Voi hyvä ihminen! Taas toi harakka hakee sääliä .. miten joku voi olla noin täynnä ittee.. koko tyypistä ei löydy mitä aito leikelty päästä varpaseen ja sano oleva kaunis.. ei kyl o
Alisa Ranta-aho
46
4034
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina tienannut rahaani.. muahahahaha! Kaik tiet miten rahat oot tienannu
- Anonyymi
Katoin ohjelma. Halu näyttelijäx ja mies maksaa. Säälikää mua nyt kaikki. Voi taival isä. Ei ol korvie välis mittä
- Anonyymi
Mies varmaan maksanut jollekin et on TV otettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies varmaan maksanut jollekin et on TV otettu
Tai venäläisen naisen tyyliin hoitanut itsensä sinne
- Anonyymi
Kukaan ei voi tietää. Ei ole reilua haukkua
- Anonyymi
Helppo kommentoida kun ette tunne. Kaikki ollaan ihmisiä!
- Anonyymi
Voix muovist ihmisex kutsuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voix muovist ihmisex kutsuu
Made in china, vai onko liian luxus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Made in china, vai onko liian luxus
China on liikaa hänelle. Bangladesh ehkä vai?
- Anonyymi
Yrittää hakeutuu myös Suvin kauttaa julkisuuteen
- Anonyymi
Miekin naurannu sitä.. ku ei muute onnistu ite ol julkkis ni pitää ratsastaa toise nimel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miekin naurannu sitä.. ku ei muute onnistu ite ol julkkis ni pitää ratsastaa toise nimel
Molemmat pellei sanon minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat pellei sanon minä
En ny tiä. Suvi sentään on itsenäinen nainen joka tienaa omat rahat. Ei hae elättäjä
- Anonyymi
Suomessa ei kyllä jätetään ketään pulaan. Olisi aivan varmasti päässyt asuntolaan jos olisi yrittänyt oikeasti sinne.
Hänen piti maksaa itselleen uuden ulkonäön ja nyt keksi nyyhky tarinaa joka ei varmasti pidä paikkansa.
Katsokaa kuvia vuodelta 2013. Laittanut itsensä ihan uuteen uskoon kun niin pinnallinen on.
Tollaseen ei kuuluisi päästää TV tai lehtiin, en halua lapseni näkevään . Pilaa meidän nuorisoa valehtelemalla. Häpeä!- Anonyymi
Juuri näin. Keksitty tarina sanon minä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Keksitty tarina sanon minä!
10000% sale! Rahalla saa mitä vaan. Odotellaan uuttaa tarinaa.
- Anonyymi
Hyvä ton pumpatun harakan on puhua köyhyydestä kun aina joku muu elättää. Naurettavaa!!
Olen veloissani mutta Kuitenkin mainostan netissä mikä paikkaa tekee kauniit huulet., siis ihan mieletön paikkaa.. daah.- Anonyymi
Enemmän tuo on köyhien pilkkaamista kun varoittamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän tuo on köyhien pilkkaamista kun varoittamista
Ei tiedä kyllä mitään veloista tai ongelmista. Ne ihmiset ei matkustelee eikä operoi itsensä.
- Anonyymi
Jaha,nyt sitten tää venakko kerjää myötätuntoa sössittyään luottotietonsa ja velkaannuttuaan huolella—just joo.
Pikkasen ristiriitaisia sepityksiä ulkonäkönsä muuttaneelta naikkoselta.
Rahat on ilmeisti tärvätty ainakin silareihin,kasvojen täyteaineisiin ja kiristyksiin ynnä muihin härpäkkeisiin.
Sanomansa mukaan muija on kova tekemään töitä- ohjelman perusteella oli kyllä itsestään liikoja luuleva hörhö,jonka piti valloittaa esiintymislavat laakista, taulujen töhertelyä esiteltiin myös näyttävästi ja nyt on kaikki sitten tuotantoyhtiön syytä kun kaikki ei mennytkään putkeen.
Nainen on taas vampannut sponssorin itselleen ja uusin suunnitelma on ryhtyä näyttelijäksi—olen sanaton.- Anonyymi
Googlasin juuri häntä ja on täysin erinäköinen kun 2012.
Sillä on silarit, huulet, nenä, posket, silmät ja otsa muokattuna näin äkkiseltään kun katso.
Eihän tuo ole mitään rahaa itse koskaan tienannut. Aina löytänyt jonkun joka maksaa kaiken sen puolesta.
Eilen ilmoitti olevan kaunis tossa ohjelmassa. Miten on mahtanut sinnekin päästä.
Jännää kun katso ton hörhön Instagram tiliä siellä vasta hyvät naurut saa. Hän neuvoo ja opettaa ihmisiä joka aiheesta... miten voi kuvitella tietävän kaikesta kaiken. Ja tuo neuvomaan jotakuta.. ohoh! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlasin juuri häntä ja on täysin erinäköinen kun 2012.
Sillä on silarit, huulet, nenä, posket, silmät ja otsa muokattuna näin äkkiseltään kun katso.
Eihän tuo ole mitään rahaa itse koskaan tienannut. Aina löytänyt jonkun joka maksaa kaiken sen puolesta.
Eilen ilmoitti olevan kaunis tossa ohjelmassa. Miten on mahtanut sinnekin päästä.
Jännää kun katso ton hörhön Instagram tiliä siellä vasta hyvät naurut saa. Hän neuvoo ja opettaa ihmisiä joka aiheesta... miten voi kuvitella tietävän kaikesta kaiken. Ja tuo neuvomaan jotakuta.. ohoh!Mäkin äsken🙈🙊 näyttää et on tehty ihan kaikki mitä on vaan voinut tehdä 😆😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin äsken🙈🙊 näyttää et on tehty ihan kaikki mitä on vaan voinut tehdä 😆😁
https://hymy.fi/avainsana/alisa-ranta-aho/
Aivan huippu viihdettä 🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://hymy.fi/avainsana/alisa-ranta-aho/
Aivan huippu viihdettä 🙄Ei oo todellista. Onx toi sairas.. pakko olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo todellista. Onx toi sairas.. pakko olla
Ei epäilystäkään
- Anonyymi
Anna mun kaikki kestää. Taas se itkee lehdessä
- Anonyymi
Kyllä tota Aliisaa mielellään pamputtais.
- Anonyymi
Toki ilmaiset ämpärit houkuttaa monia
- Anonyymi
Jossain vaiheessa menee aivan varmasti Alisalla ja Suvilla sukset ristiin ja sit huudellaan lehdissä puolin ja toisin.
- Anonyymi
Tietenkin, veikkaisin jo ensi vuoden puolella, sitä odotellessa
- Anonyymi
Olen velkaantunut itkee mutta jakaa tavaraa ja rahaa omalla Instagram tilillä, miten meni omasta mielestä
- Anonyymi
Seurasin pari vuotta sitten instassa. Jo silloin itki hänen velkojaan ja että oli kuulemma hakenut velkasaneeraukseen. En tiedä, että pääsikö, mutta Instagramin perusteella elää ainakin hyvin. Mies kosi, mutta vihille ei ole vielä päässyt.
Tietääkö kukaan, että miten veloille kävi?- Anonyymi
Mä mietin juuri samaa. Ei ole elämäntyyli pahemmin muuttunut.
- Anonyymi
Mitä ihmettä sinä kyselet toisten ihmisten veloista ja et edes tunne koko ihmistä.?
- Anonyymi
Katsos vaan, tuo Martinankin kimpussa oleva harakkaa -hokeva tehnyt aivan aloituksen. Ja tyhjännauraja, joka myös on Martinan kimpussa, heti ekana kommentoinut. Ja vuosi oli 2019.
- Anonyymi
Tyhjännauraja kommentoinut aloitusta yöllä kahdentoista jälkeen kolme minuuttia aloituksen jälkeen. Eli yksi ja sama ihminen asialla. Edelleen täällä joka yö häärii.
- Anonyymi
Aivat samat vakivainoajat jotka ovat tällä hetkellä Martinan kimpussa.
- Anonyymi
Surullista, että tuollaisia alisoja edes seurataan...
- Anonyymi
Eihän sitä edes seurata koska täälläkin teillä on jo uusi uhri. Tuon aloituksesi olet tehnyt vuonna 2019 ellei osaa lukea.
- Anonyymi
Tuo leikelty nenä on todella kamalan näköinen. Koko ajan tulee nenäleikkaus mieleen, kun Alisan kuvia näkyy jossain.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696841
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes562287- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611231Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531224- 551211
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947