Paatero on Pääministerin alaisuudessa.

Anonyymi

Kun Paatero nyt eroaa, olisi aivan moraalisesti oikein että Rinnekin eroaisi, kun ottaa lisäksi huomioon, että Rinnettä syytetään tietoisesta valehtelusta eduskunnan edessa ja medialle ja sekavista puheista. Mutta uskon, että tämä entinen "ay-pamppu" on niin kovapäinen että anna paikkaansa jos ei sitten hallitusta äänestetä nurin luottamusta mitattaessa.
Sipilä koki asemansa köykäiseksi aikoinaan ja jätti paikkansa suosiolla heti.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rinne sysää koko sotkun Postin johdolle ja pelastaa oman nahkansa. Paatero sai mennä ja Rinne katsoo sen riittävän. Rinteen on mentävä samasta ovesta on se niin
      sekavasti touhuillut.

• Rinne luulee olevansa AY pomo

• Anonyymi

Millainen työterveyslääkäri on eduskunnassa? Millä perusteella saa sairaslomaa kun itse mokaa.

• Kyllä pääministeri on enemmän mokannut. Hänen olisi alunperinkin pitänyt valita tehtävään paremmin sopiva ministeriksi.

Taitaa pian Keskusta jättäytyä tuosta "bussista".

• Anonyymi
        jjeeves kirjoitti:

Kyllä pääministeri on enemmän mokannut. Hänen olisi alunperinkin pitänyt valita tehtävään paremmin sopiva ministeriksi.

Taitaa pian Keskusta jättäytyä tuosta "bussista".

Naiskiintiö piti saada ministeriöön ja tulos osaamattomuudesta on tässä. Ei ne loputkaan päteviä ole tehtäviinsä.

• Anonyymi

Ja RInteen jälkeen Eduskunnan puhemies, sitten presidentti ja lopuksi Jumala voisi todeta, että ei tämä kaikkivaltius oikein pysynyt hanskassa ja erota virastaan.

• Anonyymi

Mutku nääs Rinne oli varsinkin eläkeläisten suosikki eduskuntavaaleissa, ja odottavat uskollisesti vielä sitä hänen lupaamansa vappu(huppu) satastaan, niin eihän nyt sentään enemmistön edustajana et voi antaa periksi vastustajilleen. Rakas Antti, uskomme täysin sinun. Oi Antti, olet elämämme sulostuttaja.Terv. Saattohoidokki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2169
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2156
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1642
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      130
      1576
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1340
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      87
      1125
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      961
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      834
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      361
      832
    Aihe