Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Äläkää hyvät ihmiset haukutko!

Woman_86

Moi!

Olkaa niin kilttejä ihmiset ettekä haukkuisi Jonne Aaronia ettekä Negativen muitkaan poikia. Hei ne ovat vaan löytäneet oman tyylinsä vaatemausta ja muistakin ne ovat löytäneet niinkuin oman laulutyylinsä. Ne ovat ihania ihmisiä. Ja ovat tosi ihquja.=) Olisikko teistä hauskaa jos teidän musamakuannne pilkataa tai teidän lempibändejä haukutaan.. Ei varmasti ole hauskaa..

27

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesse252

      niin no musa on tuntunu jossai pärjäävän.. mut jonne aaron on homo vaikka voissa paistas.. ja kaikki homot pitäs tappaa ja hävittää!!!
      sairaita molopäitä.. transujahan ne on kaikki..kaavut pääl.. hyi saatana..

      • kyllästynyt!

        Ei vitt* teijän kaa oikeesti! miks maaoilma on täynnä tollasii homonvihaajii? mitä pahaa homot on teille tehny nii et teijän pitää aina haukkuu niitä! kasvakaa aikuisiks ja yrittäkää ymmärtää et ihmiset on erilaisii!!! ja ihan tiedoks vaa negativen pojat ei oo mitää homoi tai transuja! melkee kaikki niist seurustelee NAISEN kanssa...


      • Rasputin
        kyllästynyt! kirjoitti:

        Ei vitt* teijän kaa oikeesti! miks maaoilma on täynnä tollasii homonvihaajii? mitä pahaa homot on teille tehny nii et teijän pitää aina haukkuu niitä! kasvakaa aikuisiks ja yrittäkää ymmärtää et ihmiset on erilaisii!!! ja ihan tiedoks vaa negativen pojat ei oo mitää homoi tai transuja! melkee kaikki niist seurustelee NAISEN kanssa...

        jos ne seurusteleekii keskenää? kulissivaimot jne..


      • -j-

        Kaikenmaailman surkimuksiin sitä törmää. Olisi kauheeta olla noin kateellinen kuin sä ääliö.


      • tsiisus
        kyllästynyt! kirjoitti:

        Ei vitt* teijän kaa oikeesti! miks maaoilma on täynnä tollasii homonvihaajii? mitä pahaa homot on teille tehny nii et teijän pitää aina haukkuu niitä! kasvakaa aikuisiks ja yrittäkää ymmärtää et ihmiset on erilaisii!!! ja ihan tiedoks vaa negativen pojat ei oo mitää homoi tai transuja! melkee kaikki niist seurustelee NAISEN kanssa...

        taidat itse olla joku perk.. lesbo ku siinä vingut!
        kai kaikilla saa olla mielipide hyvä tai huono.
        ei sun tarvi lukee näitä viestejä jos noin paljon ottaa pattiin.ÄÄLIÖ!!!!!!


      • juuliaa

        ja mikähän niissä homoissa on niin kamalaa? saatana ihmisiä ne on nekin.sulla taitaa olla pahasti joku ruuvi "löysällä" xD


      • Nimetön
        tsiisus kirjoitti:

        taidat itse olla joku perk.. lesbo ku siinä vingut!
        kai kaikilla saa olla mielipide hyvä tai huono.
        ei sun tarvi lukee näitä viestejä jos noin paljon ottaa pattiin.ÄÄLIÖ!!!!!!

        Minulla on kuule ihan vaan poikakaveri jonka kanssa olen menossa kihloihin,=) niin en oo mikään lesbo. Ja kaiken lisäksi minä olen se joka kirjoitti äläkää hyvät ihmiset haukkuko negativen poikia..


      • tsiisus
        Nimetön kirjoitti:

        Minulla on kuule ihan vaan poikakaveri jonka kanssa olen menossa kihloihin,=) niin en oo mikään lesbo. Ja kaiken lisäksi minä olen se joka kirjoitti äläkää hyvät ihmiset haukkuko negativen poikia..

        haista vittu!!! kusipää sää oot!!mee kotios vinkuun siitä!!HUORA


      • Nimetön
        tsiisus kirjoitti:

        haista vittu!!! kusipää sää oot!!mee kotios vinkuun siitä!!HUORA

        Moi!

        Niin että mikä mä oon???? Kuule mä en oo mikään vitun Huora.. Koska, mulla on poikakaveri ja se voi tulla yktä hyvin pieksämään sut jos viellä haukut mua Huoraksi.. Koska, mä en oo mikään perseenjakaja. Mä mieluumin jaan perseeni mun ihanan poikakaverin kanssa kun jonkun yhden illan panon kanssa. Ettäs tiedät sen..


      • tsiisus
        Nimetön kirjoitti:

        Moi!

        Niin että mikä mä oon???? Kuule mä en oo mikään vitun Huora.. Koska, mulla on poikakaveri ja se voi tulla yktä hyvin pieksämään sut jos viellä haukut mua Huoraksi.. Koska, mä en oo mikään perseenjakaja. Mä mieluumin jaan perseeni mun ihanan poikakaverin kanssa kun jonkun yhden illan panon kanssa. Ettäs tiedät sen..

        kylläpäs tommonen uhkailu pelottaa!!!!
        ÄÄLIÖ!!!!!
        POIKAKAVERIS TAITAAKIN OLLA HINTTI!!!!!


      • Nimetön
        tsiisus kirjoitti:

        kylläpäs tommonen uhkailu pelottaa!!!!
        ÄÄLIÖ!!!!!
        POIKAKAVERIS TAITAAKIN OLLA HINTTI!!!!!

        Moi!

        Poikakaverini ei pidä miespuolisista henkilöistä sori vaan. Ja me olemme menossa sitä paitsi kihloihin niin älä sinä siinä hauku.. Olet typerys kun haukut muita!


      • tsiisus
        Nimetön kirjoitti:

        Moi!

        Poikakaverini ei pidä miespuolisista henkilöistä sori vaan. Ja me olemme menossa sitä paitsi kihloihin niin älä sinä siinä hauku.. Olet typerys kun haukut muita!

        kuules nyt ruma ja tyhmä läski ämmä!
        kyllä se sun poikakaveris on homo ei kai se muuten noin ruman näkösen ääliön kanssa olis!


      • Nimetön
        tsiisus kirjoitti:

        kuules nyt ruma ja tyhmä läski ämmä!
        kyllä se sun poikakaveris on homo ei kai se muuten noin ruman näkösen ääliön kanssa olis!

        Moi!

        Juu, sori ethän sinä tiedä edes minkä näköinen minä olen. Ok, voin minä kertoa ihan vapaa ehtoisesti. Ok, niin en minä käytä samnlaista tyyliä kun joku negativen pojista. Elikkä minä käytän vain leveälahkeisiä farkkuja tai hametta, toppi tai t-paita ja yms.. Ja minä en oikein paljon edes meikkaa elikkä minä olen yleensä luonnon kaunis. Ja mä olen ihan kuule aika nätti ilman meikkiä ja mä olen aito blondi.. Ettäs tiedät. mutta, minä vain tykkään negativestä ei se vaan muuta auta siinä sinä tykkäät muusta niin senkun ei se minua haittaa. Mutta mun poikakaveri ei ole homo enkä minä ole mikään ruma ämmä.. Elikkä minun poikakaverini on mun lapsuuden ystävä ja minä olen hänen kanssaan onnellinen. Hän ei halua ketään muita kun mut vaikka minä en pitäisi meikkiä niin hän silti rakastaa minua sydämmensä pohjasta. Niin ei kannata tulla morkkaamaan ennen kuin kysyt minkä näköinen minä olen.


      • tsiisus
        Nimetön kirjoitti:

        Moi!

        Juu, sori ethän sinä tiedä edes minkä näköinen minä olen. Ok, voin minä kertoa ihan vapaa ehtoisesti. Ok, niin en minä käytä samnlaista tyyliä kun joku negativen pojista. Elikkä minä käytän vain leveälahkeisiä farkkuja tai hametta, toppi tai t-paita ja yms.. Ja minä en oikein paljon edes meikkaa elikkä minä olen yleensä luonnon kaunis. Ja mä olen ihan kuule aika nätti ilman meikkiä ja mä olen aito blondi.. Ettäs tiedät. mutta, minä vain tykkään negativestä ei se vaan muuta auta siinä sinä tykkäät muusta niin senkun ei se minua haittaa. Mutta mun poikakaveri ei ole homo enkä minä ole mikään ruma ämmä.. Elikkä minun poikakaverini on mun lapsuuden ystävä ja minä olen hänen kanssaan onnellinen. Hän ei halua ketään muita kun mut vaikka minä en pitäisi meikkiä niin hän silti rakastaa minua sydämmensä pohjasta. Niin ei kannata tulla morkkaamaan ennen kuin kysyt minkä näköinen minä olen.

        ilmankos ootkin noin saatanan tyhmä jos kerran oot blondi!
        mut jos kerran oot niin hyvän näkönen niin pistä tuleen alaston kuvas niin katotaan.


      • Nimetön
        tsiisus kirjoitti:

        ilmankos ootkin noin saatanan tyhmä jos kerran oot blondi!
        mut jos kerran oot niin hyvän näkönen niin pistä tuleen alaston kuvas niin katotaan.

        Moi!

        Ei oo digikameraa millä pistää ja eikä ole mitään kameraa minne laittaisin. Että, enpä pistä. Minä en yleensä laita mitään kuvia en varsinkaan noille jotka haukkuvat mua tyhmiksi ja Huoraksi. Ja minun poikakaveriakin haukkuville en pistä. Että, äläpä enää mulle kirjoittele.. Hyvästi..


      • Nimetön
        juuliaa kirjoitti:

        ja mikähän niissä homoissa on niin kamalaa? saatana ihmisiä ne on nekin.sulla taitaa olla pahasti joku ruuvi "löysällä" xD

        Moi!

        On ne tyhmiä kun ne haukkuvat homoiksi. Se ei ole mikään sairaus. Vaikka ne olisivatkin homoja. Homot ovat samalaisia ihmisiä niin kuin mekin olemme. Elikkä lesbot ja homot ja bi seksuaalit ovat ihan samanlaisia vaikka tykkäävtkin eri sukupuolesta ja samasta sukupuolesta...


      • tsiisus
        Nimetön kirjoitti:

        Moi!

        Ei oo digikameraa millä pistää ja eikä ole mitään kameraa minne laittaisin. Että, enpä pistä. Minä en yleensä laita mitään kuvia en varsinkaan noille jotka haukkuvat mua tyhmiksi ja Huoraksi. Ja minun poikakaveriakin haukkuville en pistä. Että, äläpä enää mulle kirjoittele.. Hyvästi..

        vedä lutka vittu päähäs ja pakene vuorille!
        ja pysy siä!!!!!
        oot kyllä tosi TYHMÄ!!


    • ripsari

      Joo ovathan he löytäneet oman tyylinsä, mikä kyllä muistuttaa aika paljon näiden the Rasmuksen ja HIMin tyyliä.

      Heillä on asema jossa he pystyvät vaikuttamaan moniin nuoriin ja he voisivat käyttäytyä tai edes _yrittää_ käyttäytyä sen mukaisesti. Ei tästä kauankaan ole, kun Negativen pojat olivat päässeet lehden etusivulle aiheutettuaan tuhansien eurojen vahingot jossakin päin Suomea.

      En juttua sen tarkemmin lukenut, mutta mitä tuosta voi nyt päätellä olivat he varmaan jossakin keikalla päissään riehuneet.
      Onko tämä mielestäsi niin iHQua ja loistavaa esimerkkiä nuorille?

      On meilläkin koulussa pari tällästä hiihtäjää, jotka ovat kuulema jotakin Jonnen ja Villen faneja. Heillä on aina mustia pitsisiä paitoja ja hameita päällä. Mustat luomivärit ja silmien yli vedetyt kajaalit. Hiukset on vedetty tuubillisella geeliä aina milloin minkälaiseen solmuun. Välillä tekisi mieli nauraa niille, mutta käy sen verran sääliksi. Ehkä he sitten vanhempana tajuavat ja naureskelevat silloiselle itselleen.

      • fairy

        Edellisessä keskustelussa kirjoituksesi olivat edes jokseenkin järkevästi ilmaistuja ja perusteltuja. Olisin odottanut edes jotain sen tapaista tälläkin kertaa, mutta ei. *huoh*

        Eli siis, et ole tainnut pahemmin kuulla Negativen biisejä? Kenties vain muutamia radiosta soitettuja?
        Nimittäin jos olisit kuullut, tietäisit kyllä, että heillä todellakin on Oma tyylinsä. He eivät kuulosta HIMiltä ja vähiten nyt miltään The Rasmukselta! Perehdy asiaan paremmin ennen kuin alat arvostella.

        Äläkä nyt sekoita Negativea ja HIMiä, sillä Negativen jätkät eivät vedä keikkoja kännissä, se on tuo jälkimmäinen, jolle sitä sattuu.

        Ja totta, ovat muutaman kerran riehuneet, muttei kukaan sentään ole loukkaantunut. En tarkoita, että hyväksyisin tuon, sillä en hyväksy, mutten myöskään oikein hyväksy, sitä mitä sinä sanoit. Sinua lainaten: "En juttua sen tarkemmin lukenut, mutta mitä tuosta voi nyt päätellä olivat he varmaan jossakin keikalla päissään riehuneet.", joten älä päättele mitään, jos et juttua ede lukenut, kiitos. Osa juorulehden jutuista ei aina katsos pidä paikkaansa, tiesitkö sen? Ei kannata uskoa kaikkea kuulemaansa tai lukemaansa.

        Edellisessä keskustelussa sanoit, että miesmakunsa kullakin ja olen täysin samaa mieltä. Miksi nyt sitten alat haukkua jonkun tyyliä? Eikö tähänkin kävisi aivan hyvin sanonta 'tyylinsä kullakin'?
        Ja muutamien tyyppien perusteella ei kannata leimata kaikkia tuon musiikkityypin kuuntelijoita. Itse pidän molemmista bändeistä, missä tässä oli kyse, mutten siltikään pukeudu tai meikkaa kuvailemallasi tyylillä. Vaikka mitä pahaa siinä on, jos jotkut tekevätkin niin? Kaipa sinullakin on omatyylisi tai ihailet kenties jonkin henkilön pukeutumista tms? Anna ihmisten pukeutua tyylillään ja pitää omat esikuvansa, ilman sen suurempaa arvostelua tai "sääliä".


      • ripsari
        fairy kirjoitti:

        Edellisessä keskustelussa kirjoituksesi olivat edes jokseenkin järkevästi ilmaistuja ja perusteltuja. Olisin odottanut edes jotain sen tapaista tälläkin kertaa, mutta ei. *huoh*

        Eli siis, et ole tainnut pahemmin kuulla Negativen biisejä? Kenties vain muutamia radiosta soitettuja?
        Nimittäin jos olisit kuullut, tietäisit kyllä, että heillä todellakin on Oma tyylinsä. He eivät kuulosta HIMiltä ja vähiten nyt miltään The Rasmukselta! Perehdy asiaan paremmin ennen kuin alat arvostella.

        Äläkä nyt sekoita Negativea ja HIMiä, sillä Negativen jätkät eivät vedä keikkoja kännissä, se on tuo jälkimmäinen, jolle sitä sattuu.

        Ja totta, ovat muutaman kerran riehuneet, muttei kukaan sentään ole loukkaantunut. En tarkoita, että hyväksyisin tuon, sillä en hyväksy, mutten myöskään oikein hyväksy, sitä mitä sinä sanoit. Sinua lainaten: "En juttua sen tarkemmin lukenut, mutta mitä tuosta voi nyt päätellä olivat he varmaan jossakin keikalla päissään riehuneet.", joten älä päättele mitään, jos et juttua ede lukenut, kiitos. Osa juorulehden jutuista ei aina katsos pidä paikkaansa, tiesitkö sen? Ei kannata uskoa kaikkea kuulemaansa tai lukemaansa.

        Edellisessä keskustelussa sanoit, että miesmakunsa kullakin ja olen täysin samaa mieltä. Miksi nyt sitten alat haukkua jonkun tyyliä? Eikö tähänkin kävisi aivan hyvin sanonta 'tyylinsä kullakin'?
        Ja muutamien tyyppien perusteella ei kannata leimata kaikkia tuon musiikkityypin kuuntelijoita. Itse pidän molemmista bändeistä, missä tässä oli kyse, mutten siltikään pukeudu tai meikkaa kuvailemallasi tyylillä. Vaikka mitä pahaa siinä on, jos jotkut tekevätkin niin? Kaipa sinullakin on omatyylisi tai ihailet kenties jonkin henkilön pukeutumista tms? Anna ihmisten pukeutua tyylillään ja pitää omat esikuvansa, ilman sen suurempaa arvostelua tai "sääliä".

        Turha sinun on tänne huokailemaan tulla. Äläkä vääristele sanojani. Tyylillä takoitin bändien ulkoasua, en heidän musiikkiaan. Olen kuullut paljon Negativeä ja the Rasmusta, HIMiä vähän vähemmän, mutta tiedän kyllä erot bändien välillä.

        Kuulemani juttu ei ollut juoru, vaan iltasanomista luettu uutinen.

        En ole leimannut mitään kohde ryhmää keidenkään perusteella, vaan vetosin esimerkkiin minkälanen vaikutus erinlaisilla bändeillä nuoriin voi olla.

        Minullakin on idoli, mutta en tahdo peilata itseäni hänestä, vaan olla omanitseni herra.


      • fairy
        ripsari kirjoitti:

        Turha sinun on tänne huokailemaan tulla. Äläkä vääristele sanojani. Tyylillä takoitin bändien ulkoasua, en heidän musiikkiaan. Olen kuullut paljon Negativeä ja the Rasmusta, HIMiä vähän vähemmän, mutta tiedän kyllä erot bändien välillä.

        Kuulemani juttu ei ollut juoru, vaan iltasanomista luettu uutinen.

        En ole leimannut mitään kohde ryhmää keidenkään perusteella, vaan vetosin esimerkkiin minkälanen vaikutus erinlaisilla bändeillä nuoriin voi olla.

        Minullakin on idoli, mutta en tahdo peilata itseäni hänestä, vaan olla omanitseni herra.

        Hyvä on, pyydän anteeksi, luulin, että tarkoitit yleensäkin bändin tyyliä, etkä vain ulkoasua, kun et sitä yksinään maininnut.
        Mutta tästäkin huolimatta (ehkä jopa Juuri tässä asiassa) bändillä on Oma ulkoasunsa. HIM soittaa lovemetallia ja se näkyy ulkoasussakin, hyvin tummanpuhuvia vaatteita, mustat kajalit yms. Ja The Rasmuksella hieman samaan suuntaa. Mutta entä sitten Negativella? Ehei. Vaaleitakin värejä joukossa, ei pelkästään mustalla kajalilla rajattuja silmiä, kaikilla ei edes ole mustia hiuksia, paljon sanoisinko kevyempi ulkoasu. Hieman rokimpi. Huiveja, korjua yms. millaisia en kyllä pahemmin HIMin tai The Rasmuksen ulkoasussa havaitse. Ja tottakai näillä bändeillä on jotain samaa ulkoasussaan, tietenkin, kyllähän hee suurinpiirtein saman tyylilajin edustajiin kuuluvat.

        Iltasanomissakaan ei aina puhuta aivan täyttä totta, kuten ei muissakaan lehdissä, halutaan vain hieman mehevämpi jutunaihe ja rokkibändin riehumisesta saa oikein herkullisen jutun vain hieman lisäilemällä/ muuntelemalla. Ja kuten minä jo sanoinkin, ovathan he siitä huolimatta hieman riehuneet, en sitä kieltänytkään, enkä myöskään sanonut hyväksyväni sitä.

        Hienoa, ettet leimannut ketään. Mutta tuskinpa Negative tai HIM sentään ovat ainoat, joista otetaan esimerkkiä tai mallia, joten sillä nyt ei tässä pitäisi olla niin suuri osa.

        Sekin on hienoa, että sinulla on oma tyylisi. Niin minullakin. Olemme kuitenkin siis samaa mieltä siitä, että annetaan toisten ottaa mallia, jos haluavat ja pysytään me muut sitten sellaisissa asusteissa kuin itse viihdymme.


      • tyyppi vaan

        En viitsi edes sanoa, kuinka tyhmää on haukkua jotain narkkariksi ilman perusteita.
        Toivottavasti tajuat itsekin..


    • tyyliin

      jos et tienny niin levy-yhtiö määrää niiden tyylin. se ei ole heidän oma tyylinsä

      • Sir Christus <3

        Minkä takia pitää oikein yllyttää ihmisiä haukkumaan bändiä/jäseniä/faneja?
        Ja on myöskin aika säälittävää tulla mollaamaan bändiä sen omalle foorumille (joka nyt suljettu)/ muille yleisille paikoille jossa faneja pyörii.
        Kullakin ihmisellä saa/pitääkin olla oma mies/musiikki makunsa. Eikös?
        Tuosta homo asiasta.. Leimaatteko te ihmisiä homoiksi pukeutumisen/tyylin perusteella? vain sen takia? En siedä tuollaista leimaamista.. Ja, ihmettelen myös minkä takia niin monet.. niiiin monet kammoksuvat homoja?
        Negativen pojat saavat olla mitä haluavat, ei se meille kuulu. Tosin, homoja he eivät taida olla? Keikka fiilistelyt (pusut,halailut ym) eivät pelkästään tee vielä miehestä homoa. Lapsellista puuttua muiden ihmisten tekemisiin..


      • Sir Christus <3

        "jos et tienny niin levy-yhtiö määrää niiden tyylin. se ei ole heidän oma tyylinsä"

        Empäs sanoisi noin. Pojat pukeutuvat itse niin, koska kokevat sen omaksi jutukseen :).


    • waris

      "nimetön" ja "tsiisus" ,vaihtakaa puh.nro:ita ja viestitelkää keskenänne! Laittaavat kohta kiinni tän Negative-keskustelun, kun menee ihan asiattomaksi.

      • Nimetön

        Miksi siis laittasin sille numeroni? Mulla on aika salainen numero ja minä olen oikeestaan se woman_86 mutta minä en ole rekisteröinyt nimeäni tänne..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe