Sori olen edelleen valveilla ja haaveilen sinusta miehinen mies.
Näenköhän sinua enää koskaan
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uskoisin että näet. 😉
- Anonyymi
Minä ainakin yritän parhaani, että näkisimme. Nukuhan nytten! <3
- Anonyymi
Okei unia raksuli.
Ap - Anonyymi
Pidän sulle peukkuja asian suhteen.
Maanantaipäivää sulle. - Anonyymi
Jaahas, se on taas ollunna aamuyön palstapellehermanni sydänten piirtelypäällä :))
- Anonyymi
Leikitkö sinä ihmisellä ja ihmisillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikitkö sinä ihmisellä ja ihmisillä.
En leiki miksi tuollaisia kysyt? Olen vain arka anteeksi.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApMiksi itse kutsuisit tätä touhuasi, yötä myöten piirrat sydämiä kenelle milloinkin?
Leikitkö tuntevasi ne kaikki vai mikä on se juju? Juuri tuollainen tapa on erittäin julmaa mikäli sinulla on ihminen joka näkee kaiken touhusi. Ja se on leikkimistä ihmisellä kuten joku tuossa hienosti asian ilmaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse kutsuisit tätä touhuasi, yötä myöten piirrat sydämiä kenelle milloinkin?
Leikitkö tuntevasi ne kaikki vai mikä on se juju? Juuri tuollainen tapa on erittäin julmaa mikäli sinulla on ihminen joka näkee kaiken touhusi. Ja se on leikkimistä ihmisellä kuten joku tuossa hienosti asian ilmaisi.En ole piirtänyt sydämiä kenelle vaan kuin yhdelle ja samalle miehelle.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApEihän siinä ap lta kysytty vaan vastanneelta mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä ap lta kysytty vaan vastanneelta mieheltä.
Empä voinut tietää keneltä kysyttiin koska aloitus on minun.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse kutsuisit tätä touhuasi, yötä myöten piirrat sydämiä kenelle milloinkin?
Leikitkö tuntevasi ne kaikki vai mikä on se juju? Juuri tuollainen tapa on erittäin julmaa mikäli sinulla on ihminen joka näkee kaiken touhusi. Ja se on leikkimistä ihmisellä kuten joku tuossa hienosti asian ilmaisi.Eikö se sydäntenpiirustelija leiki ihan itsellään kun näyttelee kaikenmaailman raksujaan ja kirjaimet vaan pomppii kuin mummobingossa/samat maneerit pyörii uudelleen ja uudelleen. Vain täydellinen epäonnistuja päätyy leikkimään seuraelämäänsä palstoille....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä ap lta kysytty vaan vastanneelta mieheltä.
No sepä juuri kun herra AP ja vierailevat sydämet on yksi ja sama henkilö, kirjoittelee siis itselleen yötä myöten. Eikö sekavuus paljasta?
- Anonyymi
en usko että näet samassa muodossa mitä roolini.
roolin ylläpito oli liian raskasta, jätin liikaa pieniä vihjeitä ja ihmiset alko kyselemään liikaa.- Anonyymi
Trolloile vaan lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolloile vaan lisää.
en trolloile enää..
siinä vaiheessa kun roolin takia joutuu suljetulle nii tajua että vitut sitä. 8,D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolloile vaan lisää.
hyvää päivän jatkoa trolli epäilijälle.
- Anonyymi
roolini ohjelmoijille lähetän semmoisia terveisiä että unohditte ohjelmoida loppuelämän ja ammatinvalinnan esim. minkä ammatin roolini oli tarkoitus valita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
roolini ohjelmoijille lähetän semmoisia terveisiä että unohditte ohjelmoida loppuelämän ja ammatinvalinnan esim. minkä ammatin roolini oli tarkoitus valita?
Miten kirjoituksesi liittyy minun aloitukseeni? Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kirjoituksesi liittyy minun aloitukseeni? Ap
kysyit että näetkö enää koskaan, vastasin että et näe enää minua koska se oli roolia vain mitä luulit minun olevan.
johonka sitten joku minua tuntematon ihminen tuli kutsumaan minua trolliksi, ja yritin vastata hänellä nätisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en trolloile enää..
siinä vaiheessa kun roolin takia joutuu suljetulle nii tajua että vitut sitä. 8,DNiin, se pieni identiteettihämmennyksesi saatetaan katsoa ongelmalliseksi.
- Anonyymi
Miehinen mies kiittää ajatuksista ja haaveista.
- Anonyymi
Juuri sinulle kirjoitin.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sinulle kirjoitin.
ApSulla ne miehet vaihtuu kuin sukat..
J-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ne miehet vaihtuu kuin sukat..
J-miesEi ole vaihtunut.
Ap
- Anonyymi
Onkohan pitkä mies päikkäreitä nukkumassa hänelle on aloitus. 🙂
Ap - Anonyymi
Tuu maistaan kakkua jos tahdot.
- Anonyymi
Se on kumma kun ei saa ihastumisestaan enää kertoa. Tulee joku syyllistämään onko tuo tervettä vai vain skitsoa? Eikö sinkku saa ihastua?
Ap - Anonyymi
Kyllä saa ihastua ja jopa rakastua mutta täällä palstoilla ee kannata moist harrastaa kun trollit ja tenavat mellastaa tääl. Ne ei tiä ihastumisest taikka rakastumisest tiedä vittuikaa .
- Anonyymi
Hyvin kirjoitit. 👍
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872