Millä tekniikoilla saa helpoiten Baarist sexii.
Baarista seksii
14
1114
Vastaukset
- Anonyymi
ei römppä - salo - salovaara- slaimi eli salmi saa ikinä millään.
Vantaan Tulisuudelmassa ei mitään tekniikoita tarvii siellä horoja paljon ..antaa varmasti ..nautinnon ja taudit😁
- Anonyymi
Ei tuo vielä mitään. Respectit mamuille, he saavat nuorilta suomalaisilta pesää ilman mitään ihme konsteja tai tiettyjä baareja. He saavat kadultakin pimppiä vastaantulevilta likoilta ja vielä pimeässäkin.
Kaveri luotti joskus todennäköisyyslaskentaan. Jos kapakassa on tietty määrä naisia, aina joku niistä on lähtenyt hakemaan panoseuraa. Kun menee ja kysyy kaikilta, möi mitä kuuluu, mä oon "Kalle" mennäänkö tanssimaan, vai haluatko mennä panemaan. On jollain todennäköisyydellä pakko onnistua.
Ja jumalasta, se onnistui useimmiten. No treenattu nuorimies, mikäs siinä.
Ole riittävän selvin päin
Tanssi
Juttele mahdollisimman monen kanssa
Jos tilanne ei etene vaihda seuraa
Jos koko kuppila vaikuttaa vaikealta vaihda kuppilaa
Jos tilanne vaikuttaa lupaavalta, kysy suoraan
Älä lannistu vaan jatka eteenpäin
Jos yrität liian monen kanssa, se huomataan, vaihda kapakkaa.
Kaikki kapakassa ei ole hakemassa miesseuraa ja ne sanoo sen, usko ja poistu tilanteesta.
Ei nämä asiat viimeiseen pariin kymmeneen vuoteen ole muutunut.- Anonyymi
No ei sitä naiselta tartte kysyä että haluaako se seksiä. Jos olet vahvempi kuin nainen, niin todennäköisyys ja naiselta asian kysyminen on täysin irrelevanttia.
- Anonyymi
Raiskaamalla.
- Anonyymi
Tehokkainta on ollut selvin päin kysyä järjestyksessä suoraan lähdetäänkö panemaan.
Kun kokeilet niin tulet yllättymään. Välillä saattaa tulla läpsy poskelle, mutta tulee myös pillua. - Anonyymi
Pari 500 euron seteliä auttaa varmaan paljon
- Anonyymi
Olen kerran iskenyt naisen sänkyyn kysymällä heti alkuillasta mitä teen en saa silmiäni irti susta, pitääkö mun vaihtaa kapakkaa vai ottaa sut mukaan ja lähteä kotia. Johon tää nainen vastasi juon paukun loppuun niin lähdetään..parhaita panoja sain sillojn..
- Anonyymi
Kuinka monen kanssa oot paneskel
- Anonyymi
Joskus laskin pääsin yli sataan kumppaniin. Työni vuoksi onnistui helposti matkustin ympäri suomea ja asuin hotellissa, siihen aikaan reppurit yöpyivät sellaisissa paikoissa missä viikolla ravintolassa tanssit, naiset hakeutuivat tansseihin kun reppureita hotelli täynnä.
- Anonyymi
Sulla tehokkaat kehut, nainen heti valmis ja sulla etumus somasti pullottelee
- Anonyymi
menen miesten vessaan ja kysyn: saanko imeä sun munaa.
Lähes kaikki miehet panee munansa suuhuni ja saa imeä.
Seuraavalla kerralla ei tarvitse edes kysyä vaan mies panee munansa suuhuni. - Anonyymi
Kysymällä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3832864Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944442695- 1221546
- 461305
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo901133Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26901- 56873
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39845Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121822En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30809