Demarit hienoa!

Anonyymi

Valtakunnantasolla demareilla menee päin persettä, sen kunniaksi kippis! Mutta eihän paikkakunnalla nimeltään Kankaanpää ole mitään eroa kokonaisuuteen katsottuna. Paikkakunnalta on yksi kansanedustaja joka ei ole pahemmin ryvettänyt itseään. Mutta taustalta löytyy joukko mitä eriskummallisimpia tyyppejä. Helvetillisiä huutajia nämä muutamat vetäjä hahmot.

13

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Demareissa on vaikka mitä parittajaa, raiskaria, rasismitarinoiden keksijää, ihmiskaappaajaa mutta meillä täällä Kankaanpäässä demareita kiinnostaa lähinnä saako eräs persuvaltuutettu panna lupaa kysymättä omaa muijaansa(vaikka tietäis että vaimo tykkää).

PS. Meillä täällä kotona muija käy väliin mun vehkeisiin kiinni kysymättä lupaa, tähän asti olen vaan heittäytyny hommaan mukaan mutta nyt on tullut mieleen että pitäiskö ilmottaa jonnekki, vai mahtaako ketään demariakaan kiinnostaa kun tuo meidän muija ei taida olla persu?

• Anonyymi

Miten sossut saivat sen raiskaajatyypin jutun painettua villaisella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sossut saivat sen raiskaajatyypin jutun painettua villaisella?

Osaamisella ja velijärjestöllä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaamisella ja velijärjestöllä?

Annetaas olla nyt nämä kankoonpään järjestelmät ja pidetään ne keskustelut yksilötasolla, ei julkisen sanan neuvoston sivuilla.
        Kankaanpään persu? Eiköhän kankoonpäässä nyt noita persuja ole useampia, tuskin siellä demareilla on kannatusta, saati kokkareilla, keskustalla ystävät kaikkosivat sipilän metkujen myötä. Kaksikielisyys ei ole rikkaus. Yksi on.

• Anonyymi

Nyt pääministeriksi vasta halukkaat löytyivät! Lesbojen tuotos ja mummojen kaataja-antti.

• Anonyymi

Täällä Kankaanpään sivistyneistö käy henkevää keskustelua politiikasta.

• Anonyymi

Erosin sossuista. Kerroin sen Cityn kauppiaalle. Se tuli kassalle sanomaan, että 30 % pois tämän herran ostoksista!

• Anonyymi

Tarkoitti varmaan, ettei rahasi riitä siihen kaljalaatikkoon, vaan pitää ottaa 7 tölkkiä pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitti varmaan, ettei rahasi riitä siihen kaljalaatikkoon, vaan pitää ottaa 7 tölkkiä pois.

Niin jutsiin tekikin! Mulla oli kyllä kolme mäyrää, joten paljon enemmän siinä poistettiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jutsiin tekikin! Mulla oli kyllä kolme mäyrää, joten paljon enemmän siinä poistettiin

Päin persettä on oikea suunta. Siitä pidetään, kiinni.

• Anonyymi

Liityin persuihin. Kerroin sen osuuskaupan akoille. Ne antoivat kolme mäyrää, kaksi hilleriä ja yhden suden minulle kainalooni.

• Anonyymi

Vahingonilo vilpittömin ilo on.

• Anonyymi

Kasvakaa aikuisiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      113
      6965
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      107
      4711
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      51
      3962
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3334
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      678
      2017
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      230
      1401
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1338
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1283
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      52
      1277
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      962
    Aihe