Hei, onko kenelläkään kokemuksia kys. yrityksestä? Sohvakaluston haku Ikeasta olisi ideana, lähtisin itse mukaan kantamaan. Eläkelläisenä en omista autoa.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Saisko tarkempia yhteystietoja yrityksestä.
On tarvetta muuttoavulle ?
Eläkeläinen vanhusvanahus, miekiin olen, mutta mutta, linkistä otsikon pääsee sinne, ja siellä on, tietoja.
https://turakointi.dy.fi/
- Anonyymi
Muutto lähestyy. Apu tarpeen?
Miten tämän avuliaan ihmisen löytää? - Anonyymi
Olispa hauska nimi urakointi firmalle. Tiedähäntä sitten millaisia mielikuvia nimi herättäisi ; Turakointi :-)
- Anonyymi
kyllä minäkin muuttoja teen lapinlahdella
- Anonyymi
Ruusut ovat punaisia ?
Sinivuokot ovat sinisiä ?
Ihan sama. Ihmisoikeudet ovat ihmisoikeuksia.
Minä rakastan ihmisoikeuksia - Anonyymi
Mahtavaa ! Yrittäjärohkeutta. Näin työttömät loppuu !
- Anonyymi
Jälkimmäinen uutinen suoraan kissanpäiviltä.
- Anonyymi
Muutto edessä täältäkö apu ? Yhteystiedot hakusessa.
Timo - Anonyymi
EI OLE
- Anonyymi
e oooooooooooooooooo
- Anonyymi
Sami tyrkkäs mainoksen ja kommentoi itse? Jos sieltä Ikeasta sen sohvan tarttee niin, Kuljetus Kari Rönkkö, useita autoja joka päivä Kuopio-iisalmi välillä. Sen halvempaaei hevin löydä.
Jos sohva lähelle kirkonkylän keskustaa jää niin Iisalmen Kuriirikuljetus Pu, joka päivä auto ajaa Iisalmi-Kuopio-iisalmi välin vähintään kerran. - Anonyymi
siinäpä vasta hyvä, luotettava firma.
Kannatetaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l208621Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580