Rakkauden ja rajatiedon kanavalle

Anonyymi

Mietin vieläkin mitä tapahtui 2012 kun olin täysin onneton ja en jaksanut uskoa enää mihinkään. Rupesin lukemaan Taavi Kassilan Onnellisuuden joogaa ja aivan yllättäen varoittamatta tapahtui jotain todella outoa. Tulin aivan täyteen rakkautta ja tajuntani laajeni ymmärtämään mitä luin. Olin päivän ajan aivan euforinen ja siitä alkoi henkinen tieni. Eräs näkijä kertoi että minulle näytettiin hetkeksi koko näkymätön todellisuus . Onko teillä vastaavia kokemuksia tai ajatuksia tästä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja nyt kun on kulunut seitsemän vuotta tuosta tapahtumasta, niin mitkä sen suurimmat vaikutukset ovat tänä päivänä?
      Oletko edelleen ns. valaistuneessa tilassa ja jos olet, miten se tulee näkyväksi ja koettavaksesi?

      • Anonyymi

        Valitettavasti tuo valaistuksen tila jäänyt minuun, mutta olen lukenut pari kirjastoa rajatiedon kirjallisuutta, pidän yhteyttä näkijään, mieli on avautunut suurelle kaikkeudelle. En enää pidä institutionaalisia uskontoja minään tai tunnen että kaikki etsivät lopulta Rakkautta. En kestä mitään uskonnollista vihapuhetta. Näkijän kanssa olemme puhuneet, että tuo valmistuneen rakkauden tila on mahdollista saavuttaa mutta pikku hiljaa ja kulkemalla henkistä tietä. Moni asia on loksahtanut paikalleen, elämä oli melko sekaista, mutta nyt se on tyyni. Olen ihan arjessa kiinni, minulla on työ ja perhe, mutta suhtaudun kaikkeen rauhallisesti ja yritän saada ympärilleni iloa ja valoa. Joka päivä pyydän enkeleitä ja henkioppaita avuksi ja niin paljon on kaikki muuttunut että en voi kuin ihmetellä. Rukoilen että saan joskus näkijän tai parantajan lahjan ja voin auttaa tulevassa heräämisessä. Elämme nyt keskellä suurta muutosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tuo valaistuksen tila jäänyt minuun, mutta olen lukenut pari kirjastoa rajatiedon kirjallisuutta, pidän yhteyttä näkijään, mieli on avautunut suurelle kaikkeudelle. En enää pidä institutionaalisia uskontoja minään tai tunnen että kaikki etsivät lopulta Rakkautta. En kestä mitään uskonnollista vihapuhetta. Näkijän kanssa olemme puhuneet, että tuo valmistuneen rakkauden tila on mahdollista saavuttaa mutta pikku hiljaa ja kulkemalla henkistä tietä. Moni asia on loksahtanut paikalleen, elämä oli melko sekaista, mutta nyt se on tyyni. Olen ihan arjessa kiinni, minulla on työ ja perhe, mutta suhtaudun kaikkeen rauhallisesti ja yritän saada ympärilleni iloa ja valoa. Joka päivä pyydän enkeleitä ja henkioppaita avuksi ja niin paljon on kaikki muuttunut että en voi kuin ihmetellä. Rukoilen että saan joskus näkijän tai parantajan lahjan ja voin auttaa tulevassa heräämisessä. Elämme nyt keskellä suurta muutosta.

        Joo, ainahan sitä, yhtä vesimiehen aikaa...


    • Anonyymi

      Olen seurrannut jonkin aikaa tuon rajatiedon kanavan ohjelmia.Täytyy ihmetellä että mikä muu tarkoitus tuossa voisi olla kuin kaupalliset päämäärät.
      Joka toinen päivä esitellään aina joku uusi valoenkeliterapiaa tms. tarjoava parantaja nettisivuineen ja hinnastoineen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe