Sinulle nainen liikaa?
vanhempi.mies
Onko ikä ero
20
86
Vastaukset
- Anonyymi
50 on liikaa!
- Anonyymi
Alle 30.
- Anonyymi
Ikäero on yhdyssana.
- Anonyymi
Taitaa olla sinulla vaan yhdyntä mielessä.
- Anonyymi
mitä tarkottaa yhdys sana?
- Anonyymi
Niin on haittaako?
- Anonyymi
Onko se sinulle?
- Anonyymi
Ei ole, seksisuhdehan se vain olisi. Jos seksi sujuu meiltä, niin muulla ei väliä.
- Anonyymi
Oisit mun daddy vai? 😅🧙♂️✋
- Anonyymi
En halua, että mies joutuu kanssani napsimaan niitä sinisiä pillereitä. Eli jos ei ilman stondaa tarpeeksi, niin sitten ikäero on liikaa.
- Anonyymi
Riippuu kuinka paljon??
- Anonyymi
Riippuu myös paljonko toisella on rahaa.
- Anonyymi
Rakkaudesta rahaan.
Ai kummalla! :) - Anonyymi
Eikä riipu. Kuka ajattelee enää noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä riipu. Kuka ajattelee enää noin?
Riippuu sinunkin silmät jos toisella on puoli miljoonaa rahaa ja 42 astetta kuumetta. Ja testamentti taskussa.
10 vuotta vanhempi ei vielä haittaa mitään, mutta 20 on kyllä jo liikaa. En kuvittele tämän olleen mulle vaikka 10 aikoinaan ihastuinkin.
ei, ei ole liikaa <3<3
noin 10-15 vuotta ei liian paljon =)- Anonyymi
Olen pohtinut tätä eikä se 20vuotta ole minulle liikaa.. en vain tiedä onko se sinulle🤔
- Anonyymi
Se riippuu iästä. 30 vuotta ja yli ei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu iästä. 30 vuotta ja yli ei..
Asia ratkaistu😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1514513Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1923147Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi992773Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis212753Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1392631Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos352047Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu531986Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121859En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131845Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381119