Siinäpä vasta kissa..........
<3
Hän ei välttämättä halua minun syliin....
Cersei..........
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi
Eipä tietenkään kun oot koira.
- Anonyymi
Ketäään ei kiinnosta...<3
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Juu, sua ei vissiin työtkään kiinnosta....
<3Missäs ite oot töissä....<3 työttömien ruokajonossa...<3
Anonyymi kirjoitti:
Missäs ite oot töissä....<3 työttömien ruokajonossa...<3
Olen ollut töissä, mutta en ole enään työkuntoinen.....
<3
Olin vähän väärässä firmassa.....- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Olen ollut töissä, mutta en ole enään työkuntoinen.....
<3
Olin vähän väärässä firmassa.....No mutta se on sitten helpotus, ei tilanteet kohdanneet ja tuli bänksiet, uusia tuulia kohti sitten vaan tukka putkella
Anonyymi kirjoitti:
No mutta se on sitten helpotus, ei tilanteet kohdanneet ja tuli bänksiet, uusia tuulia kohti sitten vaan tukka putkella
Joo, on paljon uusia tuulia, kun ei voi mennä töihin, eikä puhua tuntemattomille..........
<3Risto_ kirjoitti:
Joo, on paljon uusia tuulia, kun ei voi mennä töihin, eikä puhua tuntemattomille..........
<3Miksi et voi puhua tuntemattomille
Risto_ kirjoitti:
<3Eihän sinua tuosta naamiosta tunnista.🥰
- Anonyymi
Lamppu syttyi💡Paitsi jos Cerseillä tarkoitetaan tuota Pimperoa tai Valtakuntaa niin ei sitten mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921466
- 711201
- 65981
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste165878- 116831
Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78774Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103694- 45683
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova61663Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37656