Mustissa vaatteissa sateella ja pimeässä on hieman riskipeliä. Jos ei hengestään välitä, niin siitä vaan.
Mihin ovat heijastimet unohtuneet?
4
85
Vastaukset
- Anonyymi
Mustat on muotia, heijastimet ei......:::Tehkää heijastimista muodikkaita wink wink 🤣️ Kuka uskaltaa tarttua muotialalla haasteeseen? Vähintään joka syksyksi uus muotimallisto.
- Anonyymi
Minulle on kaikissa takeissa, mitä näin pimeänä vuoden aikana käytän, molemmilla puolin heijastimet. Takkeja on n. 4-5, joten aika monta heijastinta tarvitaan. Mutta ei tarvitse koskaan erikseen muistaa ottaa niitä mukaan!
Hienoja heijastimia niin väriltään kuin kuvioilta löytyy eikä yksi maksa kuin n. 2-5 euroa. Välillä uusin heijastimet sen vuoksi, että teho heikentynyt ja joskus vain sen vuoksi, että on tullut uusia hienoja! - Anonyymi
Heijastimia ei kannata laittaa roikkumaan olkapäähän vaan mahdollisimman alas, että näkyvät auton lähivaloissa.
- Anonyymi
Huppu päässä, kuulokkeet korvilla ja kännykkä kädessä kohti kohtaloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427