Juttuni tekevät usein vaikutuksen naisiin ja saan naisen kun naisen syttymään mehevillä hauskoilla jutuillani. Etenkin pieruvitsit ovat naisten mieleen.
Nyt olen ajatellut kysyä ihan vaan naisiin vaikutuksen tehdäkseni että voiko pillu homehtua?
Olen arjessa huomannut että femakkomiehenä ei kannata esiintyä, kaikkein vähiten etenkin femeihin tekee sellainen vaikutuksen. Herrasmiesmäisyys ei myöskään yleensä tee vaikutusta. Härski Manu on se joka naiset vie. Kalliossa vuokralla ja keskaria Lidlistä. Kippis
Voiko emätin homehtua
Anonyymi
1
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voi jos on pitkään käyttämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222170
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282076- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181402- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 16894
- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840