Nina Rahkola on HOT!
MTV 3 toimittaja
44
5900
Vastaukset
- Anonyymi
Hintelä tyttö jolla isot hampaat.
- Anonyymi
On todellinen hottis!!!
Mutta palaute;;;;;;
Katselin tuossa kolmosen mainos filmiä ja siellä tämä Vappu Pimiä sanoo; mä ehkä pysyn nuotissa mutta mun ääni on ihan kauhea!
Totta ja sen on niin totta miksi elämänsä ruuhkavuosissa eikä enään niin kuosissa on tyrkyllä kaikkeen hömppää ja humppaan juontamaan , ääni ei jaksa, minä en jaksa katsoa yhtään huono äänistä PimiÄÄ. - Anonyymi
Nina todellakin on hot nam!!!
Ihana hyppyripylly.- Anonyymi
Näkisitpä minut ja rintakarvani, et pysyisi enää pystyssä. Olen maikkarin kuumin kolli varastossa.
- Anonyymi
Ninalla on ylivoimaisesti maikkarin paras perse!
- Anonyymi
Minun mielestä Rahkolalla on aina, kummallinen toljottava katse
- Anonyymi
Olen samaan kiinnittänyt huomiota. Se vaikutelma voisi johtua laajentuneista pupilleista, johon taas voi olla monia syitä.
- Anonyymi
Niinpä ja sillä joannalla huono kuulo kun huutaa kuin sireeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaan kiinnittänyt huomiota. Se vaikutelma voisi johtua laajentuneista pupilleista, johon taas voi olla monia syitä.
Rahkola korostaa isoja silmiään eri tavoilla. Ennen korosti ja esitteli myös rietasta peppuaan, mutta nyt on vähentänyt sitä palautteen takia.
- Anonyymi
Eilen Viiden jälkeen kameramies zoomasi Rahkolan peppua aktiivisesti.
- Anonyymi
Mulkosilmäinen suvakki on nina.
- Anonyymi
Eilen Viiden jälkeen Nina esitteli täydellistä unelmapeppuaan ihailijoilleen.
- Anonyymi
Eilen näkyi Ninan jo liiaksikin bodatut reidet ja luulen, että ei kannata enää bodata lisää, koska silloin hänen kieltämättä täydellinen peppunsa jää tavallaan varjoon.
- Anonyymi
Ivan on ihan ivan. Iltaisin sitä ei jää odottamaan.
- Anonyymi
Nina on todellakin hottis. 😋 Kyllä huomaa, että käy salilla ahkerasti: on treenatut käsivarret, timmi vartalo ja täydellinen peppu. Pitää usein hihattomia tiukkoja paitoja, ja kireitä housuja, jotka hyvin korostavat treenattua vartaloa. 👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nina on todellakin hottis. 😋 Kyllä huomaa, että käy salilla ahkerasti: on treenatut käsivarret, timmi vartalo ja täydellinen peppu. Pitää usein hihattomia tiukkoja paitoja, ja kireitä housuja, jotka hyvin korostavat treenattua vartaloa. 👍👍
Veit sanat suustani.👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yritä olla tulematta jos pystyt https://www.mtv.fi/sarja/studio-33001050001/jakso-5-rakkaus-1050201
- Anonyymi
Eilen Nina oli huolissaan viiden jälkeen, että afgaanipakolaisten tulo Suomeen mahdollisesti nostaa persujen kannatusta.
- Anonyymi
Kaunis on, mutta eilisessä lähetyksessä tuli selväksi, että on täyssuvakki koko akka.
- Anonyymi
Näytti tosi hyvältä eilen. Nyt vaan sitä unelmapeppua entistä enemmän korostamaan oikeanlaisella pukeutumisella. 👍👍
- Anonyymi
Nina mielellään pitää tuollaisia hihattomia kireitä paitoja niinkuin tänäänkin. Kiistatta naisella on seksikkäät hyvin treenatut käsivarret. 💪👍
- Anonyymi
https://www.mtv.fi/sarja/studio-33001050001/jakso-5-rakkaus-1050201
Kun katsoo noissa housuissa Ninaa on kulli ihan kova ja tulee lähes heti.- Anonyymi
Komppaan. Tykkää myös pitää usein kireitä housuja, joissa peppu tulee oikeuksiinsa. 👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan. Tykkää myös pitää usein kireitä housuja, joissa peppu tulee oikeuksiinsa. 👍👍
nyt on ruudussa peittävässä hameessa mutta sivulta nähtynä saa kullin tanaan heti pysty perse ja kaareva koko keho sopivasti.
- Anonyymi
Nina laita niit nahka asusteita enemmän päällesi oot tosi seksikäs
- Anonyymi
Nuo farkut on paremmat Ninalla. Nam!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo farkut on paremmat Ninalla. Nam!
Ninalla on riettaat täyteläiset reisilihat.
- Anonyymi
Antonia Berg vielä enemmän HOT
- Anonyymi
Nina on kova vihreä femakko, mutta silti lukee näitä tyytyväisenä.
- Anonyymi
Miltähän Ninasta tuntuu kun tietää ,että joku pervo katselee häntä ja runkkailee,hot hot.hot.....
- Anonyymi
Nina tietää ja nauttii siitä. Eilenkin hänellä oli tiukat muotifarkut jalassa korostamassa upeaa peppuaan.
- Anonyymi
Täys vihervassurisuvakki koko akka, eikä pysty pitämään sairaita ajatuksiaan kurissa edes lähetyksissä.
En pysty katsomaan! - Anonyymi
Nina oli eilen laittanut itselleen harvinaisen huonon kampauksen.
- Anonyymi
Antonia Berg on pitkä ja uhkea mature.
- Anonyymi
Nina on kyllä todella upea nainen, ei voi muuta todeta.
- Anonyymi
Mihin Nina on kadonnut. Eivät edes juorulehdet uutisoi.
- Anonyymi
tänään naistoimittajalla valkoiset housut ja lattia valkoinen huh, ei erota alaosaa onko lattia vai housut 😂
- Anonyymi
Mtv, n urheilu toimittaja Minna K.
Kyllä on ärsyttävän kuuloista puhetta,
suu naurussa lähes koko lähetyksen ajan (hampaat esillä), sekä nuo käsien liikkeet…. Hu, hu!
Laittakaa noita miestoimittajia lähetyksiin.
Kyllä se vaan niin on. - Anonyymi
Mtv-3
Minnaa hermostuttaa kun kädet käyvät läpi lähetyksen, voi häntä?
Ja puhuu suu nauraa koko ajan????
🤔- Anonyymi
Kyllä on kaikkein ärSSSSSyttävin toimittaja juuri tuo vaalee nainen.
Kanava kääntyy heti 10 uutisten lopussa jo toiselle kanavalle, kun tuo tulee hampaitaan näyttämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on kaikkein ärSSSSSyttävin toimittaja juuri tuo vaalee nainen.
Kanava kääntyy heti 10 uutisten lopussa jo toiselle kanavalle, kun tuo tulee hampaitaan näyttämään.Kyllä on ärsyttävä nainen ja itse varmaankin tietää, että mitkä asiat meitä katsojia ärsyttää!!!!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003895609- 192349
- 1982191
- 1121564
- 871507
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601043- 741042
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21009Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.131940Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816