Sinulle nainen liikaa?
vanhempi.mies
Vastaukset 20
- Anonyymi
50 on liikaa!
- Anonyymi
Alle 30.
- Anonyymi
Ikäero on yhdyssana.
- Anonyymi
Taitaa olla sinulla vaan yhdyntä mielessä.
- Anonyymi
mitä tarkottaa yhdys sana?
- Anonyymi
Niin on haittaako?
- Anonyymi
Onko se sinulle?
- Anonyymi
Ei ole, seksisuhdehan se vain olisi. Jos seksi sujuu meiltä, niin muulla ei väliä.
- Anonyymi
Oisit mun daddy vai? 😅🧙♂️✋
- Anonyymi
En halua, että mies joutuu kanssani napsimaan niitä sinisiä pillereitä. Eli jos ei ilman stondaa tarpeeksi, niin sitten ikäero on liikaa.
- Anonyymi
Riippuu kuinka paljon??
- Anonyymi
Riippuu myös paljonko toisella on rahaa.
- Anonyymi
Rakkaudesta rahaan.
Ai kummalla! :) - Anonyymi
Eikä riipu. Kuka ajattelee enää noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä riipu. Kuka ajattelee enää noin?
Riippuu sinunkin silmät jos toisella on puoli miljoonaa rahaa ja 42 astetta kuumetta. Ja testamentti taskussa.
10 vuotta vanhempi ei vielä haittaa mitään, mutta 20 on kyllä jo liikaa. En kuvittele tämän olleen mulle vaikka 10 aikoinaan ihastuinkin.
ei, ei ole liikaa <3<3
noin 10-15 vuotta ei liian paljon =)- Anonyymi
Olen pohtinut tätä eikä se 20vuotta ole minulle liikaa.. en vain tiedä onko se sinulle🤔
- Anonyymi
Se riippuu iästä. 30 vuotta ja yli ei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu iästä. 30 vuotta ja yli ei..
Asia ratkaistu😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43925
- 95878
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19765- 116711
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80638- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
- 46568
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔33568Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19532- 32509
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25482
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476- 34457
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok103456Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka130448- 44434
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi5419