Sä olet nainen kuin paholainen, ainakin mun elämässä

Anonyymi

Lähes kaikki paha mitä mun elämässä on viime vuosina tapahtunut liittyy jotenkin suhun.

Pahimpana terveyden, talouden, sosiaalisuuden ja itsenäisyyden varastaminen

Mutta en, en anna periksi vaan pääsen sinusta ja teoistasi vielä yli.
Toivottavasti ei tarvitse nähdä sinua tai pentuasi enää koskaan. Tekisi mieli tehdä vaikka mitä, mutta en anna sinun tuhota elämääni yhtään enempää.

Et ole narsisti, olet vain epätoivoinen hemmoteltu kusipää.
Onneksi sulla kuitenkin noita ongelmia riittää, ja en ole ainoa joka luontosi on huomannut.

t. psyko potilas

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omista mokista, ja ongelmista on aina niin helvetin helppoa syyttää toista. Jokainen lukija tietää kuitenkin sen viimisen totuuden tuon sun sössötyksen takana- olet itse kaikista pahin, ja ihan itse syypää tilanteeseesi. Kukaan toinen ei nosta kaljatuoppia sun huulille, ihan itse sen teet, kukaan toinen ei sytytä sun tupakkaa, ja ime myrkkysavuja sun keuhkoihin, senkin osaat sössiä ihan itte. Sinä itte.

      • Anonyymi

        En aloittaja, mutta kyllä asia on vain niin, että jos on oma asia nostaa tuoppi huulille on myös syytä muistaa antaa tuopin juojan ihan itse nauttia juomistaan. Ei se niin mene, että itse sinä juot ja sitten käydään väliin tekemään pahojaan. Siinä vaiheessa se väliin menevä on se joka sen pahan ja huonon aiheuttaa. Näin se vain on, yhteen huonoon tarvitaan aina kaksi.


    • Anonyymi

      Kukaan ei varasta sinulta yhtään mitään ellet itse anna niin tapahtua.

      • Anonyymi

        Oletko se sama, joka tulittaa, esim että älä ole narsistin kanssa tekemisissä ja piste, esimerkiksi ihan sillä perusteella, että toiset osaa oikolukea kirjoituksia, lukemalla ko logiikan mukaan olisit itse sitä todennäköisesti lähes päivittäin. Sen verran naivistisen määrätietoinen ote tuossa neuvossa


    • Anonyymi

      Tuskimpa näet häntä tai hänen "pentuaan" koskaan, miksi muuten tänne tilittäisit sekavia tilannekatsauksiasi. Tuosta on ymmärrettävissä vain se, että tasatunnein joku pitää pistää tilille omasta sekakyheröstään

    • Anonyymi

      Kai sinä olet vapaaehtoisesti tehnyt mitä hänen kanssaan sitten oletkaan tehnyt joten
      turha tänne on tulla poraan ja ketään syytteleen ja syyllistään. Jos toinen on vienyt kaiken niin melkoinen kuspää pitää miehen olla että antaa niin tapahtua. Vilkaisu peiliin kertoo kyllä kuka tuli mokanneeksi.

      • Anonyymi

        Jos allekirjoitus on "psykopotilas", niin se ehkä auttaa pistämään kontekstiin, ellei ole ihan tosi lapsellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos allekirjoitus on "psykopotilas", niin se ehkä auttaa pistämään kontekstiin, ellei ole ihan tosi lapsellinen

        Meitä on muutamia muitakin samanlaisia potilaita tässä mutta kyllä se järki kuitenkin kaikilla senverran toimii että tuollaiset asiat pitää hanskata ja älliä on kuitenkin tulla tänne parjaamaan naista ja penskaa niin samaa tolkkua voi käyttää ennen kuin syöksyy " suden " suuhun. Kun on paslat housussa omaa syytään niin ei se asia tuosta parane että kaikki syyt lykkii muiden niskoille. Moni käyttää sanaa potilas tietyin tarkoituksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on muutamia muitakin samanlaisia potilaita tässä mutta kyllä se järki kuitenkin kaikilla senverran toimii että tuollaiset asiat pitää hanskata ja älliä on kuitenkin tulla tänne parjaamaan naista ja penskaa niin samaa tolkkua voi käyttää ennen kuin syöksyy " suden " suuhun. Kun on paslat housussa omaa syytään niin ei se asia tuosta parane että kaikki syyt lykkii muiden niskoille. Moni käyttää sanaa potilas tietyin tarkoituksin.

        Tarkoitin nyt lähinnä sitä, että ennen jännäjännän omaksumista kannattaa miettiä, mikä tässä selostuksessa ja niissä ylipäätään pitää paikkansa... se voi olla sullekin epäselvää, huomaathan että nämä potilaat on aika kovia keksimään erilaisia käänteitä, se on se mielikuvitusmaailma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin nyt lähinnä sitä, että ennen jännäjännän omaksumista kannattaa miettiä, mikä tässä selostuksessa ja niissä ylipäätään pitää paikkansa... se voi olla sullekin epäselvää, huomaathan että nämä potilaat on aika kovia keksimään erilaisia käänteitä, se on se mielikuvitusmaailma...

        Ihan yhtä hyvin voi pitää paikkansa koko stoori mutta kun kaikki meni perseelleen niin nyt nyppii ja pitää ruikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yhtä hyvin voi pitää paikkansa koko stoori mutta kun kaikki meni perseelleen niin nyt nyppii ja pitää ruikuttaa.

        Suhteellisuudentaju olisi hyvä työkalu keskustelupalstoilla ja verkossa ylipäätään.
        Ettäkö yhdellä ihmisellä valta noihin kaikkiin suurella varmuudella itse ryssittyihin asioihin, et voi olla tosissasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin nyt lähinnä sitä, että ennen jännäjännän omaksumista kannattaa miettiä, mikä tässä selostuksessa ja niissä ylipäätään pitää paikkansa... se voi olla sullekin epäselvää, huomaathan että nämä potilaat on aika kovia keksimään erilaisia käänteitä, se on se mielikuvitusmaailma...

        Kärsinyt hän kyllä on. Tai ei voi kirjoittaa,niin että hän olisi sivussa. Eli ymmärrän että nainen on ollut tyttöystäväsi ja purat häneen kiukkusi. Yritä rauhoittua ja kirjoittele sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteellisuudentaju olisi hyvä työkalu keskustelupalstoilla ja verkossa ylipäätään.
        Ettäkö yhdellä ihmisellä valta noihin kaikkiin suurella varmuudella itse ryssittyihin asioihin, et voi olla tosissasi

        Ei ole vallan kanssa tekemistä.
        Hyväksytyksi tulemisen tarve paremminkin, joten rakkautta lähimmäisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsinyt hän kyllä on. Tai ei voi kirjoittaa,niin että hän olisi sivussa. Eli ymmärrän että nainen on ollut tyttöystäväsi ja purat häneen kiukkusi. Yritä rauhoittua ja kirjoittele sen jälkeen.

        Äläpä iske tuttia omaan suuhusi siinä yhtään, ei tasan tarkkaan ole ollut mikään tyttisystis vaan infernaalinen raivari juontaa jälleen kerran siihen, ettei ole yhtä pakkomielteen kohdettaan saanut. Ja niitähän riittää.


    • Anonyymi

      Suljetulle sä aloittajaskitso olisit kuulunut jo silloin, kun sua hetken tapailin. Olet kyl sekopäisin tyyppi kaikista ikinä tapaamistani ihmisistä, ylivertaisesti. Yök.

      • Anonyymi

        Ei noin voi kohdella ketään!


    • Anonyymi

      Niinhän se on, mikään ei koskaan ole omaa syytä vaan kaikkien muiden.
      Se on aika säälittävää.

    • Anonyymi

      Koskaanhan ei kannata ottaa itse vastuuta mistään.

      • Anonyymi

        On ihmisiä, joiden elämässä kaikki on muiden syytä. Aapee on selvästi heitä. Itse he eivät koskaan, mitenkään, voi vaikuttaa omaan tilanteeseensa. Se on hämmästyttävää.


    • Anonyymi

      Kaikki on itse aiheutettua ja silti ollaan kuitenkin osoittamassa syyttävin sormin heti ensimmäisenä. Harvoin yhdelläkään olisi mitään ongelmia minkään asian kanssa jollei joku olisi aina säätämässä välissä. Aina kaikki on väärin teki sitten mitä tahansa, kaikki se on oikein mitä toinen haluaa. Juu juu, syö pelkkää porkkanaa kymmenen vuotta, ehkä 20 vuoden päästä helpottaa ja itse vedetään hamppareita/ pizzaa tuutin täydeltä- mut hei mä oonkin perfect eikä mun tarvi kuhan sul vaan on paska olla, jeah right!

    • Anonyymi

      ....

    • Anonyymi

      Jotenkin ymmärrän aloittajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe