Oli älppäri soitin ei sittä tullut käytettyä ja kierätys keskus oli technics älppäri soitin kysyin hanultta paljonko ne pyytä sittä hän ei sanonut ajatelin että ne pyytä sittä paljon kun hannu aina pyytä paljon myöhemmin toi hannut sanoi että se on myyty 20 eurolla olisin se sillä voinut osta kun muuten maksa 200 euroa hokasin sitten että hannu on varman myynyt se jollekin tuttavalle sen takia kun hän aina pyytä niin paljon ei hän ikinä tuollaista myyisi 20 eurolla silloin kun sittä hänelttä hannu kysyin mitä hän sittä pyytä hän sanoi että hän ei tiedä eli hänen pitä miettiä sen takia hän niin sanoi koska hänen tuttava on ollut sittä kinnostunut kun älppäri on muodissa ja hän myyi sen tutavalle 20 eurolla.😞
Miksi minä nyt vasta tästä kirjoittan eli hokasin tämän just en ollut aiemmin ajatellut niin pitkälle enkä minulla silloin just ollut raha eli ei ollut mitä tosi vakavasti sittä ostamassa koska jos olisin sen ostannut ei olis rittänyt se 20 euroa koska olen myynyt pois kaikki lp levyt että ainakin muutama testi levy olis pitännyt osta ja just tämä Jalasjärvi kierrätys keskus niin tällä on vain klassista ja ukovaista musikkia lp levynä vaikka mualtta löytä hyvä musikki lp levyllä niin tällä Jalasjärvi kierrätys keskus ei löydy kun klassista ja uskovasta musikkia lp levynä eli ei mitän sellasia lp levyjä missä on hyvä musikkia tai millä on hyvä keräily arvo eli ei ole mitän idea osta lp soitin mutta jos olisi ollut tuosta lp soittimesta kinnostunut niin olis jankutamalla pakottanut toi hannu sanoman hinta ja tekemän sittä dili mutta hannu on niin ovela että hän sano joku kallis hinta että ei tuu sittä diliä sitten hannu varman pyytäisi hänen tuttavaltta isompi hinta sanoen että muutkin on ollut sittä kinnostunut esim hannu sano 60 euroa sitten esim minä sanon 40 euroa niin sitten hannu sano että ei alle 60 euroa sitten kun hänen tuttava kysy hannultta lp soittimen hinta niin hän sano että sittä on tarjottu 40 euroa ja sitten hän myy sen soittimen 40 eurolla mutta kun minä kysyin hannulltta mitä hän sittä pyytä hän ei sanonut mitän ei kysynyt paljonko minä tarjoan sittä ei ehdottanut hinta niin kyllä hannu on etukäten sunnitellut että hän ei yrittä tehdä sittä lp soittimesta diliä niin hän voi se tuttavalle myydä halvalla koska se hän voi olla että hänen tuttava tunte myös muitta sinä kierätys keskus niin sitten se muillekin kierrätys keskus työntekijöille sopi että ne myy sen niin halvalla nillä oli aiemmin ollut siellä tosin ennen kun minä muutin Jalasjärvi Sansui kaiuttimet mistä olis helpolla sannut 500 euroa ja ne tiesi sen hyvin mutta kuiteskin niin nekin ne myyi pilkka hintan eli 40 euroa että kyllä ne hannu ja ne muut työntekijät myyvät pilkka hintan tuttavalle mutta jos itse olisin nähnyt ne Sansui kaiuttimet niin olisi ne ostannut vaikka ne pyytäisivät monta sata euroa niistä että jos löyty kierrätys keskus jotain todella kinnostava hifi ja minä huoman ne niin minä ostan ne pois niin että jos ne halua myydä sen hifin tutavalle halvalla niin nidden pitä sittä pilotta ne hifit että minä en nittä huoma että nyt sekin paljastu että vaikka hannu pyytä paljon niin ne voi tutavalle tarvitaessa myydä tuntuvan halvalla.😞
Ei Sansui kan kestä ikuisesti luulen että ne kierrätys keskuksen oma ovat 80 luku kyllä nissäkin pitä joskus vaihta o renkat.😞
Sen takia nämä Sansui ja vanhat Cerwin Vegat on niin arvokkaitta että nissä pitä vaihta o renkat ja ne vanhat kasetti dekit on arvokkat sen takia että nissä pitä vaihta hinhnat eli silloin kun laiteilla rupea oleman sen verran ikä että ne rupea hajoman ja vaati huoltoa niin silloin ne rupea oleman arvokkat eli toimivat 90 luvun mini sarjat rupea oleman arvokat koska ylensä nissä ei toimi cd soitin ja kasetti dekki vaati uudet hihnat eli sen takia esim 90 luvun mini sarjat ovat arvokkat että vaikea löytä sellaiset missä cd soitin ja kasetti dekki toimi ja jos halua vanhat Sansui tai Cerwin Vega kaiuttimet niin on vaikea löytä sellaiset missä ei o renkat ole mennyt eli se on just se että silloin vasta kun suurin osa laiteista on hajonnut niin silloin vasta tule vanhat laittet arvokaksi eli just silloin kun on vaikea löytä sellaiset mitä toimi eikä vaadi huoltoa eli just ne harvat huoletut ja toimivat vanhat laittet ovat arvokkat.😞
Nettisivu ei toimi ei ikinä lyödy sielttä mitän mielenkintoista myyjä otta hieman ylihinta voivat siltti tuttaville en tarkoita itseäni myydä pilkka hinalla vaikka ne tietä että on arvokas tuote sinä tapauksessa eivät muiden kanssa ole kinnostunut tekemän diliä eli ovat passivisia ja puhuvat joutavia kun ehdotta diliä.😞
Jalasjärven (61600) kierrätyskeskus.
Anonyymi
0
1100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694