Sinulle nainen liikaa?
vanhempi.mies
Onko ikä ero
20
74
Vastaukset
- Anonyymi
50 on liikaa!
- Anonyymi
Alle 30.
- Anonyymi
Ikäero on yhdyssana.
- Anonyymi
Taitaa olla sinulla vaan yhdyntä mielessä.
- Anonyymi
mitä tarkottaa yhdys sana?
- Anonyymi
Niin on haittaako?
- Anonyymi
Onko se sinulle?
- Anonyymi
Ei ole, seksisuhdehan se vain olisi. Jos seksi sujuu meiltä, niin muulla ei väliä.
- Anonyymi
Oisit mun daddy vai? 😅🧙♂️✋
- Anonyymi
En halua, että mies joutuu kanssani napsimaan niitä sinisiä pillereitä. Eli jos ei ilman stondaa tarpeeksi, niin sitten ikäero on liikaa.
- Anonyymi
Riippuu kuinka paljon??
- Anonyymi
Riippuu myös paljonko toisella on rahaa.
- Anonyymi
Rakkaudesta rahaan.
Ai kummalla! :) - Anonyymi
Eikä riipu. Kuka ajattelee enää noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä riipu. Kuka ajattelee enää noin?
Riippuu sinunkin silmät jos toisella on puoli miljoonaa rahaa ja 42 astetta kuumetta. Ja testamentti taskussa.
10 vuotta vanhempi ei vielä haittaa mitään, mutta 20 on kyllä jo liikaa. En kuvittele tämän olleen mulle vaikka 10 aikoinaan ihastuinkin.
ei, ei ole liikaa <3<3
noin 10-15 vuotta ei liian paljon =)- Anonyymi
Olen pohtinut tätä eikä se 20vuotta ole minulle liikaa.. en vain tiedä onko se sinulle🤔
- Anonyymi
Se riippuu iästä. 30 vuotta ja yli ei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu iästä. 30 vuotta ja yli ei..
Asia ratkaistu😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979