Emme ole vaihtaneet kuin muutaman sanan, mutta koen olemuksesi luotettavaksi, helläksi, lämpimäksi ja niin kiehtovaksi. Suloisen sunnuntain toivotus, olet mielessäni.
Ajatuksia Plle
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Tutustu tarkemmin niin huomaat olenko sellainen.
- Anonyymi
Ole hyvä. Jos yksipuolista kiinnostusta, ei kannata.
- Anonyymi
Tutustuisin jos olisi mahdollista. P ei vain taida itse haluta :( tämä on vain kommentti sivusta. En ole aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustuisin jos olisi mahdollista. P ei vain taida itse haluta :( tämä on vain kommentti sivusta. En ole aloittaja
Minäkin tutustuisin, jos P:n (ei Pekka) suunnalta tulisi rohkaiseva ele.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä. Jos yksipuolista kiinnostusta, ei kannata.
Uskon että on enää kaksipuolista, ja hyvinkin monipuolista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P saattaa haluta liikaakin. Se voi tehdä rohkeastakin ujon ja välttelevän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P saattaa haluta liikaakin. Se voi tehdä rohkeastakin ujon ja välttelevän...
Tuskinpa jos toinen on ihan suoraan laittanut viestiä eikä P vastaa.
- Anonyymi
Kuka P?
- Anonyymi
Pekan fanit taas.
- Anonyymi
En kerro nimeä koska täällä on näitä trolleja. Naisesta kuitenkin on kyse. T: 17:37
- Anonyymi
Onks Pekalla joku oma fanklubi täällä palstalla?
Ja kuka on managerina? Suomi-filmit? 😅✋- Anonyymi
Näyttää olevan, koska eihän tässä muita nimiä koskaan mainita. Pelkkä P ei ole nimi.
- Anonyymi
Aloitus ei ole minulta vaikka minäkin olen tänne oman aloitukseni tehnyt. Samat ajatukset omasta P:stäni vaikken tunnekaan hyvin. ☺️
- Anonyymi
Jaahas, että täälä on useammalla oma Pee...
Mäkin muistan yhen Peen josta tykkään💜
- Anonyymi
Mikään ei multa, en harrasta kirjainleikkejä, lasten hommia!
- Anonyymi
Niin, kyllähän se ihmisillä on yleensä nimi, eikä vain kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kyllähän se ihmisillä on yleensä nimi, eikä vain kirjain.
Tämä on anonyymi keskustelupalsta, ei tinder!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on anonyymi keskustelupalsta, ei tinder!
Eikö tämä ole ikävöintipalsta, kuka se kirjaimia kaipaa. Kannattaisi hiukan laittaa enemmän, että sen kohteen paremmin tavoittaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä ole ikävöintipalsta, kuka se kirjaimia kaipaa. Kannattaisi hiukan laittaa enemmän, että sen kohteen paremmin tavoittaisi.
Onko täältä tarkoitus tavoittaa? Käsittääkseni tämän tarkoitus on keskustella tunteista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täältä tarkoitus tavoittaa? Käsittääkseni tämän tarkoitus on keskustella tunteista...
Mikä tarkoitus kullakin, yhtä kuin tuuleen pieraisee.
- Anonyymi
https://youtu.be/axcrzvV55dQ Linkissä tärkeää tietoa
- Anonyymi
Peet on hermanneja tai muita veikkoja, joka lähtöön
- Anonyymi
Ja S on narsistinen valehtelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja S on narsistinen valehtelija.
Ei ole uusi uutinen tuo.
- Anonyymi
Minun P ei ole. Hän on ihana mies.
- Anonyymi
En pahaa en vaan tiedä
- Anonyymi
Petri on hyvä mies sinulle!
- Anonyymi
Mukavaltahan tuo vaikuttaa, totta. Terveisin toinen P:)
- Anonyymi
Täällähän sitä ollaan... T:Pete
- Anonyymi
Mut siihen nuorempaan olen kylläkin ihastunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837