Näemmekö huomenna kenties?
Vanha nainen miettii...
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin tähdistä ja ne sano että näät sen jonkun.
- Anonyymi
Sinuako miettii ja paljonko sitä ikäeroa oikein olikaan?
- Anonyymi
Kaihi vie vanhemmiten näön, eos.
- Anonyymi
Kerro vaan aika ja paikka.
- Anonyymi
Etkö tiedä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä?
Vuorokaudessa on 24h. Siinä on arpomista.
Vanha nainen hunningolla?
- Anonyymi
Olisi hunningolla jo, jos toinen osapuoli suoraan pyytäis.
- Anonyymi
Ei nähdä :(
- Anonyymi
Miten vanha??
- Anonyymi
40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40
Suomeksi 52 /ko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeksi 52 /ko
Ja saameksi 652, siltä ainakin jo tuntuu.
- Anonyymi
Ei välttämättä huomenna. 🤔 Perjantaina tai ensi viikolla ehkä?
- Anonyymi
Pitäiskö mun selvitä siihen asti😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö mun selvitä siihen asti😁
Joo? 😅 Ei se minullekaan helppoa ole.
- Anonyymi
Näitkö hänet? Ja jos näit, minä päivänä?
- Anonyymi
To ja pe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
To ja pe
Vanha nainen kärsii ikäväänsä salaa, salaa kaikilta ympärillään olevilta ihmisiltä. Siitä huolimatta kaikki näkevät että jotain on hänen maailmassaan tapahtunut. Hän on muuttunut. Vaikka hän itse kuinka miettii ja vääntää asiaa, on mielessä vain "hän" .
- Anonyymi
Ei mieti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3532517Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944332463- 1121401
- 421124
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo67888- 56833
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26831Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117762En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30729