Pitkästä aikaa palstalla ja hui mikä paha olo lukiessa kirjoituksia! Nyt jatkan Dein kuuntelua ja yritän päästä huonosta olosta eroon. Siunausta!
Paha olo palstalla
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset kertovat siitä pahuudesta jonka kohteeksi ovat joutuneet. Hyvä että saa täällä pahaa oloaan purkaa, kaikille ei riitä terapeutteja tässä ihmemaassa!
- Anonyymi
Olen tullut myös siihen tulokseen, että ihmisillä on paha olla. Jaksat kun ymmärrät mistä tämä pahuus täällä johtuu. Katso siskosi ja katso veljesi.
- Anonyymi
Nämä palstat kertovat hyvin, mikä on seurakuntien asetelma joka viikkoisissa kokouksissa: yksi puhuu, muut kuuntelevat.
Ehkä ihmisiä kyllästyttää sellainen. Siksi tullaan keskustelu- ja kiukuttelupalstoille.
Todistuksia ja uskoontulokertomuksia kyllä saa seurakunnissa jakaa, ainakin jossain seurakunnissa. Mutta varsinainen keskustelu- ja kommunikointikulttuuri, kysymyksien esittäminen tai saarnan koettelu, on seurakunnissa suht tuntematon käsite. Tietysti joitain vähäisiä tilaisuuksia kyllä on, joissa puhetta saa peräti kommentoidakin.
Yksi pastori on kerran ilmoittanut, että hän mielellään keskustelee tilaisuuden jälkeen jonkun kanssa, jos joku haluaa. Mutta sekin oli kahden kesken, ei mikään avoin keskustelu.
Uskon että kysymys on pelosta. Hallintavallan menetyksen ja kaaoksen pelosta. Kyhätty puhehan voitaisiin kyseenalaistaa. Voi mennä jopa mainekin, jos seurakuntalaiset asettaisivat oikein tiukkoja kysymyksiä tai eivät olisi lainkaan samaa mieltä. Pahimmassa tapauksessa on nyrkki silmässä ja tuolit lentelee salin laidalta toiselle. - Anonyymi
Jos tuntee totuuden ei ole mitään pahoja oloja.
1234567---- Anonyymi
En ole aloittaja mutta on kyllä melko helvetillinen olo suorastaan.
- Anonyymi
Sydämen kyllyydestä suu puhuu (=kirjoittaa).
- Anonyymi
Jos ukko on vetäny turpaan ja käyttää kaikki rahat sekä riehuu ja haukkuu lapsiaan niin on kuule numerosarja helvetin paha olla. Jääkaappi jos on lisäksi tyhjä ja lapset käy psykiatrilla isänsä vuoksi niin äitinä on ihan helvetillinen olo kädet tärisee, pää tärisee, henki vapisee.
- Anonyymi
>> Pitkästä aikaa palstalla ja hui mikä paha olo lukiessa kirjoituksia! Nyt jatkan Dein kuuntelua ja yritän päästä huonosta olosta eroon. Siunausta! <<
Jumala, minä kiitän sinua, etten ole niinkuin muut ihmiset..
Siunausta.- Anonyymi
Älä viitsi ottaa noin aloitusta. Onhan tämä ihan hullu paikka. Kaikki Suomi 24 palstat on ja hengellisestikkin niin älytöntä olla täällä toisinaan. Mutta maailma on ja ihmiset olemme, elämä on. Tätä se on. Tämä on kuin baabelin sekamelska. Mutta ei uskovaisia voi ulkoistaa vaikja ovat uloskutsuttuja.
Jos tuntee hengessään olonsa täällä liuan oahaksi, on vain hyvä lähteä. Ei täällä ole pakko olla eikä se tarkoita ylenkatsomista vaan kaikille tämä ei vain ole hyväksi, eikä sovi.
- Anonyymi
Kasvattava palsta, jos sen niin osaa ottaa. Parhaimmillaan täällä oppii sietämään muita ja tietämään, mitä muut asioista ajattelee.
Kun Ville Turkkinen oli bb-talossa ja seurasin kahta kisaan liittyvää facebook-ryhmään, niin kyllä sitä sai ihmetellä miten siellä kirjoiteltiin. Tietenkin suurin osa kirjoittajista oli uskomattomia maailman ihmisiä. Jos uskovaiset osaavat olla joskus ilkeitä niin ei kyllä parempaa löydy maailman joukoista. Paha on ihmisen mieli.
- Anonyymi
Palstan jutut eivät sovi sellaisille herkkähipiäisille, niinku aloittaja. Kun tästä keskustelupalstasta on tullut kaikenkarvaisten kuolaturpien pahanpuhumiskenttä, niin mielipiteitten tarkoituksena onkin pahanmielen aiheuttaminen lähimmäisilleen.
- Anonyymi
Tästä palstasta on tullut judaistien: "kaikenkarvaisten kuolaturpien pahanpuhumiskenttä, niin mielipiteitten tarkoituksena onkin pahanmielen aiheuttaminen lähimmäisilleen".
Suurin osa pahanpuhumista on judaistien aikaansaannosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä palstasta on tullut judaistien: "kaikenkarvaisten kuolaturpien pahanpuhumiskenttä, niin mielipiteitten tarkoituksena onkin pahanmielen aiheuttaminen lähimmäisilleen".
Suurin osa pahanpuhumista on judaistien aikaansaannosta.Tuskin nyt sentään. Kyllä täällä sanailee vähän kaikki välillä. Tosiuskovatkin. Mutta palsta ei kyllä kaikille sovi, siitä olen samaa mieltä. Toivottavasti herkemmät eivät oikeassa elämässä tapaa tällaisia vastaan sanojia, jos vastaan sanominen jo luettunakin ahdistaa.
Katuevankeliointia tehneenä tämä tämmöinen, mitä täälläkin saa vastaansa, on ihan tuttua. Näin ihmiset puhuvat.
Siksi toisekseen Jeesusta ja Paavalia ynnä muita raamatun opetuslapsiakin ryvetettiin. - Anonyymi
En yhdy täysin tuohon. Aloittaja ei mielestäni ole välttämättä herkkähipiäinen vaan hän voi olla järkevä pysyessään pois täältä tai lähtiessään pois silloin kun huomaa, ettei tämä ole hyväksi hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yhdy täysin tuohon. Aloittaja ei mielestäni ole välttämättä herkkähipiäinen vaan hän voi olla järkevä pysyessään pois täältä tai lähtiessään pois silloin kun huomaa, ettei tämä ole hyväksi hänelle.
Herkkähipiäinen? Puhuin herkistä.
Jokainen varmasti tietää, mikä itselle on hyväksi ja mikä ei. Se on totta.
- Anonyymi
Myönnetään että, joskus olis voinut ehkä toisenlaisella draivilla kirjoitella tänne. Ei mikään puolustus tietenkään ole mutta käynyt jo usean vuoden ajan "sotaa" eläketahoa vastaan kun hoitotaho on pysyvän kannalla mutta nuo myöntää vain lyhyitä pätkiä ja saa koko ajan olla hakemassa jatkoa.
Nuo myönnettyjen jaksojen päättymiset ja uusien päätösten odottelut ovat ainakin omalla kohdalla niin kuluttavia. Että, myönnän rukoilleeni päästä pois tästä elämästä koska oon tosi ahdistunut ja stressitasot korkeat kun epäselvää miten kaikki menee. Mun tyyppiselle ihmiselle kenelle hoitotahonkin näkemyksen mukaan kuuluisi pysyvä eläke mutta myönnetään vain lyhyitä pätkiä ei sovi ollenkaan. Kun on mielenterveys juttuja joista osa on tullut tämän taistelun myötä. Kyllä tälläiset oman elämä stressit ja ahdistukset vaikuttaa myös siihen miten tänne kirjoittaa ja jollekin vastailee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918