siitä, että onko se Me Too-asia, jos menen tänään peiton alle sinä mielessä?😀
Mies, mitä mieltä olet
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No tottakai on! Mutta on myös asioita, joita voidaan yhdessä lakaista maton alle...
- Anonyymi
Täytyykin hommata sitten iso matto😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyykin hommata sitten iso matto😀
Sitten se täytyy.
- Anonyymi
Se #mentoo ja nautiskele menemään vaan..
- Anonyymi
Ei haittaa jos eräs nainen kuvittelee minut luokseen, kunhan ei tee ajatuksella minusta mitään saastaista. Ehkä kuvittelee käteni käteensä. Rakastelu ja hellyys on sitä varten, kun on naimisissa. No seurustellessa saa halata ja antaa pusun poskelle.
- Anonyymi
Myhverökö se siinä, pitkästä aikaa..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myhverökö se siinä, pitkästä aikaa..?
Joo, olen se minä. Moi.
- Anonyymi
Saa sitä maistaa omalla kielellä toisen kieltä kait☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ottaa toisen hius tupsun sormiensa väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, olen se minä. Moi.
Moi Myhverö. Mitä kuuluu? Ootatko joulua?
T. Kaisla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan tee tuommoista muutoin kuin himosta. En halua tehdä mitään moista. Maltti on valttia. Mitä enemmän hätäilee ja oikoo sitä onnettomamman suhteen ja elämän saa. Ahkeruus, sinnikkyys, uskollisuus ja itsekuri palkitaan. Jos lähtökohta on omat himot niin suhde tai "rakkaus" päättyy kun niille ei saa tyydytystä. Parempi on löytää vaimo kenen kanssa voi olla koska hän on iloksi. Kenen luokse haluaa mennä kotio koska hänen seurassaan on hyvä olla. Mikään läheisyys tai intiimi kanssakäyminen toisen naisen kanssa ei korvaa semmoista vaimoa. Uskon että sisimmässään jokainen kaipaa tai ainakin tarvitsee tuollaista suhdetta ja rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan tee tuommoista muutoin kuin himosta. En halua tehdä mitään moista. Maltti on valttia. Mitä enemmän hätäilee ja oikoo sitä onnettomamman suhteen ja elämän saa. Ahkeruus, sinnikkyys, uskollisuus ja itsekuri palkitaan. Jos lähtökohta on omat himot niin suhde tai "rakkaus" päättyy kun niille ei saa tyydytystä. Parempi on löytää vaimo kenen kanssa voi olla koska hän on iloksi. Kenen luokse haluaa mennä kotio koska hänen seurassaan on hyvä olla. Mikään läheisyys tai intiimi kanssakäyminen toisen naisen kanssa ei korvaa semmoista vaimoa. Uskon että sisimmässään jokainen kaipaa tai ainakin tarvitsee tuollaista suhdetta ja rakkautta.
Siinäs poijat kuulitta totuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suukottelu kuuluu seurusteluun se on okei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi Myhverö. Mitä kuuluu? Ootatko joulua?
T. KaislaSe oletkin sinä Kaisla! Mulle kuuluu ihan hyvää. Aina on jokaisessa päivässä omat murheensa mutta pärjään. Vähän liikaa olen itsekseni. Odotan joo Joulua. Mukavaa nähdä läheisiään. Lahjoja mietin, että mitä ostaisin. En ole semmoisessa kauhean hyvä kun en niistä itse piittaa mutta yritän jotakin keksiä. Mitä sinulle kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kauniisti ajateltu. Kyllä suhteessa voi olla iloa. Tasapaino pitää säilyttää, kun arkielämä on rankkaa kuitenkin. Voi suoda pienen hengähdyksen välillä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oletkin sinä Kaisla! Mulle kuuluu ihan hyvää. Aina on jokaisessa päivässä omat murheensa mutta pärjään. Vähän liikaa olen itsekseni. Odotan joo Joulua. Mukavaa nähdä läheisiään. Lahjoja mietin, että mitä ostaisin. En ole semmoisessa kauhean hyvä kun en niistä itse piittaa mutta yritän jotakin keksiä. Mitä sinulle kuuluu?
Mukava kuulla sinusta. Toivon ettet ole yksinäinen vaikka oletkin yksin. Mäkin odotan joulua ja pidän silloin parin viikon loman töistä.
Mun elämä on työntäyteistä, mutta tykkään siitä kun saan tehdä rakasta työtä. Joskus hymy ja kyyneleet ovat paras palaute ihmisten kasvoilla. Jotain lahjajutskia lähimmille ja ystäville. En tykkää kerskakulttuurista enkä pröystäilystä. Missä vietät joulua Myhverö?
🌾 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla sinusta. Toivon ettet ole yksinäinen vaikka oletkin yksin. Mäkin odotan joulua ja pidän silloin parin viikon loman töistä.
Mun elämä on työntäyteistä, mutta tykkään siitä kun saan tehdä rakasta työtä. Joskus hymy ja kyyneleet ovat paras palaute ihmisten kasvoilla. Jotain lahjajutskia lähimmille ja ystäville. En tykkää kerskakulttuurista enkä pröystäilystä. Missä vietät joulua Myhverö?
🌾Joo, en ole yksinäinen. Joskus tuntuu yksinäiseltä mutta Jeesus on kanssani kuitenkin kaikkialla.
Mullakin on paljon töitä tosin palkintoni on se kun saan jonkin pitkäaikaisen työn valmiiksi ja näen lopputuloksen. Huomaan että sä osaat olla ihmisten kanssa. Se on minusta ihailtavaa. Minä oon aika usein liiankin kylmän looginen ja analyyttinen ja semmoinen mörökölli.
Vietän joulun lapsuuden kodissani, missä sinä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suukottelu kuuluu seurusteluun se on okei.
Jos poskille antaa pusuja. Mutta ei pidä antaa valtaa himoilleen. Kun minä uskon, että mies ja nainen on tarkoitettu toisilleen loppuelämäksi jos johonkin ryhtyvät. Ensin on otettava yhdessä selvää haluaako kumpikin olla toisensa kanssa elämänsä loppuun saakka. Että molemmista se ajatus on hyvä ja molemmat sitä tahtovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, en ole yksinäinen. Joskus tuntuu yksinäiseltä mutta Jeesus on kanssani kuitenkin kaikkialla.
Mullakin on paljon töitä tosin palkintoni on se kun saan jonkin pitkäaikaisen työn valmiiksi ja näen lopputuloksen. Huomaan että sä osaat olla ihmisten kanssa. Se on minusta ihailtavaa. Minä oon aika usein liiankin kylmän looginen ja analyyttinen ja semmoinen mörökölli.
Vietän joulun lapsuuden kodissani, missä sinä?Jeesus onkin mitä parhain tyyppi. Hän ei hyljeksinyt ketään, rakasti vain ja rakastaa.
Kiva, että sinullakin on töitä. Se antaa mielekkyyttä ja elämän sisältöä. Vaikkei se mikään itseisarvo ole ihmiselle.
Mistähän syystä minun on vaikea uskoa, että olet mörökölli? Ei minulle ole tullut sinusta sellaista vaikutelmaa... Jos olet analyyttinen, niin sitten meitä on kaksi sellaista.
Minä tykkään ihmisistä ja viihdyn ihmisten parissa(töissä). Vapaalla olen erakko ja epäsosiaalinen. Kaipaan hiljaisuutta ja yksinoloa. Kotona minä olen joulun. Minulla ei oikeastaan ole enää ns. lapsuuden kotia.
Hyviä ja levollisia unia sinulle Myhverö🌾 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus onkin mitä parhain tyyppi. Hän ei hyljeksinyt ketään, rakasti vain ja rakastaa.
Kiva, että sinullakin on töitä. Se antaa mielekkyyttä ja elämän sisältöä. Vaikkei se mikään itseisarvo ole ihmiselle.
Mistähän syystä minun on vaikea uskoa, että olet mörökölli? Ei minulle ole tullut sinusta sellaista vaikutelmaa... Jos olet analyyttinen, niin sitten meitä on kaksi sellaista.
Minä tykkään ihmisistä ja viihdyn ihmisten parissa(töissä). Vapaalla olen erakko ja epäsosiaalinen. Kaipaan hiljaisuutta ja yksinoloa. Kotona minä olen joulun. Minulla ei oikeastaan ole enää ns. lapsuuden kotia.
Hyviä ja levollisia unia sinulle Myhverö🌾Niin, Hänessä on rakkaus ja armo ne haluaville ja lopulta tuomio muille. Maailma on minusta muuttunut liian työkeskeiseksi. Siksi Suomessa ja Euroopassa on syntyvyyskin romahtanut kun tehdään vaan töitä. Maailma ei ole ihmiselle hyvä paikka. Työ antaa merkitystä mutta jättää kaipauksen johonkin parempaan. Jeesus on kiva kun Hän oikeasti tarjoaa parempaa. Se on mitä jokainen oikeasti tarvitsee, mutta harva lopulta huolii. Se surettaa. Ikuinen elämä onnessa ja autuudessa. Etkai sinä ole yksin jouluna? Vaikka joulun yksin viettäviä on Suomessakin varmaan paljon. Öitä Kaisla, nuku hyvin.
- Anonyymi
Pakko kommentoida, että tämä aloitus ei t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n ole minulta, jos dorka S-mies niin kuvittelit.
- Anonyymi
Kunnollises niiku kieles se sanotaan et kahedorga. Toi dorka kuulostaa nii lepsulta, et iha ällöttää. 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnollises niiku kieles se sanotaan et kahedorga. Toi dorka kuulostaa nii lepsulta, et iha ällöttää. 👻
Kirjoitat kuin LöJöLö
- Anonyymi
Mieluiten tulisit tänne, niin nukuttaisiin saman peiton alla. Onhan tuo toisaalta parempi kuin ei mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595900Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242441No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402095- 192028
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61629Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83122281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085