Oleppas nyt kiltti tyttö ja mene kerrankin ajoissa nukkumaan. Tässä biisi unentuloa jouduttamaan: https://www.youtube.com/watch?v=zcrnnOp61wM
Hyvää Yötä!
Hyvää Yötä Naiselle
11
80
Vastaukset 11
- Anonyymi
En voi kun on lempiohjelma pitääkö olla huolissaan....
- Anonyymi
Olipa se nätisti pyydetty, jos olisit mun rakas olisin ehkä kiltimpi kuin nyt :) mutta nukkumaan en mene :)
- Anonyymi
En pysty vielä kun pyörii tuhmuudet mielessä!
- Anonyymi
Mutta kultaseni! Milloin mä oon ollut tuhma?
Ihana viesti ja sekä rakastava viesti, minulla on ainakin iltalenkit ja pelaaminen vielä sekä muuta ajateltavaa.
Kiitos sinulle kun nainen olen mutta hänelle se on tarkoitettu. Yötä sinulle.Öitä täältäkin zzzzzzzz
- Anonyymi
Kohta :) Hyvää yötä huolehtivaiselle miehelle!
- Anonyymi
Minähän menen aina aikaisin nukkumaan, varsinkin arkisin. Pidä huoli vaan ihan omista nukkumisistasi!
https://www.youtube.com/watch?v=ZyXw0IXKlcg - Anonyymi
Eipä kyllä nukuta. Tänään tapahtui niin kummallisia asioita, etten olisi voinut sellaista koskaan kuvitellakaan tapahtuvan. Käyn aivan ylikierroksilla. Mukava olisi sinun kanssa siitäkin jutella. Mutta kun ei, niin ei. Hyvät yöt sulle kuitenkin ❤.
En ole kiltti, mutta nukun nyt..😁
Öitä!- Anonyymi
En osaa mennä kun aina on kaikkea muuta mielenkiintoista..
Love ya! A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561