Olen tässä miettinyt...

Anonyymi

Että voisin olla sulle ystävä. Ystävä joka ei jätä ja haluaisi jakaa murheesi. Ystävä johon voisit luottaa...

41

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruusuja lurjukselle?

    • Anonyymi

      Muistakaa kertoa myös puolisoille mitä tapahtuu...voi sitten puolisokin etsiä "ystävänsä"....

    • Anonyymi

      Kaunis ajatus. Minusta ei ole enää edes ystäväksi. Olen pelkkää radioaktiivista jätettä. En halua toisten kärsivän, riittää kun itse kärsin. Todennäköisesti ajaudun itsemurhaan seuraavan vuoden sisään. En halua, että kukaan jää minua kaipaamaan. Todennäköisesti ei myöskään jää, perheeni vihaa ja halveksii minua, eikä minulla ole edes koskaan ollut kunnon ystäviä, ainoastaan pelkkiä hyväksikäyttäjiä. Olen in kun olen tarpeellinen.

      Henkisesti kuolemaan tuomitun pelastaminen on aina vaikeaa, varsinkin kun toinen ei näe enää valoa tunnelin päässä, eikä halua auttaa itseään. Satutat vain itsesi. Älä tee niin. Kaikkia ei voi pelastaa. Kovan kohtalon saaneelle ihmiselle kuolema tuo rauhan.

      • Anonyymi

        Jos "ystävä" joka sinun mukaasi haluaa "pelastaa" kokeekin itse todella vaikeita asioita elämässään ja ei henkisesti pysty antamaan itsestään esille asioita joita yrittää ilmaista. Ihminen on monimutkainen kaikkine tunteineen . Ja itsemurha on itsekkäin teko ja mistä tietää mikä odottaa kun päättää päivänsä. Sama helvetti jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos "ystävä" joka sinun mukaasi haluaa "pelastaa" kokeekin itse todella vaikeita asioita elämässään ja ei henkisesti pysty antamaan itsestään esille asioita joita yrittää ilmaista. Ihminen on monimutkainen kaikkine tunteineen . Ja itsemurha on itsekkäin teko ja mistä tietää mikä odottaa kun päättää päivänsä. Sama helvetti jatkuu.

        Itsemurha on joskus vastaus ihmisen ahdinkoon, ikävä kyllä. Jokainen tekee elämällään mitä haluaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsemurha on joskus vastaus ihmisen ahdinkoon, ikävä kyllä. Jokainen tekee elämällään mitä haluaa!

        Ei ei ei ole. .minun läheinen onnistui melkein tekemään itsemurhan, mutta pelastava ihminen ehti ajoissa ja nyt tämä kyseinen ihminen on päässyt jaloilleen ja on kiitollinen auttajalle.


    • Anonyymi

      Entä jos toinen haluaa enemmänkin kuin olla ystävä? Silloin voi olla vaikea luoda ystävyyssuhdetta, kun kytee kokoajan odotus / tarve enemmästä. Vaikeaa, mutta haluaisin kyllä pitää hänet elämässäni jollain tavalla.

    • Anonyymi

      Jos tätä kautta etsii ystävyyttä tai jopa enempää niin tuskin tulee toteutumaan.

    • Anonyymi

      Älä ikinä luota ihmiseen joka sanoo että minuun voit luottaa

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Kovan kokemuksen kautta oppinut!


      • Anonyymi

        Olen huomannut saman 😪


      • Anonyymi

        E tuotakaan voi yleistää.


      • Anonyymi

        Joo, olen katkerasti saanut todeta (todella isosta asiasta kyse) ja olen varoittanut monia ystäviäni, että kellojen pitää heti soida, jos joku kertoo olevansa luotettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E tuotakaan voi yleistää.

        Samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Toivottavasti hän ei ajattelisi noin, koska pelkkä ystävyys ei ole sitä mitä etsin.

    • Anonyymi

      Toi olis parasta ikinä!! Löytäisinpä aloittajan.

    • Anonyymi

      Ei kiitos.

    • Anonyymi

      Parhaat suhteet alkaa ystävyydestä. Panosuhteet on puutteellisille

    • Anonyymi

      Ei sinua voi pitää ystävänä, olet tuonut julki kaikille sellaista tietoa jollaista ystävä ei levittele ympäri maailmaa. On parempi että pysyt vaan omissa oloissasi, sekä jätät kaikki ulkopuoliset rauhaan. Olet ollut niin suuri häirikkö, kirjoittelet tuulta taivasta yötä päivää. Hyvää loppu elämää!!!!!

    • Anonyymi

      No, aloituksessa tulikin hienosti ilmi ystävyyteen liittyvät asiat. Itellä ei oo pilvin pimein ystäviä, mutta ne jotka on, on sit juurikin tärkeitä.

    • Anonyymi

      Kumpa voisikin. Rupesin itkemään kun luin tämän.Ainut syys varmaan miksi tänne eksyin oli yksinäisyys. Kun kukaan ystävistä ei ota yhteyttä jos ei itse kysele ensin mitä kuuluu. Ymmärrän kaikilla oma elämä mutta olisi se edes joskus kiva kun joku muistaisi. Ja kyselisi miten menee. 😢

    • Anonyymi

      Ihanko noin vain, ilman mitään ns rajoituksia tai toiveita?

      Aika erikoista, en tietenkään moiti, mutta haluaisin silti tietää mitkä mahtavat olla todelliset motiivisi.
      Jos niitä edes on...…...

      • Anonyymi

        Jatkan vielä, ystävällä on myös iso vastuu ystävästään.
        Se olisi hyvä muistaa tuossakin aloittajan "tarjouksessa"


    • Kuulostat hyvältä ystävältä. Sinun ystäväsi on onnekas.

      • Anonyymi

        Kiitos kysymästä 🥰 Päällisin puolin ihan hyvin on ihana perhe , hyvä mies kaunis koti jne..mutta jostain syystä on vain paha olla. Vanhat ihmissuhteet pyörii mielessä. Olo on niin Kurja tuntuu että olen etsin itsestäni koko ajan vikoja. Miehelleni en viitsi puhua ei hän ymmärrä sanoo vaan miksi mietit nuita vanhoja juttuja. Eikä pitäisi miettiä. Täytyisi elää tässä ja nyt. Jostain syystä tullut semmoinen olo ettei ehkä ole enää paljon aikaa. Terveys huonolla tolalla usein mikään mitä syön ei pysy sisällä.Joka päivä koskee. Pelkään mennä lääkäriin jos eivät ota tosissaan. Ystävät kaukana samoin muu perhe. Mutta kaipa se tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä 🥰 Päällisin puolin ihan hyvin on ihana perhe , hyvä mies kaunis koti jne..mutta jostain syystä on vain paha olla. Vanhat ihmissuhteet pyörii mielessä. Olo on niin Kurja tuntuu että olen etsin itsestäni koko ajan vikoja. Miehelleni en viitsi puhua ei hän ymmärrä sanoo vaan miksi mietit nuita vanhoja juttuja. Eikä pitäisi miettiä. Täytyisi elää tässä ja nyt. Jostain syystä tullut semmoinen olo ettei ehkä ole enää paljon aikaa. Terveys huonolla tolalla usein mikään mitä syön ei pysy sisällä.Joka päivä koskee. Pelkään mennä lääkäriin jos eivät ota tosissaan. Ystävät kaukana samoin muu perhe. Mutta kaipa se tästä.

        Oho tuli väärään kohtaan. En osaa tätäkään 🤣


    • Anonyymi

      Hänen kohdallaan on kova ja raastava menneisyys osoittanut ettei hänestä ole ystäväksi. Hän nimenomaan jätti hiljaisuuteen, ei koskaan piitannut eikä välittänyt murheistani eikä vastoinkäymisistäni eikä ongelmista terveyden suhteen.
      Hän vain haukkui, mitätöi ja tuotti tahallaan pahaa oloa. Hän on ihminen johon ei koskaan voisi luottaa yhtään.

    • Anonyymi

      Se kun on semmonen juttu että täällä on helppo naputella ja luvata yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista . Miksi sitä ystävyyttä ja omaa erinomaisuutta pitää tarjotella nettipalstalla, ei ystävyys täällä asu vaan ihan muualla.

    • Anonyymi

      Että oikein pohdittu on ja tulokseen päädytty, jotenkin vaan tuntuu että ystävyys syntyisi sydämessä ja mielessä itsestään eikä minkään pohdintojen tuloksena.
      Voiko vain päättää olla ystävä.

    • Anonyymi

      Et sinä kyllä mikään ystis ole kenellekään jos julistat sitä täällä, vaan pelkkä provoilija ym kuutamolla haaveilija. Tuo minuinvoitluottaa taas on semmoinen fraasi, että oksat pois, niinkuin tuossa jo todettiinkin, joo juu ei

    • Anonyymi

      kummallista nykypäivänä tuo kaveruus/ystävyys käsite... netissä kuten facebookissa ollaan kavereita mutta kadulla ei edes morjesteta tai kysellä muutenkaan kuulumisia.

    • Anonyymi

      Ei siinä ajatuksesssa ystävyydestä ole mitään vikaa, mutta se ei ole mahdollista ennen kuin oma vointini on selvästi parempi. Tärkein asia mikä poistaa paljon stressiä olisi päästä jo tuttuun työpaikkaan töihin ja vakituisesti.

    • Jos olisit hän jota ajattelen, voisin muutoin olla ystäväsi, mutta uskon ettet ole valmis siihen. Voisi olla haastavaa monessakin mielessä. Minun ystävyyteeni kuuluu aina myös läheisyys. Konkreettinen lämpö. Halailu ja suukottelu. Eli ystävyytemme ei toimisi.. olisi liian monimutkaista.

    • Anonyymi

      Kyllä. Haluaisin olla ystäväsi. Ystäväsi sekä rakastettusi. Se olisi parasta,mitä voisin toivoa.

      • Anonyymi

        Niin minäkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin...

        Aika hepposta ystävyyttä sitten se aloittajan " ajateltu " ystävyys, tässä se nähtiin, lankeemus kävi taas tuntematonta naista kohtaan :)) Eli tuttu palstan pelle ja naisten kanssa leikkijä on aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hepposta ystävyyttä sitten se aloittajan " ajateltu " ystävyys, tässä se nähtiin, lankeemus kävi taas tuntematonta naista kohtaan :)) Eli tuttu palstan pelle ja naisten kanssa leikkijä on aloittaja.

        Miten sulla sama laulu alkaa päivästä toiseen ja heti aamusta? Onko vaikea ymmärtää, että jos aloitus ei ole sinulle niin ei tarvitse alkaa vieraita ihmisiä haukkumaan? Koita saada tuo oravanpyörä loppumaan ettet ole täällä naukumassa vielä senkin jälkeen kun vainottuasi ei ole olemassakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin...

        Pidän sulle peukkuja että saat hänet ystäväksi ja rakastetuksi. Koita kuitenkin muistaa
        hyvä ihmisten kohtelu ainakin hänen kohdallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sulla sama laulu alkaa päivästä toiseen ja heti aamusta? Onko vaikea ymmärtää, että jos aloitus ei ole sinulle niin ei tarvitse alkaa vieraita ihmisiä haukkumaan? Koita saada tuo oravanpyörä loppumaan ettet ole täällä naukumassa vielä senkin jälkeen kun vainottuasi ei ole olemassakaan!

        Heh, huomaatko ollenkaan itse nau ut ja haukut aivan samallalailla itse kuin mistä muita siität ) Suo siellä, vetelä täällä ))


    • Anonyymi

      Ei oikea ystävyys ole sitä että mietitään että nytpä minä alan ystäväksi, oikea ystävyys tulee pakottamatta ja miettimättä yhtään, jos on tullakseen.
      Muutkin omakehut voivat jäädä tosipaikan tullen aika vähäisiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      311
      3601
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      267
      2068
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1439
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1343
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1309
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      47
      1014
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe