Onko kannattavaa? Tällä hetkellä lainojen lyhennykset maksaa liikaa taloudelle (310€/kk), yhdistelmälainaa pystyisin sen 200€/kk maksamaan takasin. Yhteen paikkaan pistin hakemuksen mutta tyssäsi siihen kun unohdin kerran maksaa laskun ja maksoin sen muistutuksen kanssa silloin.
Vastaukset 6
- Anonyymi
No on on!
Nyt heti vain yhdistelmälainaa hakemaan ! - Anonyymi
Viisituhattatuhatta on jo sellainen summa, että voi mennä hetki sitä maksaessa. *lel*
- Anonyymi
Aloittajalla menee nykytahdilla vähintään 1344 vuotta ennen kuin saa velkansa maksetuksi...
- Anonyymi
Ainakin se tulee paljon kalliimmaksi maksaa yhdistelylainalla ja kestää pidempään.
Lainassa avausmaksu ja korkoa n. 100€/kk, joten 5v ei todennäköisesti riitä takaisinmaksuun.
Samalla korolla 310€/kk, niin laina on maksettu parissa vuodessa. Kannattaa miettiä säästäisikö sittenkin vaikka kaljassa. - Anonyymi
Lainaa siis 5 miljoona euroa? Aika paljon. Jos tuolla on hankittu omaisuutta, niin äkkiä myyntiin ja karkuun.
- Anonyymi
Tuossa 5 miljoonassa on halpa kuukausilyhennystahti. Kannattaisi lainata eteenpäin 10 prosentin korolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520