Katsotaan mitä sieltä löytyy...
Nyt aletaan ennustamaan kädestä!
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin näyttäuisi, että on vesi laitettu poikki.
- Anonyymi
Ihan sama, tämä loppuu tähän iltaan... nyt vaan tuli mitta täyteen tätä paskaa.
Kumpi käsi?
- Anonyymi
Se on enää ihan sama. Ei koskaan mitään hyvää, ei koskaan. Pelkkää paskaa päivästä toiseen. Miksi kukaan enää haluaisi yhtäkään vierelle säätämään. Yksinäisyys ja kirkas mieli on jotain mitä ei voi rahalla mitata.
Anonyymi kirjoitti:
Se on enää ihan sama. Ei koskaan mitään hyvää, ei koskaan. Pelkkää paskaa päivästä toiseen. Miksi kukaan enää haluaisi yhtäkään vierelle säätämään. Yksinäisyys ja kirkas mieli on jotain mitä ei voi rahalla mitata.
Minäpä ennustan.
Se hyvä tulee kun on tullakseen kun sitä vähiten odottaa.
Niin minulle ainakin paha tuli.Anonyymi kirjoitti:
voi sinua rakasta ystävää
Sitruunabasilica kirjoitti:
Ei kai vaan välikäsi, mikä se sitten onkaan.
ouh. Välikätenäkö?
Selvitellä tilanne.😓- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
ouh. Välikätenäkö?
Selvitellä tilanne.😓Hei suksi sä valtakunta vittuun mun postauksista. Tästä on ennenki juteltu!
Anonyymi kirjoitti:
Hei suksi sä valtakunta vittuun mun postauksista. Tästä on ennenki juteltu!
Katso kun teet nimimerkin erotankin sut täältä.🤔
Anonyymi kirjoitti:
Hei suksi sä valtakunta vittuun mun postauksista. Tästä on ennenki juteltu!
En usko, että olet noin empaattikyvytön tajuamaan asiaa.
- Anonyymi
Ole tietämättään risu- miehenä ja saavuta kaikki se hyvä mitä annetaan. Työttymyys, paha olo kavereiden menetys, useita kymmeniä sairauksia, kaikki mahdolliset sairaudet eikä koskaan hymyä iloa tai mitään. Ole risu- mies se on elämää suoraan perseestä. Kiitti vitusti äiti ja isä! Olette tuhonneet elämäni!
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa risu-mies?
- Anonyymi
Mä en luota palstan ennustajiin!
Kävin oikeella ennustajalla!
Ja näin ne hommat sitten etenee joulukuussa 2019
https://youtu.be/70kKZXrHRrM
Mulle ennustettiin Joulukuusta yllätyksiä täynnä olevaa kuukautta. Intohimoista ja rakkauden täyteistä. Jotain suurta tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3492471Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944222410- 1121381
- 421094
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo66853- 56813
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26811Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39795Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117742En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30709