Toivottavasti saan

Anonyymi

halata sua heti kun seuraavan kerran tavataan nenätysten ja sit kuiskaan sulle et on ollut ikävä ;) :)

41

656

Vastaukset

• Mulla on ikävä Pekkaaaaaa.

• Milloin aiot tavata seuraavan kerran?

• Silloin kun näen hänet.

• No sepä se ongelma onkin kun en tiedä milloin, saati edes sitä näenkö enää koskaan, kuin ehkä korkeintaan jossain kaupungilla ohimennen. :( mut haaveet alkoi taas elämään..

• No, just noin on ollut tarkoitus sanoa minunkin hänelle, kun kohdataan. Jos vain sille on rahallinen paikka.

• Rauhallinen paikka pitäisi löytäää.

• Anonyymi kirjoitti:

Rauhallinen paikka pitäisi löytäää.

VR wc????

• Anonyymi kirjoitti:

VR wc????

Ei vaan sellainen missä voi jutella.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan sellainen missä voi jutella.

Niin. Tarvitaan hyvä ja rauhallinen paikka, että voi viestittää enemmän kuin vain hyvän päivän ystävyyttä. Esimerkiksi halata ja leikkimielisesti hullutella.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Tarvitaan hyvä ja rauhallinen paikka, että voi viestittää enemmän kuin vain hyvän päivän ystävyyttä. Esimerkiksi halata ja leikkimielisesti hullutella.

Niin halata ja olla lähellä.

• Mahtaakohan... Ihan kuin olisin tunnistanut tänään keskustassa, mutta vasta jälkikäteen.

• Jos olet se yksi vanha ukko, niin ei kiitos. En sekaannu itseäni yli 10 vuotta vanhempiin. Pidä siis tieto itselläsi.

• Alkon kautta joulua viettään. 😞
      T: Vanha ukko

• Taidat oikeasti olla hulluna siihen vanhaan ukkoon. Vai miksi Ikävä-palstalle muuten kirjoittaisit? :)

• Halataan ja kuiskaan sullekin jotain.. Tänään meinasin jäädä silmiisi kiinni :)

• Pyydän sut teelle jos tunnistan sut täältä ;)

• Hän on tainnut kyllä tunnistaa mut jo aika monta kertaa näiden vuosien aikana mikäli täällä vierailee ja näin kyllä uskon hyvin vahvasti ;)

• Senkun kuulis. Jää vain mielikuvituksen tuotteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Senkun kuulis. Jää vain mielikuvituksen tuotteeksi.

Onnistutko halaamaan helpommin? 🙃

• Pyytäis jo!

• Anonyymi kirjoitti:

Onnistutko halaamaan helpommin? 🙃

Mielikuvituksissa, kyllä onnistuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän on tainnut kyllä tunnistaa mut jo aika monta kertaa näiden vuosien aikana mikäli täällä vierailee ja näin kyllä uskon hyvin vahvasti ;)

No ehkä hän on, mutta minä olen minä ja kaipaan A-mieheltä "pommin"varman tunnisteen. Jotta pyytäisin teelle.

• No ootko tunnistanu vielä

• Mä vien naisen vaikka vihille seuravan kerran kun nähään jos hallitus kaatuu ja hyvä voittaa. Valehtelijat ja itsensä lain yläpuolelle nostavat pois vallasta.

• Kerranpa halattiin ja olisin halunnut jäädä siihen hetkeen. <3
    Koolta -->Jiille

• Tapahtuisipa tuo hänen kanssaan. En tarttis mitään muuta joululahjaa keneltäkään.

• Minäkin haluaisin kerran vielä halata koskettaa vaikken saa 💔

• Halattaisiin vähän pidempään kuin silloin. Kuiskaisin korvaasi, että tykkään susta.

• Huomenna? 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenna? 😉

Huomenna😊

• Juuri noin haluaisin tehdä. En vain tiedä, kantavatko jalat ja kestääkö pumppu siinä tilanteessa.

• onko apn viesti M > N
    N > M
    vai jotai muuta?

• Jotain muuta. N-N siis.

• Ap lisää:Tai ehkä mä sen ikävän tilalle keksin jotain muuta koska sillä toistaisin vain itseäni ;) Tosin onhan tässä aikaa kulunut ja se ikävä on edelleen ja eihän se ole itsestäänselvyys eli eikait senkään toistaminen pahitteeksi olisi :)

• Mullakin ikävä ja odotan seuravaa kertaa, et pääsen halaamaan sua.
    naiselta naiselle myös tämä

• Millaiselle naiselle menee?

• Anonyymi kirjoitti:

Millaiselle naiselle menee?

poikamaiselle ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Millaiselle naiselle menee?

laita vielä sun ja kaipaamas ekat nimikirjaimet, jos uskallat ;)

• olisi erittäin mukava kokemus,myöntäisin myös samalla oman ikäväni.

• Se olisi mun paras joululahja ja vaikkapa synttärilahjakin <3 muttei taideta nähdä ennen Joulua :(

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.