Varotuksen sain....

Anonyymi

Milloinkahan sitä taas uskaltaisi päivittää win 10:n ?
Ja mistä sen tiedon löytää?
Varotuksia liikkeellä....

9

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poista se.

• Anonyymi

Avaa Ratas.
      Jos et tiedä.mitä tarkoitan,opettele Win10 käyttöä.

• Anonyymi

W-H se on! Pata-kolli, monia nimimerkkejä samalla P E L L E L L Ä !!!

• Anonyymi

Jos 1909-päivitystä tarkoitat, niin olen asentanut sen kahteen läppäriin (Asus ja Lenovo) sekä itse kasattuun pöytäkoneeseen ja kaikki meni hyvin. Kevyt päivitys, asentui nopeasti.

• Anonyymi

OK! Ehkä juuri tähän versioomme on tulossa jokin kyseenalainen päivitys, varoituksen mukaan.

• Anonyymi

Uusi 1909 Win 10 päivitys onnitu oikein hyvin, ihan niinkuin olis ajateltu minun MSI vanhaa GE70 konetta.
      Ehkä he joillakin on ongelmia on vanhempien koneiden vuoksi, minun kone ollenee 2012 myynnistä ja jotkin tiedostot viittaa softan 2011:sta
      Toiset, kaksi konetta HP:n 8200 ja koneeni 4330 S toimivat myös joten koneen ikä ei ilmaisesti vaikuta jos on oikea valmistus valtio... tai osien valmistaja.
      Mene ja tiedä, voihan se vika olla koneen ja tuolin välissäkin, itselleni on niin käynyt joskus...

• Anonyymi

Uusin ominaisuuspäivitys on sen verran pieni että ongelmia tuskin tulee. Sehän asentuukin minuuteissa..

• Anonyymi

Microsoftilla on viime aikoina ollut melko huono tilanne, sillä Windows 10: lle on tehty lukuisia ongelmallisia päivityksiä. Marraskuun 2019 päivityksellä ongelmien laajuus jatkuu.

Huolimatta Windows 10. marraskuuta 2019 -päivityksen pienestä koosta , se on edelleen tuhoava joillekin käyttäjille. Päivitys rikkoo yhtä Windows 10: n peruskomponenttia, jäädyttäen File Explorerin, kun hakukenttää käytetään.

• Anonyymi

Onko W10 käyttöjärjestelmä nyt parempi toiminta kyvyltään aivan uudessa kannettavassa kuin esim 2-3 vuotta sitten? Harkitsen ottamista käyttöön lähiaikoina.
      Mieluiten jatkaisin W7 käyttöä niin kauan kuin kestää koska ei ole ikivanha laite.
      Onko 10 tulossa uusi parempi selain? W7 käytän eniten Chromea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      414
      3302
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      102
      2478
    3. On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon

Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat
      Maailman menoa
      72
      2411
    4. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2349
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      28
      2074
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      192
      1564
    7. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      12
      1372
    8. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      203
      1194
    9. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1152
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      93
      1081
    Aihe