Nastapellet ne rapisuttelee

Anonyymi

On ollut saakelin liukasta Etelä-Suomessa jo viikkoja :D

11

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nastarenkaitten raastama nastapöly surmaa Suomessa enemmän ihmisiä kuin koko maatieliikenne yhteensä.

• Anonyymi

Huonosta autokannasta (esim 350000 Corollaa) johtuen on Suomessa pakko sallia nastojen käyttö.

• Anonyymi

Sulla on varmaan näyttöä asiasta? Ammattilaisilla tai tutkijoilla sitä ei ole ollut vielä tähän päivään mennessä.

• Anonyymi

Mulla on kivespussissa sellaisia pieniä karvanalkuja. Liekko nastoja

• Anonyymi

Tämä on tietysti lähinnä köyhien ongelma kun pitää hakea kompromissia. Juuri nyt pärjäis kitkoilla mutta yleensä talven sydämellä ei tai ainakin tulee paljon kelejä jolloin nasta on se turvallisempi vaihtoehto.

Jos ois hyvä budjetti niin voishan noita vaihdattaa vaikka joka aamu kelin mukaan mutta kun ei ole niin joutuu tekemään valinnan ja vielä itse renkaat vaihtamaankin.

• Anonyymi

Kuka rupeaisi vaihtamaan joka aamu kelin mukaan, ei kukaan. Kitkoista jauhavat ajavat talven 20/21 kesärenkailla kun laki muuttuu. Viimeksi eilen oli etelässä liukasta ja kymmeniä kolareita ja ulosajoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka rupeaisi vaihtamaan joka aamu kelin mukaan, ei kukaan. Kitkoista jauhavat ajavat talven 20/21 kesärenkailla kun laki muuttuu. Viimeksi eilen oli etelässä liukasta ja kymmeniä kolareita ja ulosajoja.

Ongelma on lähinnä niiden onnettomien, joiden asunto ja työpaikka ovat kaukana toisistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma on lähinnä niiden onnettomien, joiden asunto ja työpaikka ovat kaukana toisistaan.

Onneksi sinulla autottomalla ja työttömällä ei ole näitä huolia 😂🤣.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi sinulla autottomalla ja työttömällä ei ole näitä huolia 😂🤣.

Puoleksi oikein, auto on mutta työpaikkaa ei, olen eläkkeellä 42 työvuoden jälkeen.

• Anonyymi

Nyt olisi alla eurokitkat välikelin renkaina jos olisi rahaa ostaa kolmannen vanne/rengas-sarjan. Mutta autoilun verotuksen takia ei rahaa, pakko ajella nastoilla kun kesärenkailla ei mitään asiaa liikenteeseen jos yhtenäkin päivänä lunta/jäätä ja joka talvi tulee tilanteita kun on todella tyytyväinen että on nastat kitkojen sijaan. Sellaisia liikkeellelähtöjä tai jäisi paikkoja että vain nastoilla selviää, tulee eteen useamman kerran joka talvi. Eihän se kivaa ole rapsutella paljaalla asvaltilla mutta kun yhden rengastyypin pitää valita, niin se on rengas joka pitää aina joka tilanteessa, eli nasta.

• Anonyymi

Liukasta näyttää olevan, kun tiellä oli kahden kaistan levyiset mutkittelujäljet useiden kilometrien matkalla. Siinä olisi henki mennyt, jos tuo kitkapelle olisi tullut vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      142
      1712
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      175
      1367
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe