Persu meni viinakauppaan.

Anonyymi

Yksi perussuomalaisen puolueen jäsen meni Maanantai iltana viinakauppaan. Outoa henkilöltä joka on Ma - Pe 8 -16 työelämässä. Kyseinen henkilö oli viime kuntavaaleissa persujen ehdokkaana. Ei pääsyt valtuustoon eikä varasijalle.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulin että tämä oli vitsi ja kohta tulee punchline. Mutta se olikin vain masentava tositapahtuma.

      • Anonyymi

        Aloittajan omakohtainen tarina, kuvitteellinen persuus ja ehdokkuus. Eikä tietenkään päässyt, haamuja näkevät pikkuhullut eivät yleensä pääse valtuustoihin eikä edes varasijoille kuin Ankkalinnaan.


    • Anonyymi

      Tasollaan se antipersu vetelee, riman alta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuon linkkisi mukaan persuilla on 15 yrittäjätaustaista kansanedustajaa, mikä on heidän 39 kansanedustajastaan 38 %. Miten väität, että persut olisivat pääosin yrittäjiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon linkkisi mukaan persuilla on 15 yrittäjätaustaista kansanedustajaa, mikä on heidän 39 kansanedustajastaan 38 %. Miten väität, että persut olisivat pääosin yrittäjiä?

        "Miten väität, että persut olisivat pääosin yrittäjiä?"

        Ihan helposti. Tälläkin palstalla persut itse ovat mainostaneet yrittäjyyttään.
        Suurinta yrittäjäpuoluetta ei kuitenkaan duunarin kannata kannattaa. Persut menee oikealta ohi kokkareistakin.
        Jos olet eri mieltä, sitten olet, mutta älä minulle vikise, jos persut istuu äärioikealla oppositiossa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon linkkisi mukaan persuilla on 15 yrittäjätaustaista kansanedustajaa, mikä on heidän 39 kansanedustajastaan 38 %. Miten väität, että persut olisivat pääosin yrittäjiä?

        Tosiasia on kieltämättä, että suurin osa persujen kannattajista on pelkkiä typeryksiä, jotka kiteyttävät typeryytensä pelkkään mamuvastaisuuteen, joka on persupuolueen kantavin teema. Se teema on yyber alles noille hyödyllisille persuidiooteille, jotka ei muista asioista tajuakaan mitään. Eikä ne oikeasti tajua mamuasiastakaan mitään ja siksi persuja ei oteta hallitukseenkaan.

        Ps. Suomen kansa on poliittisesti valveutumatonta (Paasikiven sanat) ja siksi se äänestää persuehdokkaitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten väität, että persut olisivat pääosin yrittäjiä?"

        Ihan helposti. Tälläkin palstalla persut itse ovat mainostaneet yrittäjyyttään.
        Suurinta yrittäjäpuoluetta ei kuitenkaan duunarin kannata kannattaa. Persut menee oikealta ohi kokkareistakin.
        Jos olet eri mieltä, sitten olet, mutta älä minulle vikise, jos persut istuu äärioikealla oppositiossa.

        Perussuomalaiset antaa ihmisille mahdollisuuden yrittää. Punavihreät on yrittäjävastaisia. Tarvitsemme yrityksiä jotta on työpaikkoja. Neukkulassa ei saanut olla yksityisyrityksia ja tuho tuli kun valtio omisti kaiken. Muutama johtoeliitin jäsen ui miljardeissa samalla kun kansa eli kurjuudessa. Samaa sairasta kommunistista järjestelmää halusi Suomeen punavihreiden edeltäjät.


    • Oliko liikkeellä Husun ajamalla taksilla ?

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka? Hakkarainen kai ajeli Bandidosin tiloihin ihan veronmaksajien piikkiin taksisetelillä.
        Kummallinen avaus silti, johon en ota kantaa, kun en tunne asiaa laisinkaan.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000481729.html

        Nyt Herra Hakkarainen menee viinakauppaan Brysselissä, ehkä vassarimeppi rattijuoppoylioppilaan kyydissä.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Nyt Herra Hakkarainen menee viinakauppaan Brysselissä, ehkä vassarimeppi rattijuoppoylioppilaan kyydissä.

        Vasuri latasi taas kaiken "älynsä" tuohon kommenttiin.

        No, Antin tasolla se vasemmisto toimii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka? Hakkarainen kai ajeli Bandidosin tiloihin ihan veronmaksajien piikkiin taksisetelillä.
        Kummallinen avaus silti, johon en ota kantaa, kun en tunne asiaa laisinkaan.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000481729.html

        Vasurihan ihan veijona keksii satuja.

        Varmaan Tavja hyväksynyt tuonkin...


    • Anonyymi

      Voi luoja !!
      Millaisia aloituksia !!
      Millaisia kommentteja itselleen aloittaja tekee !!

      Tässä voisi käyttää sitä vanhaa sanontaa; sulla paljon varaa !!

    • Ku on kerta Kekkonen olutta nii miksei vois olla Vennamo viinaa?

    • Anonyymi

      Näitä persujen vastauksia kun lukee, niin tulee väkisin mieleen, että mahtavatko olla edes äänestysikäisiä. Kun muuten ei osata kommentoida tahi hyväksytä toisen mielipidettä, niin alkaa pilkkaaminen. Mitään asiallista en ole koskaan lukenut persuilta.

      Pelkkää pilkkaamista ja vähättelyä. Jos olet eri mieltä persun kanssa, niin olet varmasti vassari ja suvakki. Kirjoitusten perusteella vasemmistoliiton kannatus on jo 78% ja loput ovat persuja.

      Ei muuten maahanmuuttokriittisyys ole persujen yksinoikeus. Vai oletteko jo hakeneet patenttia sille? Tunnen oikeassa elämässä useitakin PS kannattajia ja he tietävät minun olevan vasemmistoa äänestävä. (kerrankin vassari palstalla) c,")

      Ei meillä keskenämme ole koskaan tarvetta pilkata tai väheksyä toista. Itse asiassa emme käytännössä edes puhu politiikasta vaan ihan normaali asioista, mistä ystävykset puhuvat.

      Suosittelenkin jokaiselle kirjoittajalle yli puoluerajojen, että lue viestisi ennen kuin lähetät. Sen jälkeen lue uudelleen ja ajattele, että joku muu lähettäisi sen viestin juuri sinulle.

      Hyvää päivänjatkoa kaikille. Elkäämme repikö tätä kansaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3164
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      96
      1738
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1268
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1023
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      25
      992
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      968
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      965
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      960
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe