukäteen katastrofia, kun ei edes vielä tiedä onko sellainen edes tulossa. Minkäs mä luonteelleni voin... ottaa mun hermoilleni.
Liian monta rautaa mulla tulessa yhtäaikaa... mä olen seilannut tuurilla hyvillä vesillä ja luottanut onneeni. Joskus saattaa karahtaa karikkoon.
Mulla ei ole muuta myytävää kuin taloni, sillä firmastani en luovu sovinnolla, se on mun työpaikkani ja suurempi haasteeni. Anonyymi kirjoitti:
"No joskus kaikki vaan menee päin hanuria.... sille ei voi mitään. ->
Eli se sun kämppä on kuiva sitten kun se on kuiva. Ja sen se vaatii ja sen aikaa sen pitää saada viedä mitä vie. Mietit muuta ajan mittariksi..😊👌"
Hitto en mä tuota aikaa niinkään sure... mutt mun henkilökohtainen taloudellinen tilanteeni on pahasti miinuksella muutenkin, ja lisä laskut on jo arsenikkiä.
Saattaa romahtaa taloprojektini kasaan, eli menee myyntiin jotta pystyn maksamaan
noita lisä velkojani; remontti kustannuksia omasta kukkarostani pahimmassa tapauksessa.
Vakuutusyhtiön kantaa kun en vielä tiedä. Se tarkastajakin kun käy tänään vissiin jossain välissä "työmaalla".
Sopivat ajan LVI-firman edustajan kanssa... mua ei siellä kuulemma tarvita, sanoi sen saneeraus porukan pomo puhelimessa, kun soitin hänelle kysellen kuulumisia.
Olet kyllä oikeassa; turhaa sitä on surra etukäteen katastrofia, kun ei edes vielä tiedä onko sellainen edes tulossa. Minkäs mä luonteelleni voin... ottaa mun hermoilleni.
Liian monta rautaa mulla tulessa yhtäaikaa... mä olen seilannut tuurilla hyvillä vesillä ja luottanut onneeni. Joskus saattaa karahtaa karikkoon.
Mulla ei ole muuta myytävää kuin taloni, sillä firmastani en luovu sovinnolla, se on mun työpaikkani ja suurempi haasteeni.Ymmärrän hyvin pointtisi. Mä jotenkin olen jollaintavalla käynyt tuon kaiken läpi itsekin. Ja vaikka siinä ei tekisi oikeaa konkurssia, niin henkisellä tasolla ehkä joutuu.
Nimittäin kun huomaa, etten minä helkatti pysty tähän kaikkeen sittenkään. Ja arvaan, että se ”en psty” on sulle yhtälailla kirosana kun mullekin.
Mutta ei se ole sitä pystymistä mitä äkkiä luulee... se on oikeasti se oma elämä, minä... joka sieltä huutaa jo päälle. Että en helvetti enää jaksa kaikkea!!! Nyt riittää!! Ja sit joutuu vähän luopumaan jostain asioista.... vaikka vähäks aikaa. 😊
Tänään läks muksut. Mä tuossa hion ja rälläköin takarekeä... ja kättä. Piru, karkas rälläkän teräsharjapää käteen ja mämmenselästä nahkat ruvella... 🙄
Mutta nyt on takareki pohjamaalissa, sit hitsaan yhden putken eturekeen, poraan parit reijät ja rälläköin pankkoon hammastuksen, niin päivä pulkassa. 😀💪
- Anonyymi
Nyt kun on pitänyt tästä vähän taukoa, näkee kuinka säälittävää tämä (palstailu) on.
- Anonyymi
Niin totta.
Naispuolinen serkkuni kertoi istuneensa nuorena ennen nettiä paljon kapakassa. Keskustelujen loputtomana aiheena oli ollut maailman parantaminen, mutta ei kukaan kuitenkaan itse ollut tuntenut tarvetta ryhtyä toimeen.
Nyt vuosikymmeniä myöhemmin hän oli piipahtanut taas kapakassa. Samat aiheet, mutta mitkään keskustelluista asioista eivät ole muuttuneet.
- Anonyymi
Aikuisten ihmisten leikkikenttä. Mulla on punainen ämpäri ja sulla sininen lapio. Tule hyvä kakku juu.
- Anonyymi
Mersedes-Bentsiinin syöjä.... renkaat puuttuu ja irtoileef kulkuneuvostakin.
- Anonyymi
Nyt vielä yksi pölvästi lisäilee "satunnaisen hauskoja" kommentteja elokuvista joka väliin.
- Anonyymi
Taso alkaa olla kohdillaan..
- Anonyymi
Pölvästi eli pölkkupää kuin joku toimitusjohtaja monikansallisesta yhtiöstäkin.
Eiköhän muuteta Maltalle siihen valtiooon kaikki kerralla, siellä voisi olla järkevämpää elämää kuin Suomen valtiossa, ja pelejä, uhkapelejäkin huviksi sitten mielin määrin.
- Anonyymi
Ollaan me. Diudiu.
- Anonyymi
Minusta taasen tältä palstalta saa realistisen kuvan parisuhteista ja laajemminkin ihmisistä suhteineen ja/tai niiden puuttumisesta, syineen ja vähän seuraamuksineenkin. Joskin tää palstalla näyttäytyy niin kuin miten se käytännössäkin havaittavissa on, eikä siinä sikäli yllättävää ole. Eli niin se on jos siltä näyttääkin.
Toki sitä voisi vääntää psykologiaa tai henkimaailman juttua parisuhteiden problematiikasta vaikka kuinka paljon, ja sellainen nähtävästi monia kiinnostaisikin, mutta minua taasen sellainen ei voisi vähempää kiinnostaa.- Anonyymi
Kun on tarpeeks kauan yksin, parveutumisen lopputulos näkyy täällä :D
Eipä palstalla ole paljoakaan mitään tasokkaita kirjoittajia tai aiheita. Äkkiseltään tulee mieleen että eniten jalat maassa on Peris, DarkFear, Pääskyvuoren Jorma, Make ja ehkä minäkin (köh, omakehu haisee).
Sitten suuri osa onkin sitä iänikuista ätmi, jännämies, top10 mies valittamista. En oikeastaan edes ihmettele että nämä jankkaajat eivät sitä naista löydä kun juttujen taso on tuota.- Anonyymi
Kuka voi väittää rehellisesti tuntevansa jonkun oikeasti viisaan ihmisen?
Viisas ja ei mitään omituista. - Anonyymi
Suunnilleen vuosikymmen sitten eksyin ekan kerran palstalle kun käytin silloista Deittiä. Nostalgian vuoksi piti tulla vilkaisemaan vieläkö jutut on yhtä tasokkaita kuin ennen. En joutunut pettymään. Samat jutut ja taitaa olla samat tyypitkin. Miehet ei voi käydä yksin baarissa/ laivalla, naiset ei tykkää jos ei oo tukkaa/ rahaa/ lihaksia jne, atm ytm jännämies... Trollit rääkkää yksinkertaisen oloisia jankuttajia. Jos joku on eri mieltä mistään asiasta, niin sen sijaan että viriäisi mielenkiintoinen debatti, aletaan nälviä puolin ja toisin ja viimeinen joka jaksaa toistella itseään, julistautuu voittajaksi.
Ahh, how I've missed this! Tulen taas 10v päästä tsekkaamaan meiningin.Nämä tälläiset on vakioita täällä...😂😂😂
Tulin käymään 10 vuoden jälkeen ja sama meininki. Just! 😂😂😂
Ihan oot sinäkin joku koukuttunut puskapieru, joka väittää, että ei seuraa palstaa. 😂😂😂
Keksi parempia selityksiä! 🤣🤣🤣- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Nämä tälläiset on vakioita täällä...😂😂😂
Tulin käymään 10 vuoden jälkeen ja sama meininki. Just! 😂😂😂
Ihan oot sinäkin joku koukuttunut puskapieru, joka väittää, että ei seuraa palstaa. 😂😂😂
Keksi parempia selityksiä! 🤣🤣🤣No no Disse on meitä muutamia jotka on onnistunu vierottumaan palstan lumoista hetkeks! Mul esim oli peräti kolmen vuoden tauko! Nyt taas jo pari kuukautta tosin aivan koukussa. Eli ilmesesti pitää taas löytää emäntä ni saa parempaaki puuhaa iltoihin... Tää vaa on vähä sama ku röökiä lopettais, iha ei kertaheitolla koskaa onnistu
Anonyymi kirjoitti:
No no Disse on meitä muutamia jotka on onnistunu vierottumaan palstan lumoista hetkeks! Mul esim oli peräti kolmen vuoden tauko! Nyt taas jo pari kuukautta tosin aivan koukussa. Eli ilmesesti pitää taas löytää emäntä ni saa parempaaki puuhaa iltoihin... Tää vaa on vähä sama ku röökiä lopettais, iha ei kertaheitolla koskaa onnistu
Kyllä kaiken voi lopettaa, jos sen kokee haitalliseksi itselleen.
Ihan kuten tuo tupakka. Ei se sen terveellisemmäksi muutu muutaman vuoden päästäkään.
Eiköhän tämäkin palsta pysy samanlaisena, olipa täällä ketä hyväänsä... ja yhtä haitallista tämä on kuka sen niin ottaa....
- Anonyymi
Sitä hän me ollaan huomion hakijoita ennen kaikkea riemulla seurataan mitä tapahtuu.
Joidenkin kirjoituksista saa kunnon naurut, etenkin ne jotka kilahtaa joka asiasta.😋
Terveisin Tampereen mies 45v.
Hullulla on halvat huvit.
Naapurilla ilmaiset! - Anonyymi
"Ovatko palstalaiset kelkasta pudonneita idiootteja?"
Ja sitten kelkassa pysynyt idiootti silmät tapilla seuraamaan, että minkähänlaista kommentia tuli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852