Poikkeuksellisesti tänä vuonna en lähetä joulukortteja.Boikotoin Postin toimintaa.Olen ilmoittanut sukulaisille ja tutuille että noudattaisivat samaa linjaa.Miksi lähettää,kun normi posti normaalitilanteessa ei kulje.Veronmaksajan etuoikeus saada posti kotiin kannettuna kohtuullisessa ajassa.
Joulukortit vuonna 2019
4
99
Vastaukset
- Anonyymi
Lopetin joulukorttien lähettelyn kun viimeinen edellisestä sukupolvestani kuoli. Kielsin muita lähettämästä minulle jo vuosia aiemmin. Tänä vuonna tuli silti yksi, viime vuonna taisi tulla kaksi. Yksi tekstiviestitoivotus tuli puhelimeen ja yksi Skypellä. Niihin vastasin samalla tavalla.
- Anonyymi
Täällä samoin, lopetin jo vuosia sitten joulukorttien lähettelyn. En luota Postiin.
- Anonyymi
Kuka ihan oikeasti lähettää paperisia joulukortteja vuonna 2019? Ikää täytyy olla vähintään 90. Lopetin paperikorttien lähetyksen noin 20 vuotta sitten.
Silti saan aina jouluna yhden kortin vanhalta koulukaverilta. Luulen, että se vittuilee. Minua vituttaa ainakin suunnattomasti, kun se kortti tulee. Pieni asia, tiedän.
Oletan, että kyseinen ämmä on kuollut henkisesti joskus alle viisikymppisenä. Jäänyt jonnekin menneille vuosikymmenille. Mutta silti se kortti vituttaa. Miksi se lähettää sen aina, vaikka tietää, etten pidä joulusta enkä joulukorteista?- Anonyymi
Tykkää tästä hän, ei paperisia joulukortteja, sähköinen tai tekstari on tätä päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486008Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki623699Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162840- 1862779
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132339- 362325
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182147- 212129
- 1491428
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2871380