Ettei voi edes talvipakkasella sukkia käyttää?
Haluatteko edesauttaa reuman syntymistä?
Saatte myöhemmällä iällä niin kovat kivut nilkkoihin että itkette tyhmyyttänne.
Muodin orja ei ole pakko olla.
Mikä siinä paljaiden nilkkojen esilläpitämisessä on niin tärkeää
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman sukkia -20c asteen pakkasessa, takki auki ja ilman pipoa. Hei, onks jo kesä?
- Anonyymi
Päässä se vika on jos ei osaa pukeutua sään mukaan!
On jopa aikuisia naisia jotka kulkevat polvista revityissä farkuissa ja ovat olevinaan jotain enemmän?
Onneksi en koskaan ole elänyt "muodin" kekismässä mielikuvissa vaan ihan aitoa omaa elämää! - Anonyymi
Milloinkohan tulee muotiin olla pelkästään alushoususillaan talvella? Julkkikset vilauttelevat jo punaisella matolla vähäpukeisina, niin voisihan tuokin olla muoti, jättää housut pois. Väliäkö sillä jos jäätyy.
Olen nähnyt jopa nuoria miehiä nilkat paljaana. Tuota näki jo pari vuotta sitten, joillakin viisikymppisillä naisillakin. Sanoisin, että nyt se ei enää ole muotia. Last seson. Tuommoiset tempaukset menevät äkkiä ohi. Säälittää että jotkut paljasnilkat vielä sitä trendikkääksi kuvittelevat.
- Anonyymi
Taas tyypillistä, sukupuolelle ominaista typeryyttä tämäkin
- Anonyymi
On se kuitenkin hyvä puoli noissa "huuruissa" ,että ihmisestä näkee jo heti mille tasolle on jäänyt.
No..pitihän se varsikampa saada farkkujen takataskuun 70-luvun lopulla,,,myönnän.- Anonyymi
Kampa on edelleen tallessa. Laatu kampa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874