Kirjoitan raskaan miettimisen ja pohdinnan tuloksena raskaasta aiheesta, kun läheinen kuolee joko oman käden kautta tai äkillisesti muutoin.
On inhimillistä tällaisissa tapauksissa että uskova läheinen haluaa tarttua joka oljenkorteen joka puhuisi sen puolesta että lähtijällä olisi asiat Jumalan kanssa kunnossa, oikeastaan muutoin asia on ylivoimainen kestää.
Mietin Juudas Iskarotia joka kavalsi Jeesuksen ja sani ne kuuluisat hopearahat, kun hän huomasi että Jeesus todella tapettaisiin, hän katui ja sanoi että kavalsi viattoman veren, vei rahat takaisin heitti sinne pisin lattioita, meni ja hirttäytyi. Eikö hänkin katunut, mutta Raamattu kertoo että ei perinyt Jumalan valtakuntaa.
Pitäisi saarnata tervettä evankeliumia ja Jumalan pelkoa seurakunnissa, portti on ahdas ja tie kaita joka vie elämään.
Kuoleman kohdatessa
16
<50
Vastaukset
Mutta ei meistä kukaan tiedä missä sieluntilassa joku lähtee itsemurhan kautta. Sekin on ihmeellistä, että toinen selviää kuin ihmeen kautta henkiin. Yksi mies sanoi, että hän on neljä kertaa yritti itsemurhaa tosissaan mutta ei kuollut. Kaksi kertaa olen itse mennyt juuri ennen h-hetkeä kylään, kun on asukas on ollut syömässä myrkyt. Toinen oli selvästi ihmeellinen asia. Olin lenkillä ja jostain syystä vain koukkasin eri reittiä minkä tavallisesti teen. Ja kun olin erään miehen asunnon kohdalla, niin mieleen johtui ajatus, että nyt poikkean katsomassa hänen kissaa, jonka oli hankkinut muutama kuukausi sitten. En ollut lupauksesta huolimatta saanut aikaiseksi. Ei ole tapana käydä siinä kyläpaikassa. Mies oli erittäin masentunut ja oli ollut aikeissa kumota kitaansa kaikki lääkkeet. Ja toinen tapaus oli sellainen että tuli vain pakottava tarve lähteä käymään yhden ystävän luona ja rouva sanoi harkinneensa itsemurhaa.
Ja entäpäs jo ihminen on niin tuskan ja epätoivon vallassa ettei ymmärrä, mitä tekee. En ainakaan kenellekään omaiselle ala saarnaamaan mahdollisuudesta että hänen rakas on nyt tuonelassa. Ei meillä ole oikeutta julistaa ketään taivaaseen eikä pahaan paikkaan. Kyllä edesmenneet tulee jättää Jumalan huomaan!- Anonyymi
tuo kertomuksesi romaania, älkää kirjoittako nautinnon vuoksi, ei tuosta ole mitään hyötyä.
- Anonyymi
Aivan totta, kaikki pitää jättää Jumalan huomaan ja päätettäväksi mitä sen jälkeen tapahtuu kun sielu lähtee ruumiista.
- Anonyymi
Luonnollisesti kaikki Raamatun ilmoitukset liittyvät siihen uskooko ihminen vai ei. Jos uskoo, niin omaa ymmärryksen koko ihmislajin tilanteesta. Siihen kuuluu naapurisi ja kaikki ihmiset.
>>Kirjoitan raskaan miettimisen ja pohdinnan tuloksena raskaasta aiheesta, kun läheinen kuolee joko oman käden kautta tai äkillisesti muutoin.<<
Mielenlaatuusi vaikuttaa ratkaisevasti juuri se - omaatko uskoa mitä JUMALA ilmoittaa ihmislajistaan - käsitteellä - KAIKKI.
32 Sillä Jumala on sulkenut ...k-a-i-k-k-i....... tottelemattomuuteen, että hän .....k-a-i-k-k-i-a ......armahtaisi.
33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! Room 11
30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että ...k-a-i-k-k-i-e-n..... ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
31Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista." Ap 17
9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
10 niin että ....k-a-i-k-k-i-e-n..... polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
11 ja.... j-o-k-a-i-s-e-n .....kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. Fil 2
Jopa surutyön tekemiseen vaikuttaa erittäin paljon mihin ihminen uskoo ja mihin ei.
m.l- Anonyymi
Sinä taidat olla universalismin kannattaja, se ei ole Raamatun oppi ja totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat olla universalismin kannattaja, se ei ole Raamatun oppi ja totuus.
Olen Raamatun ilmoitusten kannattaja - niihin uskova.
m.l - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Raamatun ilmoitusten kannattaja - niihin uskova.
m.lMutta mikään todellinen Uskova sinä et Markku ole !
Sinä et usko Jeesukseen vaan toiseen "jeesukseen" ja toiseen evankeliumiin !
Sinulle Jeesus ei ole Jumala ja Sana, vaan vain joku ihminen vain tai "alijumala" ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikään todellinen Uskova sinä et Markku ole !
Sinä et usko Jeesukseen vaan toiseen "jeesukseen" ja toiseen evankeliumiin !
Sinulle Jeesus ei ole Jumala ja Sana, vaan vain joku ihminen vain tai "alijumala" !Etkö pysty puhumaan asiasta, kun pitää puhua oletuksia ihmisistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö pysty puhumaan asiasta, kun pitää puhua oletuksia ihmisistä?
Ei ole mikään oletus !
Markku ei usko Jeesuksen olevan lihaan/lihaksi tullut Jumala !
Ja siten apostoli Johanneksen mukaan Markku on villitsijä /antikristus ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja jos ja kun Markku vielä väittää vastoin Raamatun Sanaa, että Jumala pelastaa lopulta kaikki vastoin ihmisen omaa tahtoa, niin paha eksyttäjä hän silloin on !
Markku siis poistaa kaiken kadotuksesta kertovan Raamatusta !
Matt. 7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
Matt. 18:14 Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.
Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Luuk. 9:25 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?
Ap. t. 8:20 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.
1. Kor. 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
1. Kor. 11:32 mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.
2. Kor. 2:15 Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa:
2. Kor. 4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
2. Tess. 2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
1. Tim. 6:9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.
Ilm. 17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
Ilm. 17:11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
Nämä ja monet muut Raamatunkohdat siis Markku kieltää !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja jos ja kun Markku vielä väittää vastoin Raamatun Sanaa, että Jumala pelastaa lopulta kaikki vastoin ihmisen omaa tahtoa, niin paha eksyttäjä hän silloin on !
Markku siis poistaa kaiken kadotuksesta kertovan Raamatusta !
Matt. 7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
Matt. 18:14 Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.
Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Luuk. 9:25 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?
Ap. t. 8:20 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.
1. Kor. 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
1. Kor. 11:32 mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.
2. Kor. 2:15 Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa:
2. Kor. 4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
2. Tess. 2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
1. Tim. 6:9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.
Ilm. 17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
Ilm. 17:11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
Nämä ja monet muut Raamatunkohdat siis Markku kieltää !!!Monet Jeesuksen (jumaluuden ) kieltäjät ovat lopulta, kun ovat kirjoitelleet
täällä aikansa, itse paljastaneet etteivät he usko koko Raamattua, eivät siis
usko kaikkia Raamatun Kirjoja Jumalan ilmoituksiksi. He ovat viljelleet
Raamatun jakeita peittääkseen epäuskoaan.
Ehkä Markkukin on jo kertonut jossakin ettei hän usko koko Raamattua.
En muista missä ja koska mutta muistaakseni on jossakin paljastanut
selväsanaisesti ettei usko. Ja hän pitää itseään uskovana - uskovana MIHIN?
Monet näistä itsensä paljastaneista eivät usko Paavalin Kirjoituksia
Jumalan Sanaksi, Jumalan ilmoituksiksi. He eivät ole huomaavinaan
että JOKAINEN Jeesuksen Sana on Jumalan Sana. Ja jokainen Paavalin
Kirjeiden Sana on Kristukselta Jeesukselta saatua JUMALAN ILMOITUSTA.
Joh 7:16 "Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun,
vaan hänen, joka on minut lähettänyt."
12:44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun,
vaan häneen, joka on minut lähettänyt. 50 "minkä minä puhun, sen minä
puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."
Joh 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä
on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet
viimeisenä päivänä. 49 Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on
minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman
ja mitä puhuman. 50 Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."
Gal 1:11-12 "Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut." 20 "Ja mitä kirjoitan teille, katso, Jumalan kasvojen edessä minä sanon, etten valhettele." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet Jeesuksen (jumaluuden ) kieltäjät ovat lopulta, kun ovat kirjoitelleet
täällä aikansa, itse paljastaneet etteivät he usko koko Raamattua, eivät siis
usko kaikkia Raamatun Kirjoja Jumalan ilmoituksiksi. He ovat viljelleet
Raamatun jakeita peittääkseen epäuskoaan.
Ehkä Markkukin on jo kertonut jossakin ettei hän usko koko Raamattua.
En muista missä ja koska mutta muistaakseni on jossakin paljastanut
selväsanaisesti ettei usko. Ja hän pitää itseään uskovana - uskovana MIHIN?
Monet näistä itsensä paljastaneista eivät usko Paavalin Kirjoituksia
Jumalan Sanaksi, Jumalan ilmoituksiksi. He eivät ole huomaavinaan
että JOKAINEN Jeesuksen Sana on Jumalan Sana. Ja jokainen Paavalin
Kirjeiden Sana on Kristukselta Jeesukselta saatua JUMALAN ILMOITUSTA.
Joh 7:16 "Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun,
vaan hänen, joka on minut lähettänyt."
12:44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun,
vaan häneen, joka on minut lähettänyt. 50 "minkä minä puhun, sen minä
puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."
Joh 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä
on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet
viimeisenä päivänä. 49 Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on
minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman
ja mitä puhuman. 50 Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."
Gal 1:11-12 "Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut." 20 "Ja mitä kirjoitan teille, katso, Jumalan kasvojen edessä minä sanon, etten valhettele."Niinpä.
Markku Lievonen on selvääkin selvemmin kirjoittanut 2 perus valhetta !
1) Markun mukaan Jeesus ei ole Jumala !
2) Markku väittää Jumalan pelastavan kaikki ihmiset !
Jos ei usko Jeesuksen olevan lihaan/lihaksi tullut Jumala, ei voi olla Uskossa oikeasti ja Johannes sanoo selvääkin selvemmin että kyseessä on silloin eksyttäjä /antikristus !
1. Johanneksen kirje 4
1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
2. Johanneksen kirje 1
7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.
8 Ottakaa vaari itsestänne, ettette menetä sitä, minkä me olemme työllämme aikaansaaneet, vaan että saatte täyden palkan.
9 Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.
Tässä on se Totuuden ydin sanottu johon Johannes viittaa tuossa:
Johannes 1
1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Eli Sana Oli ja On Jumala, eli Jeesus On Sana eli Totuus !
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
On siis Yksi Tie eli Jeesus, minunkin Herrani ja Jumalani, kuten jopa epäilevä Tuomas lopulta tunnusti oikein ja Jeesus asian, eli oman Jumaluutensa Tuomakselle selvääkin selvemmin vahvisti.
Mutta Totuus eli Kristus eli Sana ei kelpaa Markku Lievosen kaltaisille valehtelijoille ja eksyttäjille ja antikristuksille ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen on aina muistettava, ettei kaikilta ihmisiltä voi vaatia / odottaa täydessä ymmärryksessä olemista. Nähdä asioita laaja-alaisesti tai vastuuseen liittyen.
Rikoksissakin - tuomion määrittämisessäkin huomioidaan tämä ymmärryksen vaikutus. Pahinta onkin, miten ymmärrystason ollessa vajaa / sokea ja tämä ihminen uskonnollistuu. On eri asia kuin omata usko kaikkivaltiaan JUmALAN aivoituksiin.
Siinäpä olisi psykiatreillle alue mikä vaikuttaa kun ihminen uskonnolistuu? Miten ihmisen lihallisuus - joka on viholilsuudessa JUMALAA kohtaan, ottaa Raamatun käyttöön uskonnollistuessa. Liha - sen mieli ottaa Raamatun välineeksi sotien toisia ihmisiä kohtaan.
Tästä tekijöstä on syntyneet myös ns. uskonsodat ja yleensä riitaisuudet ihmisten välille.
m.l - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin olen ihmetellyt. Miksi ihmisen mielen sairastusessa syvällisemmin, ihmine uskonnollistuu. Mielisairaaloissa on ylllättävän paljon näitä uskonnollistuneita ihmisiä. Puhuvat Raamatun lauseita, mutta eivät ymmärrä / näe niiden merkitystä tai laajempaa kokonaisutta. Lisäksi heillä on vahva tunne, miten JUMALA käskee heitä toimimaan.
Tuohon liittyen Raamatun ilmoituksia ymmärtävä ja uskova ihminen saa elämän. Levon ja rauhan ja taas toisen ihmisen käsissä Raamattu ohjaa ihmisen entistä rikkinisemmäksi - jopa tilaan, jossa on jo ympäristölleen vaarallinen.
Niin, ihminen on kyllä ihmeellinen otus.
m.l - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin olen ihmetellyt. Miksi ihmisen mielen sairastusessa syvällisemmin, ihmine uskonnollistuu. Mielisairaaloissa on ylllättävän paljon näitä uskonnollistuneita ihmisiä. Puhuvat Raamatun lauseita, mutta eivät ymmärrä / näe niiden merkitystä tai laajempaa kokonaisutta. Lisäksi heillä on vahva tunne, miten JUMALA käskee heitä toimimaan.
Tuohon liittyen Raamatun ilmoituksia ymmärtävä ja uskova ihminen saa elämän. Levon ja rauhan ja taas toisen ihmisen käsissä Raamattu ohjaa ihmisen entistä rikkinisemmäksi - jopa tilaan, jossa on jo ympäristölleen vaarallinen.
Niin, ihminen on kyllä ihmeellinen otus.
m.lKirjoitit Markku juuri itse itsestäsi ja omasta tilastasi !
Vaikka itse et sitä selvästikkään tajua !
Olet sis IHAN ITSE se uskonnollinen ihminen, etkä mikään todellinen Uskova !
Ja sitä vain ihmettelen enää, että mikä sinua riivaa ja piiskaa kirjoittamaan uskonnollisia tekstejäsi, kun et edes siis uskova ole ???
Sanotaanko se tässä esim.:
25 hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.
Yritin ensin sävyisästi Markku, mutta kun sekään ei auttanut, niin nyt sitten toisella keinolla:
10 Sillä paljon on niskoittelevia, turhanpuhujia ja eksyttäjiä, varsinkin ympärileikattujen joukossa;
11 semmoisilta on suu tukittava, sillä he kääntävät ylösalaisin kokonaisia huonekuntia opettamalla sopimattomia häpeällisen voiton vuoksi.
- Anonyymi
Jumala ilmoittaa monista synneistä joista mysö sitten on ilmoitettu rangaistus.
Raamatussa on "listoja" jotka ilmoittavat mitä niiden tekijät saavat palkaksi.
esim:
1. Kor. 6:9
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
Ilm. 21:8
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
Eivät huorintekijät,
ei epäjumalanpalvelijat,
ei avionrikkojat,
ei hekumoitsijat
eikä miehimykset,
pelkurien
epäuskoisten
saastaisten
murhaajien
huorintekijäin
velhojen
epäjumalanpalvelijain
kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Ulkopuolella ovat
koirat
velhot
huorintekijät
murhaajat
epäjumalanpalvelijat
kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
Epäusko on kaiken synnin alku ja juuri, ja siitä sitten tulee eli se vaikuttaa kaikki muut:
Joh. 16:
7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
Kun Pyhä Henki tuli ja on nyt täällä, niin Pyhä Henki osoittaa ja näyttää:
8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
9 synnin, koska he eivät usko minuun;
10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916