Oleppas nyt kiltti tyttö ja mene kerrankin ajoissa nukkumaan. Tässä biisi unentuloa jouduttamaan: https://www.youtube.com/watch?v=zcrnnOp61wM
Hyvää Yötä!
Hyvää Yötä Naiselle
11
70
Vastaukset
- Anonyymi
En voi kun on lempiohjelma pitääkö olla huolissaan....
- Anonyymi
Olipa se nätisti pyydetty, jos olisit mun rakas olisin ehkä kiltimpi kuin nyt :) mutta nukkumaan en mene :)
- Anonyymi
En pysty vielä kun pyörii tuhmuudet mielessä!
- Anonyymi
Mutta kultaseni! Milloin mä oon ollut tuhma?
Ihana viesti ja sekä rakastava viesti, minulla on ainakin iltalenkit ja pelaaminen vielä sekä muuta ajateltavaa.
Kiitos sinulle kun nainen olen mutta hänelle se on tarkoitettu. Yötä sinulle.Öitä täältäkin zzzzzzzz
- Anonyymi
Kohta :) Hyvää yötä huolehtivaiselle miehelle!
- Anonyymi
Minähän menen aina aikaisin nukkumaan, varsinkin arkisin. Pidä huoli vaan ihan omista nukkumisistasi!
https://www.youtube.com/watch?v=ZyXw0IXKlcg - Anonyymi
Eipä kyllä nukuta. Tänään tapahtui niin kummallisia asioita, etten olisi voinut sellaista koskaan kuvitellakaan tapahtuvan. Käyn aivan ylikierroksilla. Mukava olisi sinun kanssa siitäkin jutella. Mutta kun ei, niin ei. Hyvät yöt sulle kuitenkin ❤.
En ole kiltti, mutta nukun nyt..😁
Öitä!- Anonyymi
En osaa mennä kun aina on kaikkea muuta mielenkiintoista..
Love ya! A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745