Varotuksen sain....

Anonyymi

Milloinkahan sitä taas uskaltaisi päivittää win 10:n ?
Ja mistä sen tiedon löytää?
Varotuksia liikkeellä....

9

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poista se.

• Anonyymi

Avaa Ratas.
      Jos et tiedä.mitä tarkoitan,opettele Win10 käyttöä.

• Anonyymi

W-H se on! Pata-kolli, monia nimimerkkejä samalla P E L L E L L Ä !!!

• Anonyymi

Jos 1909-päivitystä tarkoitat, niin olen asentanut sen kahteen läppäriin (Asus ja Lenovo) sekä itse kasattuun pöytäkoneeseen ja kaikki meni hyvin. Kevyt päivitys, asentui nopeasti.

• Anonyymi

OK! Ehkä juuri tähän versioomme on tulossa jokin kyseenalainen päivitys, varoituksen mukaan.

• Anonyymi

Uusi 1909 Win 10 päivitys onnitu oikein hyvin, ihan niinkuin olis ajateltu minun MSI vanhaa GE70 konetta.
      Ehkä he joillakin on ongelmia on vanhempien koneiden vuoksi, minun kone ollenee 2012 myynnistä ja jotkin tiedostot viittaa softan 2011:sta
      Toiset, kaksi konetta HP:n 8200 ja koneeni 4330 S toimivat myös joten koneen ikä ei ilmaisesti vaikuta jos on oikea valmistus valtio... tai osien valmistaja.
      Mene ja tiedä, voihan se vika olla koneen ja tuolin välissäkin, itselleni on niin käynyt joskus...

• Anonyymi

Uusin ominaisuuspäivitys on sen verran pieni että ongelmia tuskin tulee. Sehän asentuukin minuuteissa..

• Anonyymi

Microsoftilla on viime aikoina ollut melko huono tilanne, sillä Windows 10: lle on tehty lukuisia ongelmallisia päivityksiä. Marraskuun 2019 päivityksellä ongelmien laajuus jatkuu.

Huolimatta Windows 10. marraskuuta 2019 -päivityksen pienestä koosta , se on edelleen tuhoava joillekin käyttäjille. Päivitys rikkoo yhtä Windows 10: n peruskomponenttia, jäädyttäen File Explorerin, kun hakukenttää käytetään.

• Anonyymi

Onko W10 käyttöjärjestelmä nyt parempi toiminta kyvyltään aivan uudessa kannettavassa kuin esim 2-3 vuotta sitten? Harkitsen ottamista käyttöön lähiaikoina.
      Mieluiten jatkaisin W7 käyttöä niin kauan kuin kestää koska ei ole ikivanha laite.
      Onko 10 tulossa uusi parempi selain? W7 käytän eniten Chromea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2334
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2061
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      55
      1626
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      53
      1562
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1528
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1426
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      145
      1360
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1180
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1176
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1124
    Aihe