Haluan olla anorektikko

Anonyymi

olen 06 syntynyt nonbinary.. syntynyt tytöksi. mua häiritsee tosi paljon mun keho ja paino. oon jo valmiiks masentunu ja jälkiä on käsivarsis ja jaloissa. itsemurhaakin yritetty. päihdeasioihin oon sekaantunut masennuksen aikana jo niin paljon et mulle sanottiin, et seuraavalla kerralla lastensuojelu tai sellane kutsuttais juttuun mukaan. nyt on vuorossa tää et haluan laihtua. oon kyllä jo alkuvuodesta asti halunnu laihtua ja yritinki sitä terveellisel taval muttei toiminu ja nyt vaan haluun lopettaa syömisen..

2

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin sanoo et tätä et haluu. Ite tällä hetkellä osastolla. Joo ja molemmat taustat mullakin päihdesekä itsemurhayritykset. Must tuntuu et elämässä on nii paljon isompiakin pohdinnan aiheita kun laihduttaminen.. Pitäis itekki välillä muistaa se. No mun vinkki on sulle se et hankit terveen kropan. Lupaan pojat eikä tytöt pahemmin kiinnosta kattoo sua päin miellyttävästi ku oot kävelevä skeleton like me :)

• Anonyymi

Haluat olla sairas, haluat sairauden, haluat sairauden, joka on oikeastaan mielisairaus. Varsin kehittävä elämänasenne. Oikeasti et nyt tiedä, mitä haluat tai mitä siitä seuraa. Jos selviät hengissä, niin jossain vaiheessa saat osteoporoosin. Kasvuiässä harjoitettua aliravitsemusta ei pysty luuston osalta korjaamaan. Vanhana (jos elät vanhaksi ennusteiden vastaisesti) luhistut kuin korttitalo.

Muistan, etten itsekään uskonut koskaan eläväni vanhaksi. Sitten keski-iässä sai huomata, että kaiken maailman ongelmien vuoksi elämä on mennyt ohi ilman perhettä, lapsia tai uraa. Oikeasti nuorena luodaan sekä perusta terveelle keholle, terveelle mielelle ja normaalille elämälle (opiskelu, työ, ihmissuhteet, varallisuus, perhe jne).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2627
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      860
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe