Hei, onko kenelläkään kokemuksia kys. yrityksestä? Sohvakaluston haku Ikeasta olisi ideana, lähtisin itse mukaan kantamaan. Eläkelläisenä en omista autoa.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Saisko tarkempia yhteystietoja yrityksestä.
On tarvetta muuttoavulle ?
Eläkeläinen vanhusvanahus, miekiin olen, mutta mutta, linkistä otsikon pääsee sinne, ja siellä on, tietoja.
https://turakointi.dy.fi/
- Anonyymi
Muutto lähestyy. Apu tarpeen?
Miten tämän avuliaan ihmisen löytää? - Anonyymi
Olispa hauska nimi urakointi firmalle. Tiedähäntä sitten millaisia mielikuvia nimi herättäisi ; Turakointi :-)
- Anonyymi
kyllä minäkin muuttoja teen lapinlahdella
- Anonyymi
Ruusut ovat punaisia ?
Sinivuokot ovat sinisiä ?
Ihan sama. Ihmisoikeudet ovat ihmisoikeuksia.
Minä rakastan ihmisoikeuksia - Anonyymi
Mahtavaa ! Yrittäjärohkeutta. Näin työttömät loppuu !
- Anonyymi
Jälkimmäinen uutinen suoraan kissanpäiviltä.
- Anonyymi
Muutto edessä täältäkö apu ? Yhteystiedot hakusessa.
Timo - Anonyymi
EI OLE
- Anonyymi
e oooooooooooooooooo
- Anonyymi
Sami tyrkkäs mainoksen ja kommentoi itse? Jos sieltä Ikeasta sen sohvan tarttee niin, Kuljetus Kari Rönkkö, useita autoja joka päivä Kuopio-iisalmi välillä. Sen halvempaaei hevin löydä.
Jos sohva lähelle kirkonkylän keskustaa jää niin Iisalmen Kuriirikuljetus Pu, joka päivä auto ajaa Iisalmi-Kuopio-iisalmi välin vähintään kerran. - Anonyymi
siinäpä vasta hyvä, luotettava firma.
Kannatetaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463