Demarit hienoa!

Anonyymi

Valtakunnantasolla demareilla menee päin persettä, sen kunniaksi kippis! Mutta eihän paikkakunnalla nimeltään Kankaanpää ole mitään eroa kokonaisuuteen katsottuna. Paikkakunnalta on yksi kansanedustaja joka ei ole pahemmin ryvettänyt itseään. Mutta taustalta löytyy joukko mitä eriskummallisimpia tyyppejä. Helvetillisiä huutajia nämä muutamat vetäjä hahmot.

13

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Demareissa on vaikka mitä parittajaa, raiskaria, rasismitarinoiden keksijää, ihmiskaappaajaa mutta meillä täällä Kankaanpäässä demareita kiinnostaa lähinnä saako eräs persuvaltuutettu panna lupaa kysymättä omaa muijaansa(vaikka tietäis että vaimo tykkää).

PS. Meillä täällä kotona muija käy väliin mun vehkeisiin kiinni kysymättä lupaa, tähän asti olen vaan heittäytyny hommaan mukaan mutta nyt on tullut mieleen että pitäiskö ilmottaa jonnekki, vai mahtaako ketään demariakaan kiinnostaa kun tuo meidän muija ei taida olla persu?

• Anonyymi

Miten sossut saivat sen raiskaajatyypin jutun painettua villaisella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sossut saivat sen raiskaajatyypin jutun painettua villaisella?

Osaamisella ja velijärjestöllä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaamisella ja velijärjestöllä?

Annetaas olla nyt nämä kankoonpään järjestelmät ja pidetään ne keskustelut yksilötasolla, ei julkisen sanan neuvoston sivuilla.
        Kankaanpään persu? Eiköhän kankoonpäässä nyt noita persuja ole useampia, tuskin siellä demareilla on kannatusta, saati kokkareilla, keskustalla ystävät kaikkosivat sipilän metkujen myötä. Kaksikielisyys ei ole rikkaus. Yksi on.

• Anonyymi

Nyt pääministeriksi vasta halukkaat löytyivät! Lesbojen tuotos ja mummojen kaataja-antti.

• Anonyymi

Täällä Kankaanpään sivistyneistö käy henkevää keskustelua politiikasta.

• Anonyymi

Erosin sossuista. Kerroin sen Cityn kauppiaalle. Se tuli kassalle sanomaan, että 30 % pois tämän herran ostoksista!

• Anonyymi

Tarkoitti varmaan, ettei rahasi riitä siihen kaljalaatikkoon, vaan pitää ottaa 7 tölkkiä pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitti varmaan, ettei rahasi riitä siihen kaljalaatikkoon, vaan pitää ottaa 7 tölkkiä pois.

Niin jutsiin tekikin! Mulla oli kyllä kolme mäyrää, joten paljon enemmän siinä poistettiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jutsiin tekikin! Mulla oli kyllä kolme mäyrää, joten paljon enemmän siinä poistettiin

Päin persettä on oikea suunta. Siitä pidetään, kiinni.

• Anonyymi

Liityin persuihin. Kerroin sen osuuskaupan akoille. Ne antoivat kolme mäyrää, kaksi hilleriä ja yhden suden minulle kainalooni.

• Anonyymi

Vahingonilo vilpittömin ilo on.

• Anonyymi

Kasvakaa aikuisiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      4748
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4608
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      156
      3688
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      31
      3500
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      106
      3496
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      52
      2993
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1080
    8. Pahimman luokan hasardi

sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap
      Ikävä
      81
      948
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      839
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      772
    Aihe