Haluaisin kokea suuseksiä!

Poikaystävä ei halua antaa suuseksiä eikä itsekkään halua joten ei ole oikein seksiä kotona.
Haluaisin vaikka kahden miehen rakasteltavaksi.
Haluan kokea kunnolla suuseksiä (otan ja annan suuseksiä).
Löytyisikö vaikka kaveruksia jotka haluaisi nuoren naisen leikkikaveriksi?

11

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä suuseksi on parasta kiiman kiihoittamista ja molemmin puolisesti tehtynä. Meitä olis täällä kaksi ihan sua varten.

• Puhuin kaverilleni panon vaimoni kanssa.
      Vaimo ei ollut nähnyt edes valokuvaa kaveristani kun lupasi antaa hänelle pillua.
      Olin kiihoittunut ennen kuin kaveri tuli ja olimme panneet jo kahdesti kun ovikello soi.
      Vaimo meinasi alkaa pukea mutta ehdin estää ja olimme valmiiksi alasti odottamassa.
      Vaimo kysyi minulta tieetääkö hän että tänään pannaan kimpassa kun olin myöntänyt rauhoittui.
      Vaimoni otti kaveria kädestä ja vei sänkyyn panemaan.
      Meni pari tuntia niin pidettiin taukoa ja pesimme pillun spermoista ja munat samoin. (Tauon jälkeen puhtain pelein).
      Koko viikonloppu meni pejantai illasta maanantai aamuun.
      Minäkin panin ainakin noin 25-30 kertaa vaimoani ja joka toinen kerta pani kaverini.
      Oli niin kiihoittavaa kun toinen pani vaimoani niin toisen pannessa itse sai uuden seisokin.
      Vaimon pillussa oli koko ajan spermaa ja omat liukasteet joten paikat kesti ja vaimokin sai kunnolla munaa.
      Tästä on nyt noin 7 vuotta aikaa ja edelleen ollaan kimppa seksin orjia ja vaimo meidän yhteinen seksi kumppani.

• Anonyymi

Niinpä tietysti olethan päästäsi vialla oleva aasi ja akkas sairas jakorasia huora

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tietysti olethan päästäsi vialla oleva aasi ja akkas sairas jakorasia huora

Vieläkö toi kehari jaksaa.

• Anonyymi

Tykkään nuolla pillua tosi paljon ja annan hyvän orgasmin sulle, haluutko kokeilla? Voin ottaa kaverinkin mukaan, jos kahta miestä haluut.

• Anonyymi

Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli ja tautinen kieli 😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli ja tautinen kieli 😝

Sua kuppasempaa tyyppiä saa hakemalla hakea.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe