kouvolaan keikalle...?

pennywise

aattelin vaan, jos on kouvolan keikalle 8.4. tulijoita? harvinaista herkkua, pieni klubi keikkapaikkana. :D oon nähny apista vaan festareilla, niin toivottavasti luvassa jotain vähän muuta vaihteeksi. te, jotka ootte nähny pienempiä keikkoja, niin miten meininki eroaa ns. isommasta? populaa tuonne on kyllä varmasti tulossa tupa täyteen, mutta lähinnä livevedon tyylin ja biisivalintojen osalta?

2

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena

      Joo. olen tulos kattomaan. Kuulin et ne vetää useamman biisin Kiilalta. Mietin vaan et miltähän mahtaa niinkin mahtipontiset kappaleet kuulostaa ihan triona.. Ainakin about 4 klubikeikkaa, jotka oon nähny vuosien varrella, on olleet aika keskinkertaisia. Mut meininki ratkasee. Ajattelin olla ihan selvinpäin muuten tämän keikan :)

    • Siellä

      Tarkotus on tulla kattomaan. Ja ainakin melkein selvinpäin. :D Hienoo, että isommatkin bändit eksyy tänne päin. En oo koskaan nähny Apista livenä, mutta diggaan musaa kympillä. Innolla odottelen tuota uutta kokoonpanoa esiintyväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      561
      3386
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1475
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      51
      1311
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      34
      1294
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      167
      1253
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      1204
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      103
      1053
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      972
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      922
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      834
    Aihe