Abortti ja synnyttämiset

Anonyymi

Tulimpa ihmetteleen yhtä juttua. Synnytykset foorumilla joku tuli kiitteleen ja jeesusteleen, Jeesus kuulema oikein kiittää 🤭että kiitos oikeat naiset kun etee ole tehneet aborttia vaan synnyttäneet lapsia. Olin että wtf. Siis moni jolla lapsia on tehty myös abortti. Eikö tätä ole ennen tiedetty? Joillakin voi olla abortteja enämpi kuin synnytyksiä. Mietin että missäs tietopimennossa jotku elää... 🤔

12

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä tuo kuuluu siihen madonna-h**ra -kategoriaan? Hyvät naiset synnyttää lapsia ja huonot tekee abortteja? Mustavalkoista maailmankuvaahan sellainan ajattelu edustaa. Vahinkoja tulee ja abortteja tehdään oli lapsia tai ei ja aborttimielipide ei riipu siitä onko tehnyt aborttia tai ei.

    • Anonyymi

      Minusta sen kirjoittajan kirjoitus on kummallinen ihan kuin ei tajuaisi sitä että raskaus päättyy synnyttämiseen ettei se oo mikään tapahtuma joka on vasiten valittu. Onhan se selvä että jos lapsen meinaa tehdä niin se pitää jotenkin mahasta uloskin saada.
      Jos lapsia toivoo niin kyllä synnyttämisen puolesta on tehty jo se valinta vaikkei kukaan varmaan synnytyksestä tykkää tai halua just sen synnytyksen takia lapsia.

      • Vaikuttaa siltä, ettei nämä synnytysten ihailijat oikein ole kosketuksissa perhe-elämään tai elämään vastakkaisen sukupuolen kanssa muutenkaan. Jotenkin sellainen kuva näyttää olevan, että

        1) Ei tajuta, ettei abortti tai synnyttäminen ole mikään mielenilmaus aborttilain tai aborttikiellon puolesta tai vastaan

        2) Ei tajuta, että synnyttäminen tarkoittaa että naisen elämä muuttuu loppuelämäksi ja synnytyksestä tulee lapsi, jonka huoltajaksi nainen ryhtyy. Se homma ei siis lopu synnytykseen vaan vasta alkaa siitä.

        Synnytys ei siis muuta välttämättä mitenkään lapsen siittäneen miehen elämää, toisin kuin naisen,


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, ettei nämä synnytysten ihailijat oikein ole kosketuksissa perhe-elämään tai elämään vastakkaisen sukupuolen kanssa muutenkaan. Jotenkin sellainen kuva näyttää olevan, että

        1) Ei tajuta, ettei abortti tai synnyttäminen ole mikään mielenilmaus aborttilain tai aborttikiellon puolesta tai vastaan

        2) Ei tajuta, että synnyttäminen tarkoittaa että naisen elämä muuttuu loppuelämäksi ja synnytyksestä tulee lapsi, jonka huoltajaksi nainen ryhtyy. Se homma ei siis lopu synnytykseen vaan vasta alkaa siitä.

        Synnytys ei siis muuta välttämättä mitenkään lapsen siittäneen miehen elämää, toisin kuin naisen,

        "nämä synnytysten ihailijat oikein ole kosketuksissa perhe-elämään"

        Eic.öhän kesk.i määrin hiukan enemmän kuin sin.un sakkisi..
        Siis onko se jotain "synn.ytyksen ih.ailua" kun yrittää suoj.ella lapsia turh.alta t-pp.amiselta? Oletko sin.ä sitten abortin ih.ailija?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "nämä synnytysten ihailijat oikein ole kosketuksissa perhe-elämään"

        Eic.öhän kesk.i määrin hiukan enemmän kuin sin.un sakkisi..
        Siis onko se jotain "synn.ytyksen ih.ailua" kun yrittää suoj.ella lapsia turh.alta t-pp.amiselta? Oletko sin.ä sitten abortin ih.ailija?

        Et ole ymmärtänyt näköjään mitään, ja silti piti tulla esittämään se tavanomainen sössöpiste-sakkilitania. Minä viittasin tuolla synnytys-forumissa olevaa keskusteluun, mikä on aloituksen aiheena eli että synnytys on mitään muuta kuin ihan pakollinen yksi vaihe siinä jatkumossa, kun ihmiset tekee lapsia eikä mikään juttu, joka sulkee abortin elämästä pois jne. Keskustelu koskee synnytystä ja sen vaiheita eikä siis lapsen hankintaa tai siitä päättämistä tai suunnittelemista. Synnytyshän on vain päätepiste (toivotulle) raskaudelle.

        Onko sulla sellainen käsitys myös, että jos on synnyttänyt lapsia, ei ole tehnyt tai tule tekemään aborttia? Tai että abortin tai lasten tekeminen on joku kannanotto yleiseen keskusteluun, tai tehdään jotakuta porukkaa ärsyttääkseen tai kannattaakseen? Tai että j
        Kun lukee sinun tekstejäsi täällä, niin ilkut että hähhähhää, aborttioikeuden hyväksyjät ei "voi mitään sille että niin moni lapsi saa pitää henkensä". :)

        Ihan kuin se nyt liittyisi mitenkään aborttioikeus- tai aborttilakikysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "nämä synnytysten ihailijat oikein ole kosketuksissa perhe-elämään"

        Eic.öhän kesk.i määrin hiukan enemmän kuin sin.un sakkisi..
        Siis onko se jotain "synn.ytyksen ih.ailua" kun yrittää suoj.ella lapsia turh.alta t-pp.amiselta? Oletko sin.ä sitten abortin ih.ailija?

        Millä tavoin esim. sinä olet kosketuksissa perhe-elämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin esim. sinä olet kosketuksissa perhe-elämään?

        Varmaan lapsia suojelevat keski määrin useammin kuin lapsen t-pp.ajat ja sitä hehc.uddavat.

        E.t ole ymm.ärdänyt näc.öjään mitään, ja silti piti tulla esittämään se tavan om.ainen sö.ssö tyhj.än läncc.äys lit.ania.

        "Kun lukee sinun tekstejäsi täällä, niin ilkut että hähhähhää, aborttioikeuden hyväksyjät ei "voi mitään sille että niin moni lapsi saa pitää henkensä". :)"

        Jotka on vastauksia sakkisi ilac.ointiin "hä.h h.äh h.ää, vastustajat ei voi mitään sille että niin moni vaan cäytt.ää naisen oic.euttaan", mutta tätähän sinä et tietenkään tule cosc.aan huomanneeksi.


      • Anonyymi

        So.ssu b.aaddi ho-ur.ii taas om.iaan jostain pullista ja p-sc.oista, mutta kuitenkin aina vaan muut on ne jodc.a on sec.aisin. Sitä en eb.äile, etteikö siellä olisi tosiaan vaikka miten mond.a aborttia tak.ana, sehän sin.ut on tänne ajanutkin ra-iv.oamaan bac.on om.aisia buol.ustelujasi. Tuohan tiedetään kyllä muut.enkin, vaikket sitä enää cerr.an libs.auducsen jälc.een ole myönd.änytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So.ssu b.aaddi ho-ur.ii taas om.iaan jostain pullista ja p-sc.oista, mutta kuitenkin aina vaan muut on ne jodc.a on sec.aisin. Sitä en eb.äile, etteikö siellä olisi tosiaan vaikka miten mond.a aborttia tak.ana, sehän sin.ut on tänne ajanutkin ra-iv.oamaan bac.on om.aisia buol.ustelujasi. Tuohan tiedetään kyllä muut.enkin, vaikket sitä enää cerr.an libs.auducsen jälc.een ole myönd.änytkään.

        en ole mikään so.ssu b.aaddi vaan Dom Perignon joka on pullanaaman feisbuuk kaveri vaikkei se ite sitä tiedä. Abortteja on mulla takana noin kaheksan kymmentä seittemän ja lapsia 5389. Ja joista 53 on siitetty jumalan toimesta hengeelisesti ne ei ole siittiöillä hedelmöitettyjä ja se on faktojen fakta. Loput on heitetty klinikan typpisäiliöstä roskiin, eiku viemäriin. Opettele kirjoittaan suomea. Ei ihme ettei teitä kukaan ota tosissaan kun kirjoitustaito on tuota laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole mikään so.ssu b.aaddi vaan Dom Perignon joka on pullanaaman feisbuuk kaveri vaikkei se ite sitä tiedä. Abortteja on mulla takana noin kaheksan kymmentä seittemän ja lapsia 5389. Ja joista 53 on siitetty jumalan toimesta hengeelisesti ne ei ole siittiöillä hedelmöitettyjä ja se on faktojen fakta. Loput on heitetty klinikan typpisäiliöstä roskiin, eiku viemäriin. Opettele kirjoittaan suomea. Ei ihme ettei teitä kukaan ota tosissaan kun kirjoitustaito on tuota laatua.

        Eli eräs so.ssu b.aadin siv.u bers.oonista.
        Edelleen voit jäc.äddää pac.ollisista muocc.auksista sinne joca sen on cecs.inyt ja näin hanc.alaa keskusteluista hal.uaa tehdä. Ei ihm.e ettei teitä cuc.aan ota tosissaan kun ymm.ärrys taito ja muisti on tuota laatua.


    • Anonyymi

      Ja taas niin ihme kommentointia. Mitä siellä korvien välissä on? Ei noista saa mitään vastauksia ....

    • Anonyymi

      aloitus käsittelee sitä että mitä synnytys ja abortti muka vertautuu mitenkään, niin taas mennään pelkkään nimimerkkinälvintään mut onhan se ainut aborttifanaatikon keino keskustella kun ei osaa muutakaan. Hohhoijjaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe