Suomen Suuren Lasten suojelun politiikan kulmakivi on
ÄIDIT ENSIN
isät perässä
Ellei matkalla on iso Mutta.
Mutta on sellainen, että kun äiti on ulkomaalainen, niin se nollaa tilanteen.
Siis ULKOMAALAISELLE ÄIDILLE EI ANNETA!!
Lapsi kuuluu suomalaiselle isälle, todennäköisesti.
Ellei laitoksessa päättää itsevaltias, joka määrää lapsen valtion omaisuudeksi luineen ja päivineen. Erityisesti aivot ovat arvossa nykyisen sivistyksen ja kilpailun kautena.
Suomen valtion oikeuden mukaisuus on puhunut.
Samassa minä päätin koskaan tulematta poliisiksi, koska no onpas väärä ammatti, joka tekee vääriä asioita. Ehkä puhuu sen puolesta, että poliisi isä ei ole ihminen eikä edes jonossa perheonneen. Ei näytä merkkiä.
Suomen vapautus ideologia on feminismin puolustaja, vapauden puolustaja, mutta ei se oikeastaan toimi se oma ideologia.
Salon lapsi: äitiä tuetaan kunhan olisi suomalainen
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623