Aihealueet

Listaukset

Ajatuksia Plle

Anonyymi

Emme ole vaihtaneet kuin muutaman sanan, mutta koen olemuksesi luotettavaksi, helläksi, lämpimäksi ja niin kiehtovaksi. Suloisen sunnuntain toivotus, olet mielessäni.

30

327

Vastaukset

• Kiitos. Tutustu tarkemmin niin huomaat olenko sellainen.

• Ole hyvä. Jos yksipuolista kiinnostusta, ei kannata.

• Tutustuisin jos olisi mahdollista. P ei vain taida itse haluta :( tämä on vain kommentti sivusta. En ole aloittaja

• Anonyymi kirjoitti:

Tutustuisin jos olisi mahdollista. P ei vain taida itse haluta :( tämä on vain kommentti sivusta. En ole aloittaja

Minäkin tutustuisin, jos P:n (ei Pekka) suunnalta tulisi rohkaiseva ele.

ap

• Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä. Jos yksipuolista kiinnostusta, ei kannata.

Uskon että on enää kaksipuolista, ja hyvinkin monipuolista.

• Anonyymi kirjoitti:

Tutustuisin jos olisi mahdollista. P ei vain taida itse haluta :( tämä on vain kommentti sivusta. En ole aloittaja

P saattaa haluta liikaakin. Se voi tehdä rohkeastakin ujon ja välttelevän...

• Anonyymi kirjoitti:

P saattaa haluta liikaakin. Se voi tehdä rohkeastakin ujon ja välttelevän...

Tuskinpa jos toinen on ihan suoraan laittanut viestiä eikä P vastaa.

• Kuka P?

• Pekan fanit taas.

• En kerro nimeä koska täällä on näitä trolleja. Naisesta kuitenkin on kyse. T: 17:37

• Onks Pekalla joku oma fanklubi täällä palstalla?
        Ja kuka on managerina? Suomi-filmit? 😅✋

• Näyttää olevan, koska eihän tässä muita nimiä koskaan mainita. Pelkkä P ei ole nimi.

• Aloitus ei ole minulta vaikka minäkin olen tänne oman aloitukseni tehnyt. Samat ajatukset omasta P:stäni vaikken tunnekaan hyvin. ☺️

• Jaahas, että täälä on useammalla oma Pee...
          Mäkin muistan yhen Peen josta tykkään💜

• Mikään ei multa, en harrasta kirjainleikkejä, lasten hommia!

• Niin, kyllähän se ihmisillä on yleensä nimi, eikä vain kirjain.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, kyllähän se ihmisillä on yleensä nimi, eikä vain kirjain.

Tämä on anonyymi keskustelupalsta, ei tinder!

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on anonyymi keskustelupalsta, ei tinder!

Eikö tämä ole ikävöintipalsta, kuka se kirjaimia kaipaa. Kannattaisi hiukan laittaa enemmän, että sen kohteen paremmin tavoittaisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö tämä ole ikävöintipalsta, kuka se kirjaimia kaipaa. Kannattaisi hiukan laittaa enemmän, että sen kohteen paremmin tavoittaisi.

Onko täältä tarkoitus tavoittaa? Käsittääkseni tämän tarkoitus on keskustella tunteista...

• Anonyymi kirjoitti:

Onko täältä tarkoitus tavoittaa? Käsittääkseni tämän tarkoitus on keskustella tunteista...

Mikä tarkoitus kullakin, yhtä kuin tuuleen pieraisee.

• Peet on hermanneja tai muita veikkoja, joka lähtöön

• Ja S on narsistinen valehtelija.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja S on narsistinen valehtelija.

Ei ole uusi uutinen tuo.

• Minun P ei ole. Hän on ihana mies.

• En pahaa en vaan tiedä

• Petri on hyvä mies sinulle!

• Mukavaltahan tuo vaikuttaa, totta. Terveisin toinen P:)

• Täällähän sitä ollaan... T:Pete

• Mut siihen nuorempaan olen kylläkin ihastunut...

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        226
        11068
      2. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        271
        5874
      3. Martina manipuloi

Martina taas manipuloi hän on suuri teeskentelijä rooli vaihdetaan lennosta. Ensin suuri uhri nyt on tarve tuoda esille että on jotain onnellista me
        Kotimaiset julkkisjuorut
        74
        1066
      4. Sofia oli astiaostoksilla

Vähänkö söpöä, kun oli ihastelemassa astioita kaupassa. Minusta hän on niin symppis ja luulisin, että osaa iloita monista asioista aidosti. Onhan Bam
        36
        768