Haluan olla anorektikko

Anonyymi

olen 06 syntynyt nonbinary.. syntynyt tytöksi. mua häiritsee tosi paljon mun keho ja paino. oon jo valmiiks masentunu ja jälkiä on käsivarsis ja jaloissa. itsemurhaakin yritetty. päihdeasioihin oon sekaantunut masennuksen aikana jo niin paljon et mulle sanottiin, et seuraavalla kerralla lastensuojelu tai sellane kutsuttais juttuun mukaan. nyt on vuorossa tää et haluan laihtua. oon kyllä jo alkuvuodesta asti halunnu laihtua ja yritinki sitä terveellisel taval muttei toiminu ja nyt vaan haluun lopettaa syömisen..

2

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin sanoo et tätä et haluu. Ite tällä hetkellä osastolla. Joo ja molemmat taustat mullakin päihdesekä itsemurhayritykset. Must tuntuu et elämässä on nii paljon isompiakin pohdinnan aiheita kun laihduttaminen.. Pitäis itekki välillä muistaa se. No mun vinkki on sulle se et hankit terveen kropan. Lupaan pojat eikä tytöt pahemmin kiinnosta kattoo sua päin miellyttävästi ku oot kävelevä skeleton like me :)

• Anonyymi

Haluat olla sairas, haluat sairauden, haluat sairauden, joka on oikeastaan mielisairaus. Varsin kehittävä elämänasenne. Oikeasti et nyt tiedä, mitä haluat tai mitä siitä seuraa. Jos selviät hengissä, niin jossain vaiheessa saat osteoporoosin. Kasvuiässä harjoitettua aliravitsemusta ei pysty luuston osalta korjaamaan. Vanhana (jos elät vanhaksi ennusteiden vastaisesti) luhistut kuin korttitalo.

Muistan, etten itsekään uskonut koskaan eläväni vanhaksi. Sitten keski-iässä sai huomata, että kaiken maailman ongelmien vuoksi elämä on mennyt ohi ilman perhettä, lapsia tai uraa. Oikeasti nuorena luodaan sekä perusta terveelle keholle, terveelle mielelle ja normaalille elämälle (opiskelu, työ, ihmissuhteet, varallisuus, perhe jne).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe