SDP Kriisi

Anonyymi

Paatero erosi pysyvästi, Husu erotettiin määräajaksi, al tae selvisi saikulla ja anteeksipyynnöllä.
Miten käy Antin tässä "tasa-arvoisessa" arvopohjaryhmässä, jossa jokaista kohdellaan eri tavoin taustan, etnisyyden ja sukupuolen mukaan?

Jos hallitus ei kaadu, se tuo vain vähän lisäaikaa.
Vihreiden edustajatkin ovat jo jonossa seuraaviin selvityksiin ja kriiseihin.
Haavisto joutuu eroamaan, miten sitten Ohisalo, joka on lietsonut epäluottamusta poliisia kohtaan?

Keskustako tahtoisi jatkaa tällaisessa hallituksessa?

Se on uudet vaalit.

6

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksikään hallituspuolue ei halua samalle viivalle Persujen kanssa nykyisessä tilanteessa.
      Rinne antaa hallituspuolueille mitä ne kehtaa pyytää. ne kyllä kehtaa. Hallitus pysyy, ehkä pääministeri vaihtuu.

      • Anonyymi

        No katsotaan vielä Haaviston ja Ohisalon tapaukset.
        Keskustan käsissä se on kuinka alas antaa kannatuksensa laskea.
        Vielä saa nähdä mitä vasemmistolla on salattavaa.
        Tulessa sellainen selkkaus, että hallitus kaatuu ja keskustan kannatus siinä mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katsotaan vielä Haaviston ja Ohisalon tapaukset.
        Keskustan käsissä se on kuinka alas antaa kannatuksensa laskea.
        Vielä saa nähdä mitä vasemmistolla on salattavaa.
        Tulessa sellainen selkkaus, että hallitus kaatuu ja keskustan kannatus siinä mukana.

        Nämä viherterroristit pitää karkottaa Suomesta, pysyvästi, eivät aiheuta muuta kuin vahinkoa.


    • Parhaiten kävisi jos hallitus kaadetaan ja pidetään uudet vaalit.

      Vaikka Halla-aho pääsisikin ensiksi muodostamaan hallitusta niin tuskin hän saisi muita mukaan isommin.

      Taitavat sitä tosin pelätä mutta nykymenolla voipin olla jotta nykyiset hallituspuolueet tavataan varsinaisten vaalien aikaan housut kintuissa ja tulos on vielä huonompi niiden kannalta.

      SDP va vasemmistoliitto eivät kuitenkaan ole sopivia nykyisen Suomen ohjiin. Ne kun eivät katso kansan parasta vaan vain oman neljänneksensä parhaaksi uskovaansa linjaa. Se tosin ei ole totta siinäkään tarkoituksessa.

      Paras linja on se joka tuottaa eniten, ei se jolla jaetaan rahat ilman vastinetta, kuten sosialistit pyrkivät tekemään.

      • Anonyymi

        Mieluummin koko nykyhallitus nurin, on uhka Suomelle ja suomalaisuudelle. Demariämmät saivat jo konfliktin Unkarin ja osittain Puolankin kanssa aikaan.

        Sama mätä linja hallituksessa ja totuutta kiertäviä ketkuja. Rinne erotettava pohja-arvoineen.
        Haavisto toimii kuin olisi Suomen johtava hallitsija, noiden Alholin isis hörhöjen puolesta.

        Ja Ohisalo kuuluu vaihtavan Maahanmuuttoviraston väkeä maahamme tunkeutumiseen suopeammin suhtautuviin, johan se lisäsi määrärahoja hampparien loputtomiin tutkintoihin.

        Yksikään noista ministereistä ei toimi Suomen ja suomalaisten etujen puolesta, vaan omaa kansaa vastaan.

        RKP:n niljakas "vääryysministeri" kiirehti jo RKP:n ansaitsemattomat ministeripaikat varmistelemaan kannanotollaan Rinteen puolesta.

        Hänestä Rinne "ansaitsee toisen mahdollisuuden", eipä tainnut esim. Jäätteenmäki sitten ansaita Mooses Lipposelta samaa, kun joutui eroamaan heti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe