Sinulle nainen liikaa?
vanhempi.mies
Onko ikä ero
20
93
Vastaukset
- Anonyymi
50 on liikaa!
- Anonyymi
Alle 30.
- Anonyymi
Ikäero on yhdyssana.
- Anonyymi
Taitaa olla sinulla vaan yhdyntä mielessä.
- Anonyymi
mitä tarkottaa yhdys sana?
- Anonyymi
Niin on haittaako?
- Anonyymi
Onko se sinulle?
- Anonyymi
Ei ole, seksisuhdehan se vain olisi. Jos seksi sujuu meiltä, niin muulla ei väliä.
- Anonyymi
Oisit mun daddy vai? 😅🧙♂️✋
- Anonyymi
En halua, että mies joutuu kanssani napsimaan niitä sinisiä pillereitä. Eli jos ei ilman stondaa tarpeeksi, niin sitten ikäero on liikaa.
- Anonyymi
Riippuu kuinka paljon??
- Anonyymi
Riippuu myös paljonko toisella on rahaa.
- Anonyymi
Rakkaudesta rahaan.
Ai kummalla! :) - Anonyymi
Eikä riipu. Kuka ajattelee enää noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä riipu. Kuka ajattelee enää noin?
Riippuu sinunkin silmät jos toisella on puoli miljoonaa rahaa ja 42 astetta kuumetta. Ja testamentti taskussa.
10 vuotta vanhempi ei vielä haittaa mitään, mutta 20 on kyllä jo liikaa. En kuvittele tämän olleen mulle vaikka 10 aikoinaan ihastuinkin.
ei, ei ole liikaa <3<3
noin 10-15 vuotta ei liian paljon =)- Anonyymi
Olen pohtinut tätä eikä se 20vuotta ole minulle liikaa.. en vain tiedä onko se sinulle🤔
- Anonyymi
Se riippuu iästä. 30 vuotta ja yli ei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu iästä. 30 vuotta ja yli ei..
Asia ratkaistu😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504