Kertokaa ihastuksestanne

Anonyymi

Kertokaa jotain ihastuksestanne. Ihan mitä vain ja ei tarttee olla mitään tunnisteita. :D

93

2261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on nainen.

      • Anonyymi

        No, tuossa ei liikaa tunnisteita oo.


    • Anonyymi

      Hyväsydäminen, huumorintajuinen, eläinrakas, pohdiskelija, kohta 40v.mies.

    • Anonyymi

      Näin hänet tänään Triplassa ostamassa kahvia.

    • Anonyymi

      Tapaamisiin.

    • Anonyymi

      Mies harmi vain on sitä muillekin ei sitoudu kun salaa

      • Anonyymi

        Kuka salaa? Vain yhtä kaipaan ja nähtiin torstaina.


    • Anonyymi

      Harrastuksen merkeissä ihastuin mieheen ja siellä toisinaan näemme. Siellä keskityn siihen tekemiseen, jälkikäteen sit vain haaveilen hänestä. Toki välillä en voi olla katsomatta häntä vaivihkaa vaikka tilanne ei ehkä sillä hetkellä sitä vaatisikaan. Vähän alta neljäkymppinen mies on hän.

    • Anonyymi

      Hyväryhtinen, nuorempi...ja "rengastettu" (ei minun rengastama :-[ )

    • Anonyymi

      Ihana M nainen eilen vartaloamyötäilevässä raidallisessa kokovartalo hameessa tai miksi sellaista nyt sitten kutsutaankin. Tämän ihanan muodot tuli kyllä täydellisesti esiin ja oli pakko katsella muutamaan kertaan salaa ja se sai tuntemaan kuumia ;) Oltaispa satuttu kaksistaan johonkin niin ehkä olisi jotain muutakin kuin tervehdykset vaihdettu ;)

      • Anonyymi

        Raidallinen kokovartalohame?? Naisraukka.


      • Anonyymi

        Uuh. Ihana hame, isot rinnat.. Muttei M,enkä sano milloin


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raidallinen kokovartalohame?? Naisraukka.

        En näin miehenä ole mikään asiantuntija, mutta eikö noita Kokovartalohameita ole ollut tapana kutsua myös mekoksi?


      • Anonyymi

        raitapuku vanki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mallin vartalo? Ei laaksoa ei kukkulaa eli treenatun ihmisen hankitut muodot puuttuu.

        Tuohan on oikein naisellinen ja muodokas. Minkälainen se treenattu muodokas ihminen oikein on? Suomalainen kuulantyöntäjän näköinen salihärkäkö, vai silikoneilla täytetty pakaroitaan pumppaava harteikas töröhuuli?


    • Anonyymi

      Tumma, pitkä, hyväraaminen mies, parta, harmaat silmät. Sai minut tulemaan eilen. Katseessaan on sitä jotain.. <3

    • Anonyymi

      En ole ihastunut keneenkään, eikä ole mitään tarvetta saada ketään elämäänsä.

      • Anonyymi

        Ookko töissä, kun kopperit pörrää


    • Anonyymi

      Siitä on kauan ,kun aamuaurinko paistoi,kun teit työtäsi .Mietin sinua
      Ja näin katseesi ,et kiinnittänyt minuun
      huomiota ,olit hyvä äiti.

    • Anonyymi

      Nikola Jirásková¨

      Maailman kaunein NAINEN:)3

      YLIVOIMAISESTI

      • Anonyymi

        ehkä ei-suomalaisten mielestä


    • Anonyymi

      Miksi muuten Suomi-Neito pitää lähettää vanhat tiskirätit liehuen näytökseen?
      Jotain tekemistä perussuomalaisten ja keittiön kanssa????

      SAIRASTA

    • Anonyymi

      Tosi pitkä, varsinkin muhun verrattuna👀

      • Anonyymi

        Ja sinä tosi kaunis 👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä tosi kaunis 👀

        :) Oletteko molemmat syntyneet heinäkuussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :) Oletteko molemmat syntyneet heinäkuussa?

        Elokuussa minä kuinka niin? En tiedä hänen, ehkä kesällä kun niin säteilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokuussa minä kuinka niin? En tiedä hänen, ehkä kesällä kun niin säteilee

        Tunnisteeksi kysyin. Mutta et ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :) Oletteko molemmat syntyneet heinäkuussa?

        Minä ja hän (nainen) olemme syntyneet heinäkuussa ja käytönnössä saman ikäisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja hän (nainen) olemme syntyneet heinäkuussa ja käytönnössä saman ikäisiä

        Me emme ole saman ikäisiä, vuosi ikäeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :) Oletteko molemmat syntyneet heinäkuussa?

        Minä ja kaivattuni olemme ❤️ olemme saman ikäisiä, minä vanhempi 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja kaivattuni olemme ❤️ olemme saman ikäisiä, minä vanhempi 😁

        Meillä on tosiaan se vuosi ikäeroa, joten ei osunut. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja kaivattuni olemme ❤️ olemme saman ikäisiä, minä vanhempi 😁

        Oletko paljonkin vanhempi? oletko n vai m?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko paljonkin vanhempi? oletko n vai m?

        Muutaman päivän.... Ja n olen. ☺️


    • Anonyymi

      Jenkit vaan tuunannu aineilla Nikola Jiráskován muistuttamaan lähinnä

      TERMINAATTORIA:((

      Varmaan puristaisi peniksen kampelaksi, siinä vaiheessa kun SE ISO oOo tulisi...

    • Anonyymi

      Muutenkin ollut hankaluuksia naisten kanssa SEN ISON oOo:n kanssa.
      Te oikeasti puristatte niillä pakaroilla:))

    • Anonyymi

      Kivan näköinen,sellainen jonka viereen raskaan työpäivän jälkeen, olisi mukava kierähtää.

    • Anonyymi

      Hän on aina minun puolellani.

      Jos unohdetaan että hänellä on 2 akateemista tutkintoa, hän on erittäin kaunis, pukeutuu hyvin, on hauskin koskaan koskaan tapaamani ihminen, tekee vapaa-aikanaan paljon hyväntekeväisyyttä, ihmisten hyväksi, on seksikäs, ja rakastaa minua rajattomasti, tehden minut onnelliseksi joka päivä.
      Hän on melko tavallinen ihminen.

    • Anonyymi

      Hän on mies vuosien takaa. En tiedä mikä hänessä puhutteli. Oliko se hänen tapansa hakea yhteyttä vai minun yksinäinen sydämeni jossa oli tilaa hänen tulla tyköni.

      Muistan hänet joka päivä. Ikävöin ja suren ettemme näe toisiamme. Ennen itkin usein, nyt suru on lientynyt haikeudeksi. Hän kulkee sydämessäni ja sielussani.

      Hänelle ajatus kirjasta onnenhetkiä:

      Ystävyys on sielujen kanssakäymistä,
      joka karttaa arjen pikkumaisuuden.

      Joulunodotusta sydämeen.

      <3 fairytale

    • Anonyymi

      Hän on nainen kainuusta, joka sai mut ensi kerran rakastumaan samaa sukupuolta olevaan henkilöön <3

    • Anonyymi

      Hän on nallekarhu jota ei tarvitse tällaisen arankaan naisen pelätä tai arastella. Hän saa auki sielun sopukkani kuin se kaikki olisi aina ollut näkyvillä, eikä se todellakaan ollut vaan kuin vankilaan teljettynä. Kaipaan häntä - harvoin näemme ja lyhyesti silloinkin. Toivotan hänelle täällä usein hyvää yötä silti.

    • Anonyymi

      Hän on mies, joka puhuu ihanan rauhallisesti, jotenkin pehmeästi. Voisin kuunnella häntä tunnista toiseen, päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Ihan vaikka loppuelämäni. Ja jos hän välillä väsähtäisi eikä jaksaisi enää puhua, katselisin häntä ja vahtisin hänen untansa.

      • Anonyymi

        Kumma juttu tuo ääni. Itse olen hieman salaa ihastunut yhteen nuoreen neitokaiseen, jolla on mitä vallottavin puheääni. Jotenkin persoonallinen, että sitä kuunnellessa tulee mieleen, että tuo ihminen on oikeasti kiltti, että hän ei ole ilkeä eikä paha milloinkaan. En kyllä aio ottaa asiasta selvää.


      • Anonyymi

        Oliko tämä minulle?


      • Anonyymi

        Mistä päin S nainen olet?


    • Anonyymi

      Nainen punaiset kauniit hiukset, sieävä hymy, lumoavat silmät, olen häneen ihastunut en tiedä aavistaako sen, hänen tunteistaan en tiedä, jotain oli ehkä vähän alussa mutta sitten veätytyi ja ymmärrätävästä syystä, ehkä häiritsin myös häntä..
      Nyt olen viime aikoina pari kertaa nähnyt hänet on kyllä hymyillyt ja jutellutkin jonkun sanan kanssani, olen mielessäni häneen ihastunut, jotenkin hän niin sympaattinen ja tuo hyvän tunteen sydämeeni kun hänet näen.

    • Anonyymi

      Hän oli väärä minulle, emme löytäneet lopulta ymmärrystä, ehkä hän jopa provoili minua, manipuloi näkemään ja ajattelemaan toisin? Paha maku jäi siitä, mut otan sen omalaisena, ei niin hyvänä kokemuksena. Halusimme todennäköisesti eri asioita?Muistan toivottavasti pitkään, etten samaa virhettä tekisi uudestaan. Emme olleet luotuja toisilleme. Hyvää jälkeenpäin on se, et huonoja kokemuksia helpompi nollata, etten jää surkuttelemaan tapahtunutta 🤔

      • Anonyymi

        Joo emme löytäneet ymmärrystä, kun emme edes puhuneet asioista koskaan. Mistä sinä tiedät halusimmeko eri asioita, kun emme koskaan keskustelleet mitä haluamme. Miksi teet oletuksia? Tuo manipulointi on omassa päässäsi. Loukkaa ihan helvetisti, että pidät minua manipuloivana kun en ole yhtään sellainen! Teet vaan typeriä oletuksia vailla kunnollisia perusteluja. Kerropa yksikin esimerkki, missä olen ollut manipuloiva!!?
        Minusta voisit lopettaa kirjoittelun täällä jos haluat vain kirjoittaa, kuika olen manipuloiva ja narsisti. Kirjoitatko vain siksi, että haluat loukata minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo emme löytäneet ymmärrystä, kun emme edes puhuneet asioista koskaan. Mistä sinä tiedät halusimmeko eri asioita, kun emme koskaan keskustelleet mitä haluamme. Miksi teet oletuksia? Tuo manipulointi on omassa päässäsi. Loukkaa ihan helvetisti, että pidät minua manipuloivana kun en ole yhtään sellainen! Teet vaan typeriä oletuksia vailla kunnollisia perusteluja. Kerropa yksikin esimerkki, missä olen ollut manipuloiva!!?
        Minusta voisit lopettaa kirjoittelun täällä jos haluat vain kirjoittaa, kuika olen manipuloiva ja narsisti. Kirjoitatko vain siksi, että haluat loukata minua?

        Kannattaako nyt varmasti pakit saaneen tilitykseen, joka selvästi liittyy johonkin naamatuttuun, ehkä jopa palstaoletukseen samaistua. Asiasanoina kun on mm provoilu. Manipulointi ympäristössään on toki hyvä tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo emme löytäneet ymmärrystä, kun emme edes puhuneet asioista koskaan. Mistä sinä tiedät halusimmeko eri asioita, kun emme koskaan keskustelleet mitä haluamme. Miksi teet oletuksia? Tuo manipulointi on omassa päässäsi. Loukkaa ihan helvetisti, että pidät minua manipuloivana kun en ole yhtään sellainen! Teet vaan typeriä oletuksia vailla kunnollisia perusteluja. Kerropa yksikin esimerkki, missä olen ollut manipuloiva!!?
        Minusta voisit lopettaa kirjoittelun täällä jos haluat vain kirjoittaa, kuika olen manipuloiva ja narsisti. Kirjoitatko vain siksi, että haluat loukata minua?

        Tuskin tunsimme edes toisiamme, mutta syyttelyt häneltä minulle olivat niin kaukana totuudesta, että koin ne enemmän manipuloiviksi ja osin provosoiviksikin? Totesin monesti asian hänelle, etten edes ymmärrä hänen tietynlaista suhtautumista minuun? Tottakai jokainen kokee asiat omalla tavallaan, enkä siksi halua syytellä vaan enempikin todeta, että koimme asiat eri tavalla. Hän ilmeisesti pelkäsi minua, näin jälkeenpäin ajateltuani? Ehkä menneisyydessä kokenut jotain traumoja, koska itse en antanut aihetta tällaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako nyt varmasti pakit saaneen tilitykseen, joka selvästi liittyy johonkin naamatuttuun, ehkä jopa palstaoletukseen samaistua. Asiasanoina kun on mm provoilu. Manipulointi ympäristössään on toki hyvä tunnistaa.

        Molemmat teimme virheitä, mikä osaltaan vaikutti lopputulemaan. Minusta tuli entistä varovaisempi, kun emme ymmärtäneet toisia niinkuin olisi kiinnostuneiden ihmisten välillä voinut luulla? Oli yksipuolista todennäköisesti, ainakin jos viestittelyyn uskoo. Olin aloitteellisempi ja sain pakit jos se jotain helpottaa tietää.

        Silti käsittelen asian omalla tavalla ja pääsen tämän yli, mut hyvä muidenkin tiedostaa, että jälkikäyntiä aina on näissä. En koe olevani katkera vaan enemmän pyrin ottamaan opiksi. Eikö tännekin kirjoittelu ole jonkinlaista terapiaa, kun jäsentelee kokemuksiaan julki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tunsimme edes toisiamme, mutta syyttelyt häneltä minulle olivat niin kaukana totuudesta, että koin ne enemmän manipuloiviksi ja osin provosoiviksikin? Totesin monesti asian hänelle, etten edes ymmärrä hänen tietynlaista suhtautumista minuun? Tottakai jokainen kokee asiat omalla tavallaan, enkä siksi halua syytellä vaan enempikin todeta, että koimme asiat eri tavalla. Hän ilmeisesti pelkäsi minua, näin jälkeenpäin ajateltuani? Ehkä menneisyydessä kokenut jotain traumoja, koska itse en antanut aihetta tällaiselle.

        Joo, et ole hän.
        T: 7.12 14:48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tunsimme edes toisiamme, mutta syyttelyt häneltä minulle olivat niin kaukana totuudesta, että koin ne enemmän manipuloiviksi ja osin provosoiviksikin? Totesin monesti asian hänelle, etten edes ymmärrä hänen tietynlaista suhtautumista minuun? Tottakai jokainen kokee asiat omalla tavallaan, enkä siksi halua syytellä vaan enempikin todeta, että koimme asiat eri tavalla. Hän ilmeisesti pelkäsi minua, näin jälkeenpäin ajateltuani? Ehkä menneisyydessä kokenut jotain traumoja, koska itse en antanut aihetta tällaiselle.

        Leikin et tää on mulle. Tulee niin paska fiilis et helpompi päästää irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikin et tää on mulle. Tulee niin paska fiilis et helpompi päästää irti.

        Ei kannata omia täällä! Niin huonot tunnisteetkin tossa.


    • Anonyymi

      Ei voi puhua ihastuksesta. Kyseessä on rakkaus. Rakkaus mieheen, jonka koko sisintä en ole päässyt koskaan näkemään, mutta jossa näen paljon hyvää. Selittämätön rakkaus mieheen, joka ei kenties koskaan ole omani. Rakkaus, joka säilyy, vaikka joku päivä rakastaisinkin jotain toista. Haluan, että hän on onnellinen. Aion itse olla myös. Yhdessä tai erikseen.

    • Anonyymi

      Eloisa, lämpimän humaanin empaattisen oloinen kaunotar. Ihanin. <3

    • Anonyymi

      Mies...hiukset ponnarilla.
      On se niin lutunen...iso ikävä.
      Halaus😍

    • Anonyymi

      Mies, kiva, kiltti, hauska ja komeakin.
      Sinisilmäinen karvanaama.
      Ihana on ja vienyt mun sydämen.

      • Anonyymi

        Minkä väriset hiukset miehellä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset hiukset miehellä on?

        Sellaset keskivaaleat/vaaleanruskeat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaset keskivaaleat/vaaleanruskeat..

        karvanaama, miehellä siis parta ? muuten osuu kohilleen tuntomerkit, ehkä ei kuitenkaan tuo komea kohta ;) mutta kerroppas minkälainen parta miehellä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        karvanaama, miehellä siis parta ? muuten osuu kohilleen tuntomerkit, ehkä ei kuitenkaan tuo komea kohta ;) mutta kerroppas minkälainen parta miehellä on

        Komeus on katsojan silmässä :)
        Parta on leuan peittävä mut ei pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeus on katsojan silmässä :)
        Parta on leuan peittävä mut ei pitkä

        hmmmm oma partani on sellainen keskipitkä ja menee leukalinjaa pitkin, saman väriset kuin hiuksenikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hmmmm oma partani on sellainen keskipitkä ja menee leukalinjaa pitkin, saman väriset kuin hiuksenikin

        Kuulostaa hyvältä. Paljonko on ikää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Paljonko on ikää?

        hieman alle 30v, ensi vuonnahan se jo tulee kyllä täyteen tuo kolmas vuosikymmen, mitä täällä ehtinyt pyörimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Paljonko on ikää?

        15.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hieman alle 30v, ensi vuonnahan se jo tulee kyllä täyteen tuo kolmas vuosikymmen, mitä täällä ehtinyt pyörimään.

        Harmi


      • Anonyymi

        Tänään näin naisen kun käveli pois päin minusta kohti
        duuninsa toimistoa?


    • Anonyymi

      Nähdään liian harvoin, jutellaan vielä harvemmin. Alkaa olla sietämätön ikävä.

    • Anonyymi

      Hutisalo. Hän saa minut voimaan pahoin. Nykyisin voin aina pahoin, jos näen vaalean vaaleatukkaisen natiivin suomipöllön. Hänen himonsa toisen omaisuutta kohtaan ylittää bolsevikkienkin vietit. Oksettaa, tuokaa ämpäri...

    • Anonyymi

      Siniset silmät, töissä kivassa paikassa ainakin minun mielestä, työvaatteet päällä kun viimeksi nähtiin ja ehkä seuraavankin kerran kun nähdään :)

      • Anonyymi

        Mistä mun silmät kerinnyt katsoon niin tarkkaan? 🙂


      • Anonyymi

        Missä, et vielä kertonut? 😊


    • Anonyymi

      Rumpali

    • Anonyymi

      Hän on ihana!

    • Anonyymi

      Kaunis, älykäs nainen , isot rinnat, tiukka hyvän näköinen peppu.

    • Anonyymi

      Neurologia lääkäri, sympaattinen herräsmies

    • Anonyymi

      D,R&H😘💓😘😚💃

    • Anonyymi

      Tänään läpinäkyvää hihaa ;)

      • Anonyymi

        Minnepäin tämä menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minnepäin tämä menee?

        Länteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länteen

        Usa


    • Anonyymi

      Ihastukseni ei näy täällä käyvän.

      • Anonyymi

        Ookko iha varma


    • Anonyymi

      Punainen paita ja farkut ihanan täydellisellä M naisella ;)
      Haluan suudella ja ehkä muutakin kanssasi salaa ;)

    • Anonyymi

      Kaunis helteinen päivä, juttelua, naiskauneutta, (kaunis nainen, ihanat sääret &shortisit&namut reidet)

    • Anonyymi

      Upea nainen, olit tekemässä valokuviin liittyvää työtäsi, menit välillä kassalle.

    • Anonyymi

      Mies, pitkä ja hoikka, ei partaa. Fiksu, ystävällinen, pukeutuu hyvin. Töissä katselemme toisiamme silmiin. Nauraa ihanasti silmiään siristäen. Vakavana näyttää itseään vanhemmalta. On minua nuorempi.

    • Anonyymi

      Pitkä, solakka ja kaunis. Ihana hymy. Korrekti puhetapa ja suorapuheinen. Ihanaa seuraa silloin kuin nähdään. Juttua riittää loputtomiin, mutta kuuntelee myös toista. On hetkessä läsnä.

    • Anonyymi

      Ai tää onkin tällainen 'tapaisinpa sinut täällä' palsta ja keskustelu :) No, kaipaan sitten minäkin, kerran tavattu ja jostain syystä sitten olet edelleen mielessä. Toivottavasti vielä tavataan. Teininä kuvittelin, että telepaattinen yhteys pelittää, mutta nyt koitan pysyä jalat maassa, edes vähän.

    • Anonyymi

      Niina, töissä kaupassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe