On ilolla pistettävä merkille miten Suzuki nauttii suurta luottamusta palstan keskuudessa. Tämä palsta on oivallinen esimerkki tästä syystä. Olemme suurella innostuksella havainneet että Suzuki on automerkki jota arvostetaan. Nämä keskustelut kertovat siitä kiistattomasti. Onkin hienoa ollut havaita miten Suzukin maine on näin kiirivä ja hyvä. Tämän huomaa tällä palstalla.
Tämä kannustaa meitä uusien ja entistä parempien autojen tekemiseen ja suunnitteluun. Haluamme tarjota teille parasta ja nykäyksettömitöntä ajokokemusta Kaupungissa ja maalla. Tämä on mahtava asia.
Suzuki on mahtava auto
6
165
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, Suzukilla ajaa ei ole riemulla rajaa
- Anonyymi
Hyvä ostos hintansa väärtti olen ollut tyytyväinen
- Anonyymi
Ei tuohon hintaan saa muilta merkeiltä saa nelikkoa tuolla varustuksella samaan hintaa
- Anonyymi
Hybridimallia Vitarasta pukkaa markkinoille. 3 pyttyisestä mopo-moottorista ei oteteta enää tehdastilauksia.
Jospa vihdoinkin sx 4 saisi kunnon moottorivaihtoehdon.- Anonyymi
Heheheheheheee. Suzukin mosat ovat tehottomia. Mulla on vääntöä 350 nm. Hehehehehehe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heheheheheheee. Suzukin mosat ovat tehottomia. Mulla on vääntöä 350 nm. Hehehehehehe.
Väännöstä viis, mun Suzuki menee 0-100km/h 2.8sek, kuis sun mankeli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3066673Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai505817Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1865302Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614083Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383338Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53333HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok523247Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293018Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112242Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381115