Suzuki on mahtava auto

Anonyymi

On ilolla pistettävä merkille miten Suzuki nauttii suurta luottamusta palstan keskuudessa. Tämä palsta on oivallinen esimerkki tästä syystä. Olemme suurella innostuksella havainneet että Suzuki on automerkki jota arvostetaan. Nämä keskustelut kertovat siitä kiistattomasti. Onkin hienoa ollut havaita miten Suzukin maine on näin kiirivä ja hyvä. Tämän huomaa tällä palstalla.

Tämä kannustaa meitä uusien ja entistä parempien autojen tekemiseen ja suunnitteluun. Haluamme tarjota teille parasta ja nykäyksettömitöntä ajokokemusta Kaupungissa ja maalla. Tämä on mahtava asia.

6

191

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä, Suzukilla ajaa ei ole riemulla rajaa

• Anonyymi

Hyvä ostos hintansa väärtti olen ollut tyytyväinen

• Anonyymi

Ei tuohon hintaan saa muilta merkeiltä saa nelikkoa tuolla varustuksella samaan hintaa

• Anonyymi

Hybridimallia Vitarasta pukkaa markkinoille. 3 pyttyisestä mopo-moottorista ei oteteta enää tehdastilauksia.
      Jospa vihdoinkin sx 4 saisi kunnon moottorivaihtoehdon.

• Anonyymi

Heheheheheheee. Suzukin mosat ovat tehottomia. Mulla on vääntöä 350 nm. Hehehehehehe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heheheheheheee. Suzukin mosat ovat tehottomia. Mulla on vääntöä 350 nm. Hehehehehehe.

Väännöstä viis, mun Suzuki menee 0-100km/h 2.8sek, kuis sun mankeli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      762
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      720
    3. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      102
      686
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      667
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      28
      653
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      629
    7. 47
      590
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      535
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe