”Mukavaa joulun odotusta sinulle! Olen katsellut sinua etäältä ohi kiitävän minuutin joskus 10 vuotta sitten. En tiedä nimeäsi, en ikääsi enkä muutakaan sinusta, mutta rakastuin sinuun siinä hetkessä enkä ole voinut ajatella kuin sinua siitä eteenpäin 24/7! En tiedä muistatko kuinka 5 sekunttia vilkaisit minua ja hymyilit..sitten katosit enkä ole nähnyt sinua sen jälkeen missään.
Voi rakas miten rakastan sinua. Mitä jos nähtäis ennen joulua ja selvitettäis nämä meidän välimme. Olemme leikkineet tätä kissaa ja hiirtä niin kauan. ”
Tekstari jonka lähetän sinulle nainen tänä joulukuuna
Hei kulta ihanuus!
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi että! Laitakin sen tekstarin sitten ;)
- Anonyymi
Tuo kuulostaa aika stalkkerimaiselta. Älä sitten ala täällä vinkumaan jos vastapuoli estää sinun numerosi.
- Anonyymi
Voi tätäkö mun uneni tiesi! Näin unta että kohdattiin joskus 2030-luvulla mut tais unessani olla vuosiluku väärin. Voi tätä ihanuutta ja joulujen joulua. Nyt heti se txt tulemaan . Nyt jännittää että muistanko kaikki unet ja montako tekstaria tulee. Riittääkö piparia kaikille ja maistuiko klöki. Tip tapittelemisiin!
- Anonyymi
Keksi kuule parempia juttuja. Aina sama stoori kiitos😏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862