Sport - KooKoo 1
Sport vaihtoi noin viikko sitten valmentajaa, kun Risto Dufva otti ohjat käsiinsä. Peli-ilme onkin piristynyt ja Dufvan kaltainen robottimainen taktiikkanero osaa kyllä hioa kuviot kohdalleen hei! KooKoo ei puolestaan ole yhtä tasokas joukkue mitä sarjatilanne antaa tällä hetkellä ymmärtää. Kerroin tullee vielä laskemaan. Lumiukko tinttaa kokopanoksen money line -voitolle (2,55@Coolbet) ja puolikkaan panoksen suoralle voitolle (3,55@Coolbet).
Keskiviikon pelit 27.11.
5
320
Vastaukset
- Anonyymi
Jahas, KooKoo johtaa 0-2 kuuden minuutin pelin jälkeen. KooKoolla 3 laakia maalia kohden ja kaksi niistä maaleja.
- Anonyymi
1-3 tilanne. Ei mitään hätää. Sportti tuloo kovaa takaa päin kuten Gilbert, sen jälkeen menee ohi...
- Anonyymi
Kiitti Kylsti! Huikeaa rietämystä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti Kylsti! Huikeaa rietämystä!
Haisee pahasti sopupeliltä. Toivottavasti Veikkaus peruu kaikki kohteeseen pelatut betsit ja lähettää vielä seuraamusmaksun huijausyrityksestä toimitettavaksi jouluaattona klo 12,
- Anonyymi
Lumiukon kanki alkoi taatusti kangistua odottamisen tuomasta nautinnosta, kun Sportti tasoitti 4-4. Kun tuli 5-4 voittomaali, jättimäinen lasti lennähti ruudulle...
allekirjoittanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265238- 534601
- 874321
- 573533
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262826Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581