Pian on viimeinen yhteinen päivämme

Anonyymi

Olit minulle rakas. Ehkä kuvittelin jossain vaiheessa, että tunsit samoin. Et tuntenut, et ikinä.
En ikinä tule tietämään sitä, mikä minussa oli vikana, mutta ilmeisesti se oli jotain suurta.
Minun täytyy unohtaa sinut, sinä vain satutat minua. Satutat, vaikka tiedät niin tekeväsi.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      täällä palstalla tapahtuu, on tapahtunut ip-osoitteiden seuraamista ja toisinaan esiintymistä. Sitä voimme myös kutsua vainoksi.
      Jos olet palstan kirjoitusten perusteella tulkinnut jonkun tietyn ihmisen tunteita, olet saattanut loukata häntä pahasti, jos hän ei ole tänne tunteitaan ja ajatuksiaan edes jakanut. Tunteita tulkitaan ensisijaisesti oikeassa kontaktissa, joka tapahtuu oikeasti.
      Et varmasti tule tietämään yhtään mitään niin kauan kuin kirjoitat tänne, ja tuskin muutenkaan.
      Anteeksi, mutta mielipiteeni on, että on aivan heikkopäistä kirjoitella tänne ilman aiettakaan oikeeseen yhteydenottoon. Tai minua epäilyttää, viehättääkö se kuitenkaan vastapuolta?

      • Tuohon en usko! koska väitetään minua anonyymiksi vaikka en edes käytä anonyymiä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tuohon en usko! koska väitetään minua anonyymiksi vaikka en edes käytä anonyymiä.

        Ei tämä ole yhteydenottopaikka, joten on turha suuttua tänne kirjoittelusta. Ja tämä, sillä oletuksella, että tosiaan anonyymit kirjoittaa eikä pura toisten ihmisten asioita tai tekemisiä tänne, joka on laitonta! Sen sijaan leikkiminen ja kiusaaminen kuten joku alempana ketjussa puhuukin on käsittämätöntä, varmaan ihmiltö jotka ei oo koskaan mitään tunteneet tai sit ei oo koskaan ketään menettäneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole yhteydenottopaikka, joten on turha suuttua tänne kirjoittelusta. Ja tämä, sillä oletuksella, että tosiaan anonyymit kirjoittaa eikä pura toisten ihmisten asioita tai tekemisiä tänne, joka on laitonta! Sen sijaan leikkiminen ja kiusaaminen kuten joku alempana ketjussa puhuukin on käsittämätöntä, varmaan ihmiltö jotka ei oo koskaan mitään tunteneet tai sit ei oo koskaan ketään menettäneet.

        Tämä on yhteyden paikka jos tahtoo niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole yhteydenottopaikka, joten on turha suuttua tänne kirjoittelusta. Ja tämä, sillä oletuksella, että tosiaan anonyymit kirjoittaa eikä pura toisten ihmisten asioita tai tekemisiä tänne, joka on laitonta! Sen sijaan leikkiminen ja kiusaaminen kuten joku alempana ketjussa puhuukin on käsittämätöntä, varmaan ihmiltö jotka ei oo koskaan mitään tunteneet tai sit ei oo koskaan ketään menettäneet.

        Leikkiminen on tervettä jos et ole tietoinen. lapsetkin leikkii ja on kiva leikki se vasta piristää kaikkia.
        Kiusaaminen on henkistä väkivaltaa.


    • Anonyymi

      Heräsi myös ajatus, että jos joku ei näe toista itselleen oikeana, niin tarkoittaako se sitä, että tuossa ihmisessä olisi jotain vikaa? Kaikissa meissä on tietenkin vikoja ja hyviä puolia. Joskus ne synkkaavat yhteen ja joskus taas eivät.

      • Anonyymi

        On niitä kuule sellasiakin ihmisiä, jotka tahallaan vedättää toista, jolla tietää olevan tunteita itseään kohtaan. Egon nostatusta, hyväksikäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä kuule sellasiakin ihmisiä, jotka tahallaan vedättää toista, jolla tietää olevan tunteita itseään kohtaan. Egon nostatusta, hyväksikäyttöä.

        Tietenkin, sekin on surkeaa ja sitä tapahtuu myös.


    • Anonyymi

      Sanoiko hän ettei tuntenut samoin?

      • Anonyymi

        Sen tuntee itse sisällään, onko toisella tunteita. Sen vain tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tuntee itse sisällään, onko toisella tunteita. Sen vain tuntee.

        Ja olet puhunut hänen kanssaan ja hän kertoi tämän vai kuvitteletko asian olevan näin pelkästään oman pääsi sisällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tuntee itse sisällään, onko toisella tunteita. Sen vain tuntee.

        Se tunne voi olla vain oma pelkosi siitä, ettei hän tunne samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tunne voi olla vain oma pelkosi siitä, ettei hän tunne samoin.

        En ole aloittaja, mutta mulla on välillä tällaista pelkoa. Yritän kuitenkin uskoa kun toinen sanoo tunteita olevan. Ja pakkohan mun on vaan luottaa siihen.


    • Piano kiva ett teillä on uusi piano
      Luin niin ensivilkaisulta.

    • Anonyymi

      Onko se viimeinen päivä kun näette?

    • Anonyymi

      Puhutaanko viime vuodesta, 2018?

    • Anonyymi

      Tunsin kyllä mutta sitten vetäydyin. Koska tiesin että sattuu.

      • Anonyymi

        Miksi vastaat trollin aloitukseen?


      • Anonyymi

        Etkö tunne enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tunne enää?

        Tunnen ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Oispa se hullua jos olisit täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Oispa se hullua jos olisit täällä.

        Milloin näitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastaat trollin aloitukseen?

        Minä kanssa jaksan aina ihmetellä tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Oispa se hullua jos olisit täällä.

        Älä sitten luovuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten luovuta.

        Sinullahan on ollut jo pitkään uusi ihana elämä? :)
        Hymyile ja käy kävelyllä äläkä stressaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe