Mun mielestäni Jussi kaikesta ihanin
Jussi on ihana
9
946
Vastaukset
- Still_Alive
Nii on...
- mieeee
no on ihan yli-ihana
- minä täällä, kuka siellä...
otko se sinä enary negativen entiseltä foorumilta??? tuu ihmeessä uuteen foorumiin!!! se on löytyy sivulta seittemäntoista uniklubin yleistä jutustelua, negativettäjät tänne- foorumista!! ;)
- Enary86
Nimi.minä täällä...,mä taidan olla siellä.Kävin uudella foorumilla jutustelemassa niin innoissaan
- Nimetön
Niin siis jos tarkotat jussi69....... Vastaa jos voit.... Haluutko olla tämmösen 17wee hesalaisen likan kamu...??
- Enary86
Nimimerkki Nimetön,mä voin olla sun kamu kun sä kerran kysyit multa;)
- anniina
jussi on ihan vastustamaton
- Neuvolatäti
Kuinkas sen laulajan/biisintekijän ulkoinen olemus vaikuttaa itse musiikkiin? Miksi teinitytöt aina "ihastuvat" johonkin rocklaulajaan ja sitten toitottavat bändin loistavuuttaa kaikkialla nolaten itsensä pahasti :S Tämä on ystävällinen neuvo teille, kuunnelkaa sitä musiikkia, älkää imagoa. Samoin, etsikää bändejä, älkää kuunnelko radioiden soittolistoja. Olette kuin lammaskatras.
- Uniklubi-fani
Jussi on niin ihana!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399