Sinulle nainen liikaa?
vanhempi.mies
Onko ikä ero
20
64
Vastaukset
- Anonyymi
50 on liikaa!
- Anonyymi
Alle 30.
- Anonyymi
Ikäero on yhdyssana.
- Anonyymi
Taitaa olla sinulla vaan yhdyntä mielessä.
- Anonyymi
mitä tarkottaa yhdys sana?
- Anonyymi
Niin on haittaako?
- Anonyymi
Onko se sinulle?
- Anonyymi
Ei ole, seksisuhdehan se vain olisi. Jos seksi sujuu meiltä, niin muulla ei väliä.
- Anonyymi
Oisit mun daddy vai? 😅🧙♂️✋
- Anonyymi
En halua, että mies joutuu kanssani napsimaan niitä sinisiä pillereitä. Eli jos ei ilman stondaa tarpeeksi, niin sitten ikäero on liikaa.
- Anonyymi
Riippuu kuinka paljon??
- Anonyymi
Riippuu myös paljonko toisella on rahaa.
- Anonyymi
Rakkaudesta rahaan.
Ai kummalla! :) - Anonyymi
Eikä riipu. Kuka ajattelee enää noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä riipu. Kuka ajattelee enää noin?
Riippuu sinunkin silmät jos toisella on puoli miljoonaa rahaa ja 42 astetta kuumetta. Ja testamentti taskussa.
10 vuotta vanhempi ei vielä haittaa mitään, mutta 20 on kyllä jo liikaa. En kuvittele tämän olleen mulle vaikka 10 aikoinaan ihastuinkin.
ei, ei ole liikaa <3<3
noin 10-15 vuotta ei liian paljon =)- Anonyymi
Olen pohtinut tätä eikä se 20vuotta ole minulle liikaa.. en vain tiedä onko se sinulle🤔
- Anonyymi
Se riippuu iästä. 30 vuotta ja yli ei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu iästä. 30 vuotta ja yli ei..
Asia ratkaistu😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 56990
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90981- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58843Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756