Baarista seksii

Anonyymi

Millä tekniikoilla saa helpoiten Baarist sexii.

14

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei römppä - salo - salovaara- slaimi eli salmi saa ikinä millään.

• Vantaan Tulisuudelmassa ei mitään tekniikoita tarvii siellä horoja paljon ..antaa varmasti ..nautinnon ja taudit😁

• Anonyymi

Ei tuo vielä mitään. Respectit mamuille, he saavat nuorilta suomalaisilta pesää ilman mitään ihme konsteja tai tiettyjä baareja. He saavat kadultakin pimppiä vastaantulevilta likoilta ja vielä pimeässäkin.

• Kaveri luotti joskus todennäköisyyslaskentaan. Jos kapakassa on tietty määrä naisia, aina joku niistä on lähtenyt hakemaan panoseuraa. Kun menee ja kysyy kaikilta, möi mitä kuuluu, mä oon "Kalle" mennäänkö tanssimaan, vai haluatko mennä panemaan. On jollain todennäköisyydellä pakko onnistua.

Ja jumalasta, se onnistui useimmiten. No treenattu nuorimies, mikäs siinä.

Ole riittävän selvin päin
      Tanssi
      Juttele mahdollisimman monen kanssa
      Jos tilanne ei etene vaihda seuraa
      Jos koko kuppila vaikuttaa vaikealta vaihda kuppilaa
      Jos tilanne vaikuttaa lupaavalta, kysy suoraan
      Älä lannistu vaan jatka eteenpäin
      Jos yrität liian monen kanssa, se huomataan, vaihda kapakkaa.
      Kaikki kapakassa ei ole hakemassa miesseuraa ja ne sanoo sen, usko ja poistu tilanteesta.

Ei nämä asiat viimeiseen pariin kymmeneen vuoteen ole muutunut.

• Anonyymi

No ei sitä naiselta tartte kysyä että haluaako se seksiä. Jos olet vahvempi kuin nainen, niin todennäköisyys ja naiselta asian kysyminen on täysin irrelevanttia.

• Anonyymi

Raiskaamalla.

• Anonyymi

Tehokkainta on ollut selvin päin kysyä järjestyksessä suoraan lähdetäänkö panemaan.
      Kun kokeilet niin tulet yllättymään. Välillä saattaa tulla läpsy poskelle, mutta tulee myös pillua.

• Anonyymi

Pari 500 euron seteliä auttaa varmaan paljon

• Anonyymi

Olen kerran iskenyt naisen sänkyyn kysymällä heti alkuillasta mitä teen en saa silmiäni irti susta, pitääkö mun vaihtaa kapakkaa vai ottaa sut mukaan ja lähteä kotia. Johon tää nainen vastasi juon paukun loppuun niin lähdetään..parhaita panoja sain sillojn..

• Anonyymi

Kuinka monen kanssa oot paneskel

• Anonyymi

Joskus laskin pääsin yli sataan kumppaniin. Työni vuoksi onnistui helposti matkustin ympäri suomea ja asuin hotellissa, siihen aikaan reppurit yöpyivät sellaisissa paikoissa missä viikolla ravintolassa tanssit, naiset hakeutuivat tansseihin kun reppureita hotelli täynnä.

• Anonyymi

Sulla tehokkaat kehut, nainen heti valmis ja sulla etumus somasti pullottelee

• Anonyymi

menen miesten vessaan ja kysyn: saanko imeä sun munaa.
      Lähes kaikki miehet panee munansa suuhuni ja saa imeä.
      Seuraavalla kerralla ei tarvitse edes kysyä vaan mies panee munansa suuhuni.

• Anonyymi

Kysymällä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1622
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      35
      740
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      689
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe